arrow
profile_image
meegii
od 18. 7. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

ahojte všichni,
trápí mě věc ohledně vynechání menstruce. Brala jsem antikoncepci cca 4 roky, tento měsíc jsem ji vysadila, protože bych ráda otěhotněla. Ale zatím jsem od té doby nedostala menstruaci, mešká už více než týden, navíc mi při zmáčknutí prsa z bradavky vytéká bílá tekutina. Podle těhotenského testu těhotná nejsem. Měla bych jít hned ke gynekologovi, nebo se to časem srovná a nebude problém s otěhotněním? Nevím co znamená těkutina z prsu. Mnohokrát děkuji za rady

Reaguji na meegii:
Těhotenský test zatím může lhát Přesto si myslím, že když zvedneš telefon a zavoláš si na gyndu, nic tím nezkazíš

Šla bych na gynekologii. Tekutina by z prsu vytékat neměla-pokud není žena těhotná, nebo nekojí.Navíc bych si těch testů udělala raději několik.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Nemusí to mít s těhotenstvím moc společného - můžeš mít vyšší hodnotu prolaktinu způsobenou např. špatnou funkcí hypof.. Ale to ti řekne buď gynekolog nebo endokrinolog.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

ahoj, měla jsem přesně to stejné, těhu jsem nebyla..
byly to jen zblázněné hormony po vysazení anti. byla jsem pak na vyvolávačce ale cca rok trvalo než jsme měla pravidelný cyklus.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

jinak mě meškala ms hned po vysazení měsíc..

arrow
profile_image
meegii
od 18. 7. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Aha, takže je to asi normální. Ale stejně si zajdu radši k doktorovi. Já jen, aby kvůli tomu třeba nebyl problém s otěhotněním. Díky moc holky

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené