arrow
profile_image
Enriketa
od 9. 9. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahojte holky,

užíváte některá antikoncepci Eloine? Našla jsem, že se po ní hubne, příp. nepřibírá. Já ji beru již 3. měsícem a mám po ní NESKUTEČNOU chuť k jídlu. Za první měsíc jsem přibrala 4 kg, nyní už to výš nejde, ale to proto, že se neskutečně omezuji. Myslím ale na jídlo téměř 24 hodin denně! Dřív jsem to tak neměla, patřila jsem spíš k střídmým lidem, nepřejídala jsem se. Teď bych s prominutím sežrala, na co přijdu Máte to některá s touto (příp. i jinou antikoncepcí) stejně? Spravilo se to časem?

arrow
profile_image
Minette
od 4. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Nemám sice zkušenost zrovna s touto značkou antiko, ale první co mě napadlo - proč myslíš, že je to důsledek antikoncepce? To co popisuješ může být důsledek čehokoliv jiného (napadá mě třeba tasemnice, těhotenství,...), ale jako vedlejší účinek antikoncepce se mi to zdá nepravděpodobné.

arrow
profile_image
Enriketa
od 9. 9. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Minette: Protože to začalo přesně po tom, co jsem tu antikoncepci začala brát. Jak jsem psala, byla jsem fakt střídmý člověk, nepřejídala jsem se. Těhotná nejsem, trvá to už třetí měsíc, po dobrání platíčka dělám pauzy a menstruace se vždy dostaví, takže o těhotenství to nebude. A tasemnice - syrové maso nejím, doma máme vše pečlivě upravené a pokud mě neotrávili v menze, tuto možnost bych taky vyloučila.

arrow
profile_image
Minette
od 4. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Enriketa: pokud mě neotrávili v menze, tuto možnost bych taky vyloučila.

To byl jen příklad - první co mě napadlo. Nebylo ještě něco jiného, co se změnilo před 3 měsíci než ta antikoncepce?
A máš i hlad nebo jenom chutě?

Kdyby to bylo po lécích jiného typu, tak bych Ti řekla, poraď se s gynekologem, ale jak je znám, tak Ti budou tvrdit, že to absolutně nemůže souviset s braním antikoncepce.

arrow
profile_image
Enriketa
od 9. 9. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Minette: Taky jsem nad tím přemýšlela, jestli se nezměnilo něco jiného,ale opravdu to v té době byla jen ta antikoncepce.. Většinou mám jen chuť, ale takovou strašně silnou. V půlce prosince jdu za gynekologem, tak se ho na to zeptám (doufám, že se ze mě do té doby nestane otesánek ), ale jak píšeš, taky si říkám, že mi tu souvislost s antikoncepcí bude vyvracet. Kuriózní je, že když jsem o té antikoncepci hledala informace, tak jsem zjistila, že po ní holky spíš zhubly a že se doporučuje pro úbytek hmotnosti

arrow
profile_image
Minette
od 4. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Enriketa: Kuriózní je, že když jsem o té antikoncepci hledala informace, tak jsem zjistila, že po ní holky spíš zhubly a že se doporučuje pro úbytek hmotnosti

To přibírání po antikoncepci nebo třeba i úbytek souvisí se zadržováním vody v těle, nikoliv s tukovými zásobami.

Ty ale ten přírůstek máš asi z jídla, protože máš ty chutě, některé holky třeba říkají, že mají při nebo před menzes chutě na sladké, tak je možné, že by to mohlo být i hormonální, ačkoliv v souvislosti s antiko jsem o tom nikdy ani neslyšela.

Jinak chutě můžou být i z důvodu psychických, ale i ze spousty jiných možných zdravotních příčin, jednou z možností je taky, že ti chybí nějaké látky v jídelníčku. Já být Tebou, pokud to máš opravdu takhle výraznou změnu - jak popisuješ, tak to zkus zkonzultovat třeba ještě s praktickou lékařkou. Taky bych se zaměřila na vyvážený jídelníček, hlavně dostatek sacharidů.

Jestli jsi opravdu přesvědčená, že Ti to dělá ta antikoncepce, tak se k tomu gynekologovi objednej na dřív a požádej ho o změnu. Řekla bych mu ale i z jakého důvodu, on Ti patrně bude tvrdit, že to antikoncepce nezpůsobuje, ale i tak si můžeš trvat na tom, že chceš jinou.

arrow
profile_image
houbicka
od 19. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahojky, já po Eloine taky nabrala. Před nasazením se mi podařilo něco málo zhubnout a když jsem začala brát Eloine, měla jsem tak šílené chutě na jídlo, sladké a vše možné, že jsem taky něco nabrala Bohužel i já to přisuzuji právě HA, protože chutě přišly po nasazení (jsou to 3 měsíce), první měsíc byl nejhorší, pak jsem se začala krotit. Taky jsem tuto HA chtěla hlavně proto, že nezadržuje vodu a doufala jsem, že bych snad i něco shodila. Bohužel opak byl pravdou

Já jsem po Eloine nenabrala vůbec

arrow
profile_image
zelenasmoulinka
od 8. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

To, co popisuješ, jsem měla taky. Ale po jiné antikoncepci. Ale zkus ještě vydržet, třeba to přejde.

arrow
profile_image
Enriketa
od 9. 9. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Minette:

Cituji Minette: To přibírání po antikoncepci nebo třeba i úbytek souvisí se zadržováním vody v těle

Tato antikoncepce je právě nízkohormonální a k zadržování vody v těle by docházet nemělo. Máš pravdu, že ten přírůstek váhy bude z jídla, protože první měsíc jsem jedla fakt hodně, říkala jsem si, že se nebudu omezovat, že se to časem určitě uklidní. Zkusím se zaměřit na ten jídelníček, ale jestli to tak půjde dál, asi to už vážně bude chtít probrat s doktorem. Říkala jsem mu to po prvním měsíci a říkal, že mám počkat, jak se to vyvine. Zároveň ale tvrdil, že tato antikoncepce je pro mě ideální a že lepší bude těžko hledat. Jinak děkuji za rady

arrow
profile_image
Enriketa
od 9. 9. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na houbicka: Jé, tak to jsem ráda, že v tom nejsem sama. Popisuješ přesně moje příznaky - všemožné chutě na kde co. Dokonce sedí i doba užívání - 3 měsíce. A kolik jsi přibrala? A už si o tom mluvila s gynekologem?

arrow
profile_image
Enriketa
od 9. 9. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na zelenasmoulinka: A za jak dlouhou dobu to přešlo? A jaká to byla antikoncepce?

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené