Ahoj, 17.1 mi psali, že odeslali zboží a stále jsem nic neobdržela.
Na zákaznický servis jsem psala 2x, a v první odpovědi mi napsali, že mám ještě počkat, zeptat se na poště, a kdyby nic nepřišlo, mám se ozvat. Tak jsem se před dvěma dny ozvala znovu, že mi nic nepřišlo, a na poště jsem byla už několikrát, že si myslím, že se ten balík prostě ztratil, a jak se to teda bude řešit dál, jestli mám nárok na vrácení peněz, a na to mi odpověděli, že vzhledem k většímu objemu korespondence jsou zaneprázdnění, a že ji nestíhají vyřizovat, že se co nejdřív ozvou, a ještě mě odkázali na jejich stránky, ať zkusím pohledat odpověď tam. No nevím, co si mám o tom myslet, nebyla to žádná automatická odpověď, takže nechápu, proč mi v ní nebyli schopni normálně podat odpověď, a na co mám jako čekat dalších x dnů. Jsem z toho už opravdu mírně znechucená, když si představím, že mě ta sranda bude stát 2tisíce. Chci se zeptat, zda máte někdo zkušenost s nedodáním zboží z tohoto webu? Mám nějakou šanci, že mi pošlou peníze zpět, tak jako na jahodě? Mám je urgovat? Dívala jsem se na hodnocení obchodu, a bohužel ty negativní recenze v poslední době nejsou ojedinělé, píšou, že buďto byla obj. neúplná, nebo že nedorazila vůbec.
Cituji Ziralka: každý desátý v průměru nedorazí vůbec
fakt jo? mně se za pět let nakupování ztratil jeden balíček. a taky byly doby, kdy mi chodilo třeba pět balíčků týdně. i když některé šly třeba dva měsíce, stejně nakonec došly. fakt nejsem tak bohatá, abycho mohla počítat s každým desátým ztraceným balíčkem. to bych asi raději přestala nakupovat.
Cituji ángel: 17.1 mi psali, že odeslali zboží
tak z anglie chodí balíčky do dvou týdnů, ale zase je tady pořád naděje, že to dojde. předminulou zimu byly nějaké mini sněhové kalamity a balíčky chodily asi dva měsíce.
každopádně nevím, jak to konkrétně chodí u beautybay, ale myslím, že se ti kdyžtak ještě ozvou. nebo to příští týden urguj. je totiž možný, že ti poslali jen nějaký přednastavený email a že fakt nestíhaj.
Cituji Ziralka: a několikrát se bohužel nepovedlo, aby byli ochotní vrátit peníze nebo situaci řešit (např. iherb
no... na iherb to mají i napsané v podmínkách, že pokud si zvolíš to obyčejné poštovné, tak je to tvůj problém. ale zase mně odtama pokaždé balíček došel. nevím, asi u nás máme nějakou spolehlivou poštu.
Cituji Ziralka: Min 1x měsíčně něco musím řešit
a asi taky nakupuji jinde. nebo já nevím, ale fakt neřešila jsem nějaký problém už snad dva roky! proto taky mě statistika každý desátý zarazila
Reaguji na Ziralka: Tak to jsi mě nepotěšila.
Taky objednávám docela často (a drtivá většina balíčků mi chodí jen obyčejně), ale že by mi zásilka vůbec nedorazila se mi stalo pouze 1x, a ještě k tomu šlo jen o malou prkotinu z Asie, takže jsem nad tím mávla rukou. Asi jsem na to měla doposud štěstí.
Cituji bobkova: tak z anglie chodí balíčky do dvou týdnů, ale zase je tady pořád naděje, že to dojde. předminulou zimu byly nějaké mini sněhové kalamity a balíčky chodily asi dva měsíce.
Abych byla upřímná, už nepočítám s tím, že by něco dorazilo.
Na beautybay jsem poprvé objednávala před Vánoci paletu Naked, a přišla mi za 12 dní, a to bývá pošta maximálně zatížená. A navíc už mám doma i zásilky z USA, které jsem objednávala daleko později, 33 dní z UK mi přijde příliš.
Cituji bobkova: příští týden urguj. je totiž možný, že ti poslali jen nějaký přednastavený email a že fakt nestíhaj
Ten automatický email chodí právě jiný, a nelze na něho myslím ani odpovědět, tohle byla normální odpověď z customer service, tak mi takové (ne)jednání přijde divné. Ještě tedy počkám do příštího týdne, ale moc růžově to nevidím...
Cituji ángel: tohle byla normální odpověď z customer service, tak mi takové (ne)jednání přijde divné
jasně, já myslela, jestli třeba nebyla jenom ta odpověď ručně nakopírovaná do emailu, protože fakt nemají čas... ale nevím!
Cituji Ziralka: kdy jsem neobjednávala z žádného pochybného e-shopu a stejně.
hm... v jednom kuse nakupuji v nějakém neověřeném pochybném mini shopu a zatím mám jenom ty nejlepší zkušenosti. asi máš fakt smůlu. tak to je mi líto.
Cituji Ziralka: kde nakupuješ ty
asi všude možně. tento měsíc, co si pamatuji, silk naturals, famous makeup, naturisimo, feelunique, klasika ebay a cosmetic-love.
určitě ještě cosme-de, unt, iherb, etsy, dawanda, asos, fragrancedirect, cheapsmell, zuneta, bath&unwind... víc toho z hlavy asi nevymyslím. a zásadně nenakupuji na lookfantastic, protože to je úplně strašný eshop.
já jsem z beautybay objednávala cca 14 dnů, bez problémů, balíček byl doma za tři dny myslím, ale je fakt, že jsem měla zaplacené poštovné. měla jsem tam dvě paletky UD a objednávala jsem u nich poprvé, tak jsem raději poštovné dala ať můžu balík sledovat. třeba jsou opravdu zatížení teď ,tak chvíli vydrž a pak jim zase napiš, nedivila bych se, kdyby to ukradl někdo u nás. blbý je, že balík je zaplacený dopředu, že 
Před rokem touhle dobou jsem tam taky objednávala a ten balíček ke mě šel cca měsíc, vydrž, určitě to dojde 
většinou si berou 20 pracovních dní a pak až to jde reklamovat, někde i víc.
Já se teď děsím ale taky, objednala jsem si z Figleaves.com 23.1. a taky mi balíček ještě nedošel 
Jestli si platila paypal peníze dostanes zpet , pokud si platila bankovnim převodem , radím ti vzít do ruky telefon a začít jim volat a obtěžovat je
Asi dva měsíce zpátky si tady na omlázku jedna holčina objednala 2x hodinky a přišly jí jen jedny , jelikož jsem v UK tak jsem to obvolala kontaktovala je na Facebook a peníze dostala zpátky...
A radím vám neobjednávejte si ze stránek o kterých jste nikdy neslyšely
podívejte se prvně na net co se o takových stránkách píše... Je toho čím dál tím víc , a podvodníci na každém rohu , a když už si tam objednáte plaťte Jedině přes PAYPAL , tam máte záruku vrácení peněz .
mně se za poslední dobu ztratily 4 balíky, asi jsem taky prokletá...měla jsem s tím dost opletaček, ale nakonec jsem si to vykomunikovala a peníze mi vrátili, ze Sigmy mi štětce poslali znova...je teda fakt, že to byly balíky s poštovným zdarma, ale nechápu jako, kdo ty mý balíky furt krade
Cituji Ziralka: postraším je nějakou tou Chamber of Commerce
A to je co prosímtě? Slyším prvně...
Cituji ángel: odeslali zboží a stále jsem nic neobdržela.
Tak to máme asi stejný problém :-/ Můj balíček byl odeslán 30.1.2013 a do dnešního dne mi také nepřišel. Zrovna před chvilkou jsem jim také posílala dotaz na jejich customer service a odpověděli mi, že jsou příliš vytížení a můj dotaz zodpoví... no asi někdy časem 
Takže tomu dám ještě týden, a pak začnu prudit.
No budu držet pěsti, aby nám oběma balíčky nakonec dorazily v pořádku 
Děkuji všem za příspěvky! Včera jsem jim psala, že mě nekontaktovali jak slíbili, že mi taková komunikace přijde neseriozní, a napsala jsem, že jim budu muset zanechat negativní hodnocení na trustpilot.co.uk a budu to řešit s obchodní komorou
, do hodiny mi pak přišel formulář, který mám vyplněný zaslat zpátky, takže doufám, že to dopadne dobře, a nebudou se už cukat.
Cituji mmarky.s: Takže tomu dám ještě týden, a pak začnu prudit.
Ještě počkej, a pak to určitě řeš, nenechej se odbýt. Ve formuláři jsem měla na výběr opětovné zaslání zboží nebo vrácení peněz, zvolila jsem raději ty peníze
, příště si asi rozmyslím, zda nebude lepší za tu poštu si u dražší zásilky připlatit, jaksi nemám nervy tohle řešit.
Cituji ángel: mi pak přišel formulář, který mám vyplněný zaslat zpátky
Dnes mi od nich také přišel fotmulář - podle toho, jak jej popisuješ, tak mi přišel úplně ten stejný. Musím říct, že mi jej poslali ihned druhý den, co jsem jim napsala e-mail o nedoručení zásilky.
Takže počkám do konce týdne, jestli balíček nepřijde a kdyžtak jim ten formulíř potom odešlu. Já jen nechápu, jak je možné, že se ty zásilky ztratily... kdyby to bylo jednou za čas, ale tohle....
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.