Vím, že je to individuální, ale jak na vás působilo vysazení antikoncepce, zvýšila se vám chuť na sex?

arrow
profile_image
simca0212
od 22. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahojky zvýšila se mi chuť na sex asi tak měsíc po vysazení,trvalo to asi 14 dní a pak se to uklidnilo

Já jsem žádné výrazné změny nezpozorovala

arrow
profile_image
Pajia
od 11. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Tak u mě se ta chut rapidně zvýšila a vydržela mi celou dobu, co jsem byla bez prášků

arrow
profile_image
Veruška123
od 30. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na bucinek07:
Mne teda určite ano . Tá antika ako keby ma oblbovala.

arrow
profile_image
Lucineni
od 26. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na simca0212: U mě taky tak
Ale já mám spíš problém,že se bojím že otěhotnim,tažke ani nemam chuť..

arrow
profile_image
Gwingi
od 28. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Bez efektu (půlrok po vysazení)

arrow
profile_image
citeria
od 4. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

U mě se chuť na sex zvýšila hodně) Ale i nálada, celkově si po vysazení přijdu mnohem lépe

arrow
profile_image
Michaela18
od 2. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ano zvýšila .

arrow
profile_image
cutie7
od 24. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

ano.... aj chuť, aj nálada.... celkovo som sa dala do pohody

Cutie7:
Souhlasím, celkově se bez HA cítím líp, taková odlehčená

arrow
profile_image
cooki
od 4. 11. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Mě se též taky zvýšila. A řekla bych, že dost. Přítel mi to říká pořád. A když jednou prostě začas já chuť nemám, tak mě hned podezírá jestli jsem si nezobla antikoncepce Jsme spolu dlouho, takže oba můžeme posoudit jaké změny to semnou udělalo

Jsem asi jediná kdo se po vysazení cítí hůř Nejen že hůř vypadám, ale hůř se cítím

arrow
profile_image
trix
od 2. 6. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Mě se chuť enormě zvýšila v období ovulace, jinak je to podobné jako s HA.

arrow
profile_image
Belgarion
od 26. 3. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Holky, mám opačný problém - jsem už skoro rok po vysazení HA a mé libido je k neudržení, hlavně v období ovulace. Dřív bych za to byla i ráda, ale po půl roce už jsem z toho spíš otrávená. Mám stálého přítele, ale po své třicítce jsem se začala dívat po chlapech, příteli nedám pokoj... přijdu si jako puberťačka. Jaké jsou vaše zkušenosti - zklidní se to časem? Je to přirozený stav (= jsem opravdu taková) nebo jen reakce na dlouhodobé braní HA?

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené