arrow
profile_image
Sluncere
od 25. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

100%
16    0
Číst hodnocení

Potřebovala bych uplatnit reklamaci v záruční době, ale při hledání záručního listu jsem zjistila, že ho nemůžu nikde najít. Mám jen dodací list, ale záručák ani účtenka nikde... Je nějaké východisko? Předem děkuji za radu.

arrow
Neprodává v Bazaru

Jestli je na tom dodacím listě datum a druh zboží (jakože asi jo),tak bych to zkusila s ním,třeba to jako doklad bude stačit.

arrow
profile_image
Zanet96
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Sluncere
Taky si myslím,že by dodací list mohl stačit,spíš bude hodně záležet na ochotě prodejce.

arrow
Neprodává v Bazaru

K uplatnění záruky nemusí být písemný dokument, klidně stačí např. svědectví. Nebo v těch větších prodejnách stačí se rozpomenout kdy přibližně bylo zboží koupené a oni si to v databázích najdou.
Když máš ale dodací list, tak bych neřešil a šel tam s ním...

arrow
profile_image
anais
od 17. 11. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Nedávno se nám porouchala lednička, která je ještě v záruce a také jsem nemohla nikde najít záručák ani účtenku (zřejmě jsem to někam zašantročila při rekonstrukci bytu). Ledničku jsem objednávala přes internet a tak jsem v emailech našla příslušnou "korespondenci" a kontaktovala tu firmu. Bez problémů a s ochotou mi poštou poslali záručák nový.

arrow
profile_image
anais
od 17. 11. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Takže, pokud jsi kupovala v kamenném obchodě a máš dodací list, tak bych se s ním vydala do té prodejny a podle mě by Ti měli vystavit záručák nový (nebo případně kopii).

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené