arrow
profile_image
klarka123
od 13. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj holky, 17.4. jsem si z feelunique objednala xen-tan, včera jsem si konečně vyzvedla balíček, který byl poškozený a uvnitř nebyl xen-tan, ale nějaký kondicionér na vlasy . Můžete mi prosím někdo poradit co mám dělat, abych dostala znovu správnou zásilku?

arrow
profile_image
whisper mojeid
od 4. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

100%
234    0
Číst hodnocení

Nejspíš nechápu dotaz, co bys asi chtěla dělat? Prostě jim napsat a oni už ti dají instrukce co dál.

arrow
profile_image
klarka123
od 13. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Právě neumím moc naglicky a nějak se v tom jejich webu nemůžu vyznat

arrow
profile_image
linda 4
od 4. 2. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ty stránky jdou pěkně přeložit do českého jazyka nahoře na liště vedle Help( ale musíš mít chrome google prohlížeč) a najdi si zákaznický servis - vrácení a výměny URL

a jak moc byl balíček poškozený? třeba ti to někdo vykradl tady v Čr. možná bylo lepší to nepřevzít, no to už je teď asi zbytečný psát, že. a na faktuře máš to, co sis objednala?

arrow
profile_image
klarka123
od 13. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

děkuji holky, už na tom pracuji a ještě asi hloupý dotaz tu reklamaci, nebo-li zprávu jim musím odeslat v angličtině že?
Reaguji na ThinkTwice:
To je možná, ale zase kdyby mi ho někdo vykradl proč by tam dával kondicionér za 400 ..Ano na faktuře mám ten xen-tan

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené