Krásný večer.
Vracím podprsenku, posílá zpět do e-shopu. A právě vyplňuji reklamační lístek, a nevím, jakou mám vyplnit částku. Jesti jenom cenu za zboží, nebo jestli mohu připočítat i poštovné. Děkuji za radu.

Jen za zboží,náklady za přepravu si hradíš sama.

arrow
profile_image
Kaci01 mojeid
od 27. 6. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Nattalica: náklady za přepravu si hradíš sama.

přesně tak

arrow
profile_image
Vokounka29
od 6. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Někdy záleží i na konkrétním eshopu. Já jednou takhle reklamovala prstýnek, poslala jsem ho a zpátky mi v obálce přišly peníze za poštu ))
Ale asi bych to udělala, jak radí holky, tedy jen cenu zboží. Případně se zeptat nebo prostudovat obchodní podmínky.

arrow
profile_image
Alisss
od 4. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já tedy myslela, že i poštovné URL

arrow
profile_image
Lady Flame
od 17. 12. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Alisss: Já tedy myslela, že i poštovné

Také jsem žila v domnění, že i poštovné...

arrow
profile_image
Siiri
od 18. 6. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji danca187: Jesti jenom cenu za zboží, nebo jestli mohu připočítat i poštovné.

No podle članku - pštovne co jsi hradila, když to poslali tobě ti vrátí, ale co zaplatíš ted při poslání zpět už platíš ty.

Dle zákona máš nárok i na vrácení poštovného, ale e-shopy se většinou cukají...

arrow
profile_image
daniele1
od 20. 2. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

přesně řečeno,když zasílám zpět tak jim napíšu včetně poštovného dle zákona

arrow
profile_image
noeud
od 17. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Samozřejmě, že ti eshop musí vrátit i nutné náklady na vrácení zboží. Je to v zákoně. Ale je fakt, že automaticky to nedělají, koliktát ani u reklamace. Spousta lidí o tom vůbec neví, viz. první příspěvky k tomuto tématu. Já dám vždy jasně najevo, že to vím a když se cukají pošlu i onen paragraf a pak už nikdo problém nedělá.

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji Lady Flame: aké jsem žila v domnění, že i poštovné...

Obchod by Ti měl zaplatit i poštovné,ale málokdo to dělá.

Moc děkuju. Nebyla jsem si jistá.

Já lidem v případě reklamace vracím i poštovné. Ale je pravda,že moc obchodů to dělat nechce. Zkus a uvidíš.

arrow
profile_image
Jopy
od 26. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

záleží jestli reklamuješ nebo vracíš - tzn. odstupuješ od smlouvy (v tom případě není vadný výrobek, ale prostě ho už nechceš). Pokud reklamuješ, tak teoreticky máš nárok na to, aby ti hradili i náklady vynaložené při zaslání reklamovaného výrobku. Ale pokud mají v obchodních podmínkách uvedeno, že si to kupující hradí sám... tak ti to neproplatí. Takže se podívej do ObchPod. a pokud to tam nebudou mít - a ty reklamuješ, tak určitě ten nárok může uplatnit

arrow
profile_image
Viky92 mojeid
od 6. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Pokud se jedná o reklamaci tak MÁŠ NÁROK I NA POŠTOVNÉ!

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené