arrow
profile_image
Rickyniki
od 24. 12. 2019
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Ahoj, zdravím.. potřeboval bych asi poradit, začal jsem používat čistí gel Balea (na obrázku), no a když se pak po aplikaci a umytí na sebe tak koukám, přijde mi můj obličej nějaký cely zarudlý no a taky pak lehce palivý/šťipavý.. Moc bych Vás chtěl poprosit o rady, čím to může být či co dělám špatně a nebo zdali je to úplně normální..
předem Vám všem mockrát děkuji 😇🙏😊

arrow
profile_image
slimatko
od 5. 11. 2015
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

22

To snad ne, okamžitě to vyhoď do koše a kup si něco kvalitního. Co čekáš od kosmetiky za 30 korun, obsahuje ty nejlevnější ingredience.

arrow
profile_image
VeronikaEma
od 2. 9. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

5

Normální to není, ale nenormální taky ne. Je to alergická reakce, nic jinýho. Něco ti v kosmetice nesedlo. Každopádně se slimatkem souhlasím tak na půl. Není to o tom, že levná kosmetika je vždy nekvalitní (nemluvím teď přímo o Balea, ta kvalitní moc nebude). Mi tohle udělala často kosmetika za několik stovek, někdy i tisíc (sérum od Medik8 bylo jedním z nich). Ale souhlasím s tím, že to máš vyhodit nebo darovat někomu. Na alergickou reakci si vezmi Dithiaden, dej si na to obklad z heřmánku a já bych na to teď nic nedávala, abys to ještě víc nerozdráždil.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené