arrow
profile_image
Evči
od 26. 4. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

ahojte, zajímalo by mě, jakou máte zkušenost s AD Elicea? Dostala jsem ji, protože se u mě začaly pomalu rozvíjet známky panické poruchy a po první tabletě se mi hnedka udělalo špatně a zvracela jsem. Do hodiny nevolnost ustoupila. Ještě by mě zajímalo jaké máte zkušenosti po vysazení AD ? jestli se vám něco vrátilo nebo uplně vylečilo a jste spokojené?dííííky moc

...většinou mi nesedla ani první ani druhá skladba antidepresiv,ale všechny měly společné při nasazení to, že jsem měl žaludeční problémy,průjem,zvýšenou potivost a mírné pobolívání hlavy.
Při postupném vysazování to bylo fajn rozhodně lepší než začátky ale úplné vysazení se u mě zatím nikdy nekonalo léčím se pátým rokem
ovšem už jsem na tom trochu jinak protože AD poslední tři roky odmítám a jsem na benzodiazepinech

Ahoj, beru Eliceu již cca měsíc a působí na mně dobře...musím říci,že jsem po ní a tritticu (na spaní) zhubla a zmizela u mě chuť k jídlu... Každopádně si eliceu mohu vzít i na lačno. Ale potivost a bolení hlavy občas také mám. Průjem-jelikož mám před státnicema,tak ten mám už delší dobu ... ale mám to vždy z nervů...
Bohužel,ne vše sedne všem...není důvod to tlačit - zkus si požádat o změnu..

arrow
profile_image
Evči
od 26. 4. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na consuelaleachim: : lekař mě právě upozorňoval na to, že týden by se měli ukazovat vedlejší účinky, ja zatím jen zvracela - ale teda zaučinkovala hodně rychle, už po 15ti minutach sem běžela na zachod.pak uplne vpohodě. tak snad to přejde a bude dobře

arrow
profile_image
Evči
od 26. 4. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na prorsum: : léčíš se taky na PP, smím-li se zeptat?a cítíš se s těmi práškami dobře, jsi v dobré náladě ?

Reaguji na Evči: Já to měla také na panickou ataku a tyhle šílené stavy a musím říci,že na mě zabrala Elicea dobře...Jsem zklidněná a dokážu to ovládnout...Ze začátku jsem např. zvracela,pokud jsem si večer dala 2 deci vína a pak to Trittico...ale roli v tom hraje právě Elicea, ta s alkoholem naproste ne.Držím palečky,vím jaké to je,tyhle stavy...

Bere to přítel, už to bude skoro rok, nemůže si to vynachválit! Vedlejší účinky na něm nevidím žádné, doktor říká, že by na ty líky mohl dělat reklamu.

arrow
profile_image
Kokinka
od 22. 5. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Je to největší svinstvo co znám. Přítel je bere už rok, má je na to, aby ho nakoply. Projevily se u něj vedlejší účinky, teď se je snaží vysadit, ale dostavila se totální apatie. Já je brala asi měsíc když jsme se rozešli, jo, na těch prvních pár dní paráda, mohla jsem fungovat, ale nemohla jsem přemýšlet. Ale taky se dostavily vedlejší účinky, vedle naprosto nulové chuti na sex jsem nedokázala dosáhnout orgasmu, něco, co jsem předtím fakt neznala. Za mně antidepresiva už nikdy, řešila bych to s psychologem, psychiatrem, babou léčitelkou, ale už bych nikdy nesáhla po prášcích.

Cituji Kokinka: Za mně antidepresiva už nikdy, řešila bych to s psychologem, psychiatrem, babou léčitelkou, ale už bych nikdy nesáhla po prášcích

Promiň,ale kdybys měla např. maniodepresivní stavy panické ataky a vážné psychické nemoci...kecání s psychologem Ti nepomůže...neléčená D,PP atd. mohou vést i k sebevraždě...vím o čem mluvím....

arrow
profile_image
Evči
od 26. 4. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Kokinka: : No jo, ty jsi udělala totiž tu chybu, že sis nechala napsat prášky kvůli rozchodu,to je uplně něco jiného...když na člověka přichází nepochopitelný záchvat strachu a bezmoci se bude dít, je to trošku něco jiného.

arrow
profile_image
Kokinka
od 22. 5. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na consuelaleachim: Reaguji na Evči:
máte pravdu, že při vážných nemocech je asi tahle léčba vhodná. Já ty prášky dostala od doktorky, chtěla jsem jen něco na uklidnění a myslím si, že na moje malý problémy ty prášky byly prostě moc silný.

Reaguji na Kokinka: to rozhodně, v tomhle případě by stačila terapie a bylinky

Ahoj. Ja užívám tyto léky teprve ode dneška a po prvním léku se mi chce střašně spát, jsem unavená a nemám chuť ani na jídlo...Všude si čtu o samých vedlejších účincích a to mě trochu děsí ...
Já mám léky předepsané jen proto, že je mi pořád špatně a mám to prý psychického původu (působení stresu atd..). Každé ráno se budím s tím, že je mi špatně, hlavně bolesti břicha a střevní potíže....A to vždy když jezdím třeba jen do školy, i v dny kdy vím, že mě ve škole žádná stresová situace nečeká..Mám to prostě asi v hlavě...Když jsem přes víkend doma a nevstávám brzy tak je mi dobře. Jak tady čtu tak jsou ty léky na závažné poruchy a tak, takže snad to pomůže i mě na tohle a zlepší se mi to...

arrow
profile_image
ivkaja
od 20. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Ahoj!
Já jsem na Elicea přešla z Cipralexu(naráz), již je to nějaký ten rok, a v naprosté pohodě. Jak čtu tyto diskuze, zjišťuji tak protichůdné zkušenosti prakticky u všech psych.léků. Asi to účinkuje opravdu naprosto individuelně, u každého úplně jinak.

P.S. Ráda bych vzkázala pro "pissta": Neboj se, prostě to vyzkoušej ještě několik dní a pak se rozhodni. Podle mě je účinek výborný a vedlejší účinky mizivé./ Ale vím, že zkušenost je nepřenosná, sama ted mám přejít na TRITTICO a mám s tím problémy. A tak zkoušejme dál..
Ahoj a všem hodně trpělivosti sám/a se sebou.....

Ahoj ještě jednou
Léky už užívám čvrtý měsíc a myslím, že mi pomáhájí...Ještě je budu jíst další 2 měsíce a pak je postupně zkusím vysazovat...A snad se vše vrátí do normálu i bez prášků .

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené