arrow
profile_image
The Criminalist
od 30. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na frenchy: Jdu do toho, vysadím napořád...Už jsem odhodlaná. Myslím, že horší už to pro mě být nemůže. Pleť se mi zhoršuje nějak teď i s práškama takžebye bye antiko...a ty depky?radši nekomentuju...

arrow
profile_image
bubbie
od 13. 9. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji XJiťa: brala jsem Yaz a Yasminelle, Yadine je dost podobná

jj, to je ne jedno brdo - všechny stojí kolem tisícovky,ale pořád to ty hormony obsahuje, i když mé|ňě....

Cituji Januel: o jestli na to mé tělo zkrátka nereaguje..?

ono to třeba zjistíš až dýl, já si ty negativa uvědomila až po delší době.... brala jsem nejdřív 2 roky Cilest (20 kg nahoru) - pak změna na Lindynette (20 kg dolů za půl roku) - ovšem zvýšení krevního tlaku, takže změna na nízkohormonální Jeanine (8kg nahoru za měsíc!), tak změna na Yaz, pak po roce úplné vysazení..... a neměnila bych

arrow
profile_image
ally88
od 25. 8. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

já vysadila po 7 letech neberu půl roku a už brát ani nechci. Jinak po 3 měsících se mi zhoršila pleť ale neni to tak hrozný a pak mám problém s mensturací. Nedostala jsem to ani po 5 měsícíh,tak mi píchla sestřička vyvolávačku,to jsem to dostala hned a teď čekám jestli to dostanu nebo co s tím budu dělat. To mě jediný hodně štve, že vůbec nevim kdy to dostanu a jestli vůbec. Jinak k těm kladům mám rozhodně větší chuť na sex a jelikož mám sex s jednim chlapem skoro 8 let tak se to asi dá posoudit. No a jestli vysadíš na měsíc tak to jak už tady všichni píšou úplně k ničemu. Mě i ta pleť se zhoršila po těch 3 měsících tak to asi se terpve to tělo začalo čistit.

arrow
profile_image
Petunie
od 23. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

ahojky, rozhodně bych Ti doporučovala antikoncepci NEBRAT.. Já jsem brala Regulon, Azalii (ta byla snad nejhorší, hrozně jsem přibrala a nemůžu to shodit.. skoro celý rok jsem to neměla, když jsem jí brala).

S antikoncepcí žádné dobré zkušenosti nemám.. Doporučuji používat kondom, nebo si prostě dávat pozor a kontrolovat plodné, neplodné dny

Ahoj holky,mám z toho radost, že přibývá rozumných slečen (i rozumných partnerů), které HA vysazujou. Brala jsem Yadine 6 a půl roku, vysadila jsem před 3 týdny. Důvod byl, že jsem viděla během stáže na neurologii 2 slečny po cévní mozkové příhodě (25, 30 let) - braly HA + kouřily. Kamarádka (23) dostala trombózu žilních splavů - ta ani nekouřila a genetickou vadu pro trombofilní stavy taky nemá. Nechci strašit, je to pro zamyšlení....zeptejte se někdy na názor jiného lékaře než gynekologa...
Abych se vrátila...za ty 3 týdny se určitě zlepšil sex. apetit a mám tak nějak víc chuti do života, energie na cvičení...Už se k HA nikdy nechci vracet a vysazení na chvíli asi nemá cenu...

arrow
profile_image
Barušenka
od 5. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Koukám že mají všichni dobré zkušenosti po vysazení, sice se chvíli trpí než se to tělo srovná a zvykne si na to, ale určitě to stojí za to jak píšete že ted jste spokojené a nemáte žádné problémy. Podle mě doktorovi do toho nic není pokud člověk chce vysadit tak si snad může dělat co chce. Také platím asi 870 korun což je podle mě dost, na ceně nezáleží, všechno je to stejnej blivajz..

arrow
profile_image
bubbie
od 13. 9. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Barušenka: Podle mě doktorovi do toho nic není pokud člověk chce vysadit tak si snad může dělat co chce

A to je velká pravda!! Je to tvůj život a ty si s ním můžeš dělat, co uznáš za vhodné. Zdraví máš je jedno a je to pouze a jen na tobě, nějaký cizí člověk nemá právo ti cokoliv vnucovat a vyčítat....

Doktoři ale budou věčně slečnám předepisovat a doporučovat HA - je to masírka farmaceutických firem. To jsou obrovský peníze, který se v těch práškách točí, proto ta nelibost ze strany doktorů, když chce holka vysadit.... Zajímalo by mě, jestli tihle doktoři automaticky předepisujou HA i svým 16ti-letým dcerám.... ?!

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Barušenka: Podle mě doktorovi do toho nic není pokud člověk chce vysadit tak si snad může dělat co chce

ovšem že do toho nemá co mluvit, ale v mém případě (jak píší v příspěvku výše) jde vidět že mému doktorovi nešlo vůbec o zdravotní stav pacientky ale pouze o peníze o které přišel tím že jsem je vysadila.. a už vůbec jsem nepochopila to jak na mě vyjel že budu za půl roku prosit o interupci v mých tenkrát 21 letech by mě to ani ve snu nenapadalo...
naštěstí to byla moje poslední návštěva u tohoto pana doktora...

arrow
profile_image
bubbie
od 13. 9. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji XJiťa: o peníze o které přišel tím že jsem je vysadila..

jj, je to hnus tenhle obchod se zdravím lidí

arrow
profile_image
strašidýlko
od 10. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

já taky vysadila...je to cca 3 měsíce zpátky a cítím se...parádně jediné co mi vadí je to, že zatím nevím, kdy přijde menstruace (první byla na čas, druhá pár dní zpoždění...). Měla jsem nutkání začít znova brát (občasný myšlenky při hledání kondomu ), ale nestojí to za to. Nemívám ty svoje nálady, cítím se víc nabitá energií a přítel je taky spokojenej

arrow
profile_image
dzejnina
od 20. 8. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na The Criminalist: Děkuji, snad nám bude líp . Mám hrozný stavy... Všechno a všeho mi je líto, pořád bych taky jen brečela, samá deprese ze všeho kolem... Tak snad se nám to upraví a budeme v pohodě !!

arrow
profile_image
Barušenka
od 5. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Jen mě tak zajímá, někdo píšete že už to máte od začátku co ji berete myslíte že se to může tedy dostavit po 3, 5, 8 letech braní z ničeho nic, tyhle stavy, přecitlivělost, nechť k sexu atd?

arrow
profile_image
dzejnina
od 20. 8. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Barušenka: Určitě... Ze začátku jsem nic takovýho nepozorovala. Pak jsem byla víc a víc citlivá. To nejhorší přišlo po rozchodu s dlouholetým přítelem. Od tý doby mě rozbrečí skoro všechno a o těch depresích, nočních můrách a občasnou nespavostí ani nemluvím...

arrow
profile_image
Morgan le Fay
od 20. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Barušenka: Jen mě tak zajímá, někdo píšete že už to máte od začátku co ji berete myslíte že se to může tedy dostavit po 3, 5, 8 letech braní z ničeho nic, tyhle stavy, přecitlivělost, nechť k sexu atd?

Je to možné, ono to ve skutečnosti začíná úplně nenápadně, takže ani nepociťuješ že by se dělo něco zvláštního. Já jsem brala HA 5,5 roku a nechuť k sexu se naplno projevila až tak po 2 - 3 letech. Vysadila jsem před skoro 7 měsíci a je mi líp v tom smyslu že už nemám takové ty stavy přecitlivělosti a plačtivosti a střídání nálad. Taky mě už tak často nebolí hlava. Ale chuť k sexu se pořád ještě nevrátila.

arrow
profile_image
Anabel
od 30. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj, taky dobírám poslední platíčko a budu vysazovat 4 roky jsem brala cilest a ted poslední půl rok beru softinelle. Náladová jsem teda extrémě, hlava mě pobolívá každý den, připadám si jak taková utlumená Jediný čeho se bojím že nechtěně otěhotním, co si budem povídat, tohle byl luxus. Vy teda všichni používáte s partnerem kondom, pharmatex nebo přerušovanou soulož? Jediné možnosti asi už nejsou? Přece jenom, v tomhle směru to teď bude trošku otrava než do teď. Ale přítel mi vše odkýval, že mu nic nevadí, takže za to jsem ráda

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené