arrow
profile_image
Enriketa
od 9. 9. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na luciš94: Doufám v to. Za zkoušku nic nedám. Pokud teda nebudu mít náladu ještě mizernější Ale to snad už nejde.

arrow
profile_image
luciš94
od 19. 5. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Reaguji na Enriketa: Ale aby tam zase nebyly jiné vedlejší účinky.. Dej pak kdyžtak vědět, na jakou si přešla a jestli je lepší

arrow
profile_image
Gatty
od 20. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Nevím jak to řešit,
antikoncepce mi vyhovuje zase v tom, že nepozoruji změny ve váze...
ale od té doby, co ji beru, přijde mi, že mám i víc trému, hůř vystupuji před lidmi,
jakákoli malá drobnost a já zrudnu jak rajče a to jsem nikdy s červenáním neměla potíže.
Ale... nedělám s tím nic, protože si furt říkám, třeba jsem se doopravdy změnila.
Přeci jen jsem ji začala brát někdy v 16-17 letech, už nevím přesně, a byla jsem ještě pubertální dítko, co se tlemí všemu, teď už se cítím dospělá, tak je to taky tim, že ty nálady jsou jiné.
Těžko říct. Kdybych byla bez přítele, neváhám, vysadím. Ale takhle? Kondom oba nemáme rádi, a taky by to nebyla levná záležitost, a bez - to už riskovat radši nechci. Z tělíska mám strach, může zarůstat a způsobovat bolesti, když není zaveden správně...
Je mi z toho ale na nic, když to tu čtu, a vidím, že nás ta antikoncepce vážně huntuje. Ant. se bere nejvíc v mládí, jednom z nejkrásnějších období života, a akorát nám ho kazí tím, že nám mění psychiku, náladu a ovlivňuje i tak vlastně naše okolí....

Cituji luciš94: Horčík, jo? Tak že by na špatnou náladu neměla vliv antikoncepce, ale nedostatek horčíku?

Nejdůležitější prvek v těle je hořčík, ale vlivem HA, ale i jiných chemických léků, ale například i alkoholu, dochází k velkému úbytku vitamínů skupiny B, hořčíku a vápníku.
http://www.lekarna2.cz/eshop/Vitaminy-mineraly/Min eraly/Magnex-350mg-B6-tbl-180-Vitabalans
Zkraje užívej dvě tablety denně.
Přečti si to celé.
http://www.celostnimedicina.cz/horcik-symbol-klidu -a-miru-v-tele.htm

arrow
profile_image
Lasička_
od 13. 3. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Přesně to jsem měla s Katyou, vtipný bylo, že jsem si to uvědomila, až když jsem ji přestala brát. Řešila jsem tou dobou nějaký broblémy, který pořád přetrvávaly - ale jakmile jsem vysadila hormony, zlepšila se mi hrozně nálada a měla jsem víc elánu se s tím poprat. Předtím jsem byla plačtivá, depresivní, jak už tady holky psaly. Myslím, že to bylo způsobený vážně tím, protože když jsem po čase asi týden brala Noretistheron na srovnání, vytočila mě prozměnu každá kravina. Hormony dělaj hodně, proto už nic radši neberu.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené