arrow
profile_image
eeliskaa
od 23. 2. 2015
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj všichni,

nechala jsem si zmenšit prstýnek (byl tam zirkon a kolem lemovaný černými zirkony). Když jsem si šla hotové zboží vyzvednout tak jsem s hrůzou zjistila, že z prstenu je jeden bílý zirkon. Prý tím tepelným opracováním asi došlo k vybělení těch černých kamenů. Tak jsem je nakonec PŘEMLUVILA k reklamaci a paní to poslala zpět do dílny. Za pár dní mi volala vedoucí výroby a vysvětlovala mi celý proces zmenšování prstýnku a že je jí to líto. Že prý byla na dovolené a pracovník, který prsten zmenšoval si sice všimnul, že se černé kameny začínají vytrácet, ale jelikož tam nebyla ona (vedoucí) tak prý pokračoval dál! Po tomhle jejím monologu, kdy mi ani nenabídla odškodné nebo cokoliv, jsem se jí zeptala, kdo mi teda poskytne náhradu. Zeptala se mě, kde jsem prsten kupovala, řekla jsem jí to a ona mi jen oznámila, že tam je to předražené. Ještě se mě ptala, z čeho je prsten vyroben apod. To mě šokovalo, protože to má přece vědět ona. Nabídla mi, že to zkusí zpět začernit a ptala se mě, jak to tedy původně vypadalo. Navrhla jsem, že jim na e-mail pošlu fotografii. Odmítla. Včera jsem si šla prstýnek vyzvednout a celá nešťastná říkám paní prodavačce, že je ten prstýnek zničený. Ta zatelefonovala vedoucí výroby, kterou mi dala k telefonu. Slušně jsem jí vysvětlila, že chápu, že se to snažili dát dopořádku, ale že to prostě vypadá jinak. Paní mi do telefonu řekla, že si z ní snad dělám srandu nebo co. Telefon jsem položila, paní prodavačce zaplatila 300 korun za zničený prsten a šla. Chci se zeptat, co mám dělat. Na co mám právo? Prsten mám dva a půl roku, z toho je asi jen dva měsíce nošený. Připojuji fotky jak vypadal před odevzdáním a teď.

Budu vděčná za každou radu!

Ahoj, předně jsem chtěla říct, že prsten se mě osobně líbí víc teď než předtím.
Jinak to vypadá, že byl předtím obarvený i ten meziprostor mezi kameny. Myslím, že je to normální, že při procesu zmenšení nebo zvětšení prstýnku, který je obarvený, zbělá. Mě se stalo to samé, měla jsem prsten, který měl v meziprostoru černou barvu. Prsten byl prasklý. Nechala jsem si ho opravit, ovšem rozdíl byl v tom, že pracovníci klenotnictví mě dopředu informovali o tom, že to, co je černé, zesvětlá, takže jsem při vyzvednutí nebyla překvapená. Problém bych tedy viděla hlavně v komunikaci personálu s klientem, určitě tě o tom měli informovat dopředu, že se to může stát a měli chtít tvůj souhlas. Otázkou je, jestli vůbec sami předtím tušili, že je to jen obarvené...
Teď už nemůžeš dělat asi nic, leda si to nechal někde obarvit, ...

arrow
profile_image
ilka1
od 29. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já jsem chtěla napsat to co Reaguji na kuře01: . Mně se zdá ten prstýnek teď mnohem pěknější, elegantnější a jakoby dražší
Tím že jsi ho převzala, už nic dělat nelze

Podstatné je, zda jsi byla předem upozorněna na případné změny, případně co takového podepsala či ne.

arrow
profile_image
eeliskaa
od 23. 2. 2015
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji ilka1: Mně se zdá ten prstýnek teď mnohem pěknější, Tím že jsi ho převzala, už nic dělat nelze

Mně se právě vůbec nelíbí, připadá mi takový nedodělaný.
Když zboží převezmu tak už ho nemůžu dále reklamovat? Na prodejně už mne "znají", ví, že jsem to tam už 2x řešila....je to takové menší zlatnictví. Napsala jsem na ochranu spotřebitelů tak uvidíme.

arrow
profile_image
eeliskaa
od 23. 2. 2015
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na RadikR:
Ne. Kdyby mi řekli že se může stát, že mi ten prstýnek vrátí bez černých zirkonů, tak bych si ho ani nenechala zmenšovat a raději ho nosila kolem krku! Vybrala jsem si ho kvůli tomu jak vypadal. Podle toho si přece šperky, oblečení a další věci snad kupujeme všichni. Když mi ho předávali poprvé tak z toho byl jeden velký stříbrný prsten jakých je všude milion

arrow
profile_image
Amour
od 28. 7. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Za sebe musím také říct, že teď vypadá o mnoho lépe než předtím... Jinak jednání té vedoucí je na pováženou, ale teď už nenaděláš nic. Nechala bych to být.

Kdyby to byl drahý prsten s opravdu kvalitním kamenem nebo starý prsten s hodnotou, tak bych to řešila a požadovala odškodné, ale takto bych to vážně nechala být, nestojí to za to handrkování.

arrow
profile_image
LucieVip
od 19. 7. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

22

Ted se mi líbí mnohom víc

arrow
profile_image
sarlotka1
od 31. 7. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Prstýnek prostě vypadá jinak, to chování je šílený. Ta vedoucí sama přiznala svoji chybu, že byla na dovolené. Možná bych tam zkusila napsat, když domluva je takováto. Zkusila bych se ohánět cenou toho prstýnku, tím, že ho teď považuješ za znehodnocený a chceš náhradu. Možná by se dalo něco vyčíst (citovat) i ze Zákona o ochraně spotřebitele: "Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy." Pokud to, co popisuješ, berou jako reklamační řízení, je to špatně.

arrow
profile_image
ilka1
od 29. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Tam přece žádná reklamace neproběhla. Slečna si stěžovala, vedoucí řekla, že ji to mrzí a že byla mimo, slečna zaplatila za opravu a odešla s prstýnkem. Nebo se mýlím, byl sepsaný záznam o reklamaci, prostě to co jsi Reaguji na sarlotka1: citovala v předešlém příspěvku?

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené