arrow
profile_image
Elilinka
od 25. 12. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj Holky,
vždy jsem byla náchylná k akné nebo nečisté pleti, ale za poslední roky nepamatuji, že bych nějako výrazně na akné trpěla. Teď jsem se však vrátila z UK se zánětem močových cest, které mi tu můj doktor přeléčuje. Nasadil mi docela silná antibiotika na deset dní. Jsem v sedmém dni užívání a můj obličej je samý pupínek a celkově je moje pleť teď hrozně citlivá a rudá. Myslíte, že by to mohlo mít nějakou spojitost s užíváním antibiotik? Jinak nevím, jak si vysvětlit tak velkou změnu k horšímu.
Děkuji

arrow
profile_image
elfinka
od 27. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Elilinka:
Tyjo to je hodně zvláštní, protože já to mám přesně naopak - když mám zánět močáku, hodně piju, beru kapky z lichořeřišnice a případně ještě antibiotika, tak se mi pleť totálně vyčistí..

Může to být klidně alergie na ty antibiotika, není pupínek jako pupínek, jsou v nich vůbec aknózní špunty?

arrow
profile_image
Elilinka
od 25. 12. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na mufallo:
No v některých ano, ale v některých ne. On mě právě doktor říkál, že když budu alergická, tak se mám stavit pro jiný. Ale už mám jen 3 dny do dobrání, tak si říkám, že už bych to mohla vydržet. Ale nevím no Celkově je ta pleť hrozně podrážděná, nevím jak ji zklidnit.

arrow
profile_image
baruss
od 8. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahoj a nebude to akné zhorsené prave tým uroinfektom? aspon u mna to tak je ,že ked mám zanete niekde tak sa mi zhorší pleť... potencialne to može byť i niaka alergická reakce na atb ale takto tažko povedať... uvidiš ako sa to bude upravovať po dobratí. ake atb užívaš?

arrow
profile_image
Elilinka
od 25. 12. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

To antibiotikum se jmenuje Nolicin. Celkově mě je třeba špatně od žaludku hodinu po té, co spolknu prášek. Ale pak je to dobré. Já právě doufám, že po dobrání se to vrátí do pořádku. Protože už začínám zoufat.

arrow
profile_image
heel.lover
od 3. 6. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj, já jsem měla minulý týden antibiotika na angínu.. a jsem na tom uplně stejně Nemůžu se zbavit akné, a to mám normálně hezkou pleť.. a teď takové zánětlivé akné.. už jsem z toho nešťastná.

Cituji Elilinka: Celkově mě je třeba špatně od žaludku

To mi bylo taky špatně, neměla jsem chuť na žádné jídlo

arrow
profile_image
smarny mojeid
od 28. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Elilinka: Myslíte, že by to mohlo mít nějakou spojitost s užíváním antibiotik?

Určitě. Já se vždycky bráním, abych atb nedostala, protože potom se stydím i otevřít pošťákovi. Pleť je samý hrbol a červený velký bolák a nic nezabírá a každým dnem vypadám hůř a hůř. Dělají mi to jenom antibiotika, jinak na akné netrpím.

arrow
profile_image
Elilinka
od 25. 12. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na smarny:
A pak se ti pleť zase vrátí sama přirozeně do pořádku?

Cituji smarny: a nic nezabírá a každým dnem vypadám hůř a hůř.

právě! mě také příjde, že se to den ode dne horší. Dneska mám jít se segrou na nakupovací odpoledne a mě se ani nechce vylézat z domu.

arrow
profile_image
heel.lover
od 3. 6. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji smarny: Dělají mi to jenom antibiotika, jinak na akné netrpím.

To mě nikdy antibiotika problém nedělaly, až teď Ve středu mám domluvené focení a obávám se že to budu muset zrušit Nebo ta moje pleť je opravdu katastrofa.

arrow
profile_image
smarny mojeid
od 28. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Elilinka: A pak se ti pleť zase vrátí sama přirozeně do pořádku?

Jojo, jak je přestanu brát a tělo to vyloučí, tak do 3 dnů se mi pleť zase vyhladí a je krásně čistá.

Cituji Elilinka: mě také příjde, že se to den ode dne horší. Dneska mám jít se segrou na nakupovací odpoledne a mě se ani nechce vylézat z domu

Bohužel no, já vždycky se stydím i v čekárně, když jdu na kontrolu a nedej bože ještě do lékárny. Z den umytých vlasů mám mastňáky, celá se lesknu a ještě beďák za beďákem, prostě kočka největší.
Reaguji na heel.lover: Uvidíš no. Zkus napařit obličej pod ručníkem, aby se ty pory otevřely a vyčistit pleť peelingem proti akné, aby se to vysušilo a nebo ještě doporučuju holky Miraclean - teď jsem se k němu vrátila, ale používám ho na vysušení alergické vyrážky na pažích, ale jinka tad yv recenzích je a holky si ho chválí, protože jim vysušuje akné. je k dostání v lékárnách bez předpisu, ale vysušuje. Jinak při braní antibiotik ale bohužel skoro určitě nepomůže, protože ten hnus pořád do sebe ještě člověk cpe.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené