Prosím o radu. Je to asi 3 týdny, co jsem začala pravidelně užívat (vnitřně) dýňový olej. 1 polévková lžíce ráno na lačno. Důvodem užívání mělo být omezení vypadávání vlasů. Dříve jsem četla, že se po něm někomu rapidně zhošila pleť a někde se zase píše, že pleť se po něm lepší. Já mám nyní obličej plný boláčků. Nejde o pupínky, které zmizí, ale o takové ty tvrdé červené vřídky, které mě zdobí několik dnů. Vždycky jsem měla problematickou pleť, ale už na to několik let až tak netrpím. Sem tam mi vyskočí nějaký ten uhřík a nic víc. Od června letošního roku neberu HA a do teď se mě kožní problémy až tak netýkaly. Používám GlycoA a to nepomáhá. Navíc se mi teď začínají tvořit i na zádech a dokonce i na ženském intimním místě. Máte někdo podobnou zkušenost? Je možnost, že se pleť vrátí do normálu, nebo bude lepší olej vysadit?

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Já bych spíš vinu za tyto problémy dala vysazené HA a ne tak dýňovému oleji. Mě se po vysazení HA začala pleť horšit po cc 3/4 roku od vysazení HA. Ale je to samozřejmě individuální. Při vnitřním užívání dýňového oleje jsem tyto problémy neměla, naopak mi docela prospíval na nehty.

Cituji Jannnie: Já bych spíš vinu za tyto problémy dala vysazené HA a ne tak dýňovému oleji.

Přesně tak. Olejem to určitě nebude.

Cituji True: Olejem to určitě nebude

A kde bereš tu jistotu? Na každého různé produkty (kosmetika, potraviny...) působí odlišně.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na sarkakh: Zkus olej vysadit a uvidíš zda boláčky ustoupí. Pokud ne, olej můžeš vyloučit a soustředit se tak na tu paseku,kterou Ti způsobilo vysazení HA.

Cituji sarkakh: Na každého různé produkty (kosmetika, potraviny...) působí odlišně.

Tak proč ho nevysadíš?
Dýňový olej je antioxidant a je možné, že ti prostě čistí tělo, zanesené po HA.
A to se nejvíc projeví zhoršením pleti.

Reaguji na True:
Protože chci znát zkušenosti někoho jiného.

Reaguji na sarkakh:
Jasně, ale když si myslíš, že ti škodí...
...no, jak jsem napsala. Je to poměrně silný antioxidat a je možné, že ti může několik měsíců způsobovat tyto problémy s pletí.

holky,neděste mě,právě jsem si ho chtěla pořídit. má někdo stejný problém jako sarkakh? jinak se taky přikláním k tomu,že to je spíš tím vysazením HA,ale možný je všechno. ach jo,tak koupit nebo nekoupit, asi to risknu

arrow
profile_image
mowiska
od 2. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Podle mě je to taky z vysazené HA. Ale tak zkus vysadit dýňový olej a uvidíš, jestli se to zlepší.. Jinak než takto to asi nezjistíš..

Cituji True: Dýňový olej je antioxidant a je možné, že ti prostě čistí tělo, zanesené po HA.

To by mi dávalo smysl. Jen je mi divné, že se "čistím" po takové době od vysazení.

Cituji nikita13: koupit nebo nekoupit

Určitě koupit. Uvidíš sama, jak na tebe bude působit.

Možná bych ti toporučila ještě nějaké očistné kůry na játra a střeva...aby jsi čištění podpořila...
Olej tomu může maximálně napomáhat, ale pokud se tvé tělo takto čistí, tak ho v tom podpoř...
Dobrá je šťáva z aloe a ostropestřec na játra, na střeva psylium.

Cituji eve.: na střeva psylium.

Beru každý den - hned po dýňáku.

Cituji eve.: šťáva z aloe a ostropestřec

Po tom kouknu, děkuji.

Cituji eve.: ostropestřec na játra

No koukám, že to bude něco podobného
https://www.omlazeni.cz/zhorseni-pleti-pri-20-14263 6-0.html

Reaguji na sarkakh: já musím vyzkoušet všechno takže koupím,ale za 2 týdny mám akci,tak to začnu brát až potom pro jistotu.a kromě teda toho zhoršení,pozoruješ už zlepšení na vlasech,nebo je to ještě brzo?

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené