arrow
profile_image
Ambra
od 7. 9. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

no já myslela spíš obchodník, který se stará o klienty, nebo prodavač..

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

VIP

Casinka
No vidiš a já jsem po různých firmách dělala zase pomoc motoristům v nouzi a tam naopak volají lidi a ty jim musíš pomáhat, jsou nervní, ve stresu, atd. A je to skoro taky furt to samé. A to, že tu napíšeš něco o blbci - měla jsem to stejně,ale u mě to bylo právě naopak, že lidi chtěli něco po mě. A jak neměli nárok, či byli nepřijemní, řvali - tak jsem si myslela něco o blbcích a řikala si, že oni chtěji pomoc, ne já, tak by se měli umět chovat.
Lidi se už ani neumí do telefonu představit.

Miinka
Měla jsem něco podobného s tím, že operátor O2 si zle zapsal číslo a oni mě posílali sms a volali, že chtěji dokončit aktivaci internetu. Mám Vodafone, takže jsem se zděsila co a jak.Volám zpátky a oni, že si tam zapíšou, že je zlé číslo u objednávky. Volali ještě asi 10x, to jsem to již nezvedala a vrchol bylo, když mi volal nějaký řemeslník, že jede na ten internet. Slušně jsem je poslala do řitě a byl klid.
To, že mi někdo něco nabídne - beru, je to jeho práce,ale to, že nejsou schopni si udělat poznámku - že mají zle číslo, či ostatni neumí číst, to už mě prijde jak blbost.

Dneska se tak předvedla má banka - to samý. Volali mi, tak jsem se ozvala zpátky. Vyřidili jsme, co bylo potřeba a za cca hodinu znova zmeškané volaní a pak asi za dvě zase. To už jsem jim psala e-mail, zda jejich operátoři umí číst.

Ono je to odsaď podsaď - pokud člověk řekne jednou, že nemá zájem, tak by to měli respektovat, ne že se druhý den ozve jiný člověk a zkouši to znova

arrow
profile_image
Pussinka
od 20. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Miinka: co teda dělat, aby mi už nikdo nevolal? Případně, aby nevolali dceři. Dcera začala chodit do školy, takže dostala mobil, kdyby "něco", má kredit a mě už doopravdy nebaví téměř každý den někomu vysvětlovat, že vážně nechceme přejít na tarif, protože je to mobil dítěte

Zavolej si na 4603 a řekni, že chceš zakázat všechny marketingové kampaně, tím to bude vyřešené. Je to zdarma.

arrow
profile_image
Pussinka
od 20. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Ambra: olky, máte nějáký informace, nejlépe osobní, nebo od blízkého známého, jaká je práce v T-mobile?
zkušenosti, klady, zápory atd. díky moc

Ambro, pracuji v TM skoro deset let, pokud bys chtěla poradit, klidně mi napiš do SZ.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené