Je možné, aby se mě po více než dvou týdnech vysazení antidepresiv (Zoloft) pořád motala hlava, měla jsem závratě, zpomalené reflexy atd.? Brala jsem je 6 let. Je to strašně nepříjemný a počítám dny, kdy to přestane. Prosím poraďte. Díky!

Reaguji na tivoli: Co takhle si dojít k doktorovi? My těžko zjistíme co ti je a u každého je normální něco jiného.

Tak tohle budou asi příznaky z vysazení.

Reaguji na tivoli:
A vysadila si náhle nebo postupně?
Pokud náhle, tak je velice pravděpodobné, že to bude z toho.
Pokud ne, možnost tu je, ale už menší.

Za ten měsíc při nejhorším 2 měsíce, by Ti to všechno mělo přestat.

Vysazení antidepresiv je možné .Nejprve by bylo dobre zkonzultovat svoje rozhodnuti s odborníkem a vysazeni by melo být urcite pozvolne.

Já to konzultovala, brala jsem tři dny sníženou dávku a pak přestala, akorát že jsem měla začít brát jiné, al po těch mi bylo tak špatně, že teď jsem radši bez ničeho.

Vzhledem k tomu, že to je sh*t, který má vliv na mozek, tak by se s tímto dalo počítat. Mělo by to snad přestat. Andidepresiva jsou v podstatě droga a tělo na ní mělo nějakou dobu návyk. Rozhodně to neber dál a vydrž.

arrow
profile_image
Suzanne...
od 30. 10. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Určitě je to z toho. Taky jsem to tak měla, v práci jsem nemohla vydržet. Už nikdy bych to nedala do pusy. Věřím,že to brzo přejde a bude líp

Ahoj,
jistě to bude tím, taky jsem to měla po cipralexu. Mívala jsem to třeba při prudším nádechu, jsem se trošku zamotala, přešlo to asi za měsíc. Ale já jsem vysazovala opravdu velmi postupně asi tři měsíce, tak ty příznaky z vysazení nebyly tak silné, že by se to nedalo vydržet.. Tři dny mě přijde jako opravdu hodně rychlé vysazení.. Nicméně po 4 měsících jsem zpět na AD

Nicméně nevzdávám se a dál hledám alternativy, abych je už brát nemusela.. např. hořčík (ale ne oxid hořečnatý, ale např. laktát, citrát, nebo glycinát), zkusím bezlepkovou dietu, bezmléčnou dietu, nebo jsem teď četla něco o kyselině listové (nějaký její derivát nebo tak něco, zatím o tom moc nevím). Předpokládám že taky čteš zahr. weby proto posílám odkaz..http://www.drugs.com/comments/l-methylfolat e/deplin-for-depression.html
Na tomto webu lidé píšou své zkušenosti s AD, deplin ale není přímo AD ale taková alternativa myslím..

Reaguji na Mirenka:
Zkus bylinky. Hořčík je fajn, ale neber ho moc, nebo alespoň ne dlouhou dobu. Já brala 1000 - 3000 mg denně po dobu dvou let a došlo u mne k minerálovému rozvratu.
Jinak vitamíny skupiny B jsou taky fajn, ale bylinky jsou nejlepší. Mám kapky třezalky, šišáka bajkalského, kozlíku lékařského...výborná na nervíky je i mučenka pletní.
http://www.vitalia.cz/clanky/bylinky-misto-prasku- na-spani-a-nervy/
Jen ještě musím dodat, ze bylinky lze užívat pouze po úplném vysazení AD

arrow
profile_image
ikona
od 10. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Tři dny tedy podle mě nejsou postupné vysazování, já jsem vysazovala několik měsíců, snižovala dávky, jako půl tabletky denně, půl tabletky ob den... Každopádně jsem měla motáky a divné stavy i při vysazování a po vysazení ještě taky, ono to trvá, dva týdny v tomhle nic nejsou. Takže vydrž, ono to určitě přejde, máš to z toho a časem to odezní.

Děkuju za vaše zkušenosti. Ono to bylo původně asi míněno tak, že je nahradím jinými. Ale bylo mi prostě tak blbě, že to nešlo, a tak mě napadlo, že je nebudu brát vůbec. Doktorce jsem nevolala, jdu tam za dva týdny. Ale ty deprese se mi ještě prohloubily, jsem schopna strávot den v posteli a třeba i neodpodstatněně brečet, říkat si, že je život k ničemu. Jen nevím, jestli to je tím vysazením, nebo třeba nějakou životní situací. Nevím.

Já to asi nezvládnu. Tak tu sedím a brečím, že už nechci. Objevují se mi hnusné stavy, podobné jaké jsem měla před lety při panické atace, motá se mi hlava, cítím tíhu u srdce a najednou nemůžu usnout, bušení srdce, nebo takové zvláštní stavy, jak když jedete na nějaké atrakci a najednou se vám zatají dech, mám strach, že umřu....bože můj, já už nechci. Svědí mě celý tělo, nemůžu ležet, cítím neklid v těle. Možná by mi pomohlo se projít na čerstvým vzduchu, ale te´d ve dvě hodiny ráno to je dost blbý. Zas mám o sebe strach jako kdysi dávno. Já to asi bez těch léků nedám. Zítra asi zavolám doktorce a poradím se s ní. Jsem na sebe naštvaná.

Tivoli, ale to je panická porucha ...Já ji léčím vážně bylinkami. Pokud jsi se nevrátila k AD, tak je určitě vyzkoušej. Na tyhle stavy je nejlepší šišák a mučenka. Měla jsem stavy přesně, jak popisuješ a myslela jsem si, že zešílím, ale ty bylinky mne z toho fakt dostaly.
Pro začátek jsem si kapala dvojnásobek dávky několikrát denně.

http://www.mj-krasazdravi.cz/mj-krasazdravi/eshop/ 5-1-Prirodni-produkty/87-2-Spanek-unava-stres/5/12 325-Gresik-Mucenka-bylinne-kapky-50-ml

http://www.mj-krasazdravi.cz/mj-krasazdravi/eshop/ 5-1-Prirodni-produkty/87-2-Spanek-unava-stres/5/12 334-Gresik-Sisak-bylinne-kapky-50-ml

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené