arrow
profile_image
RevlonV
od 27. 7. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj,
mam takový hloupý dotaz, ale docela mě to zajímá tak se zeptám. Setkal se někdo při braní hor.antikoncepce se změnou postavy ve stylu rozšíření pasu? Mám poměrně hubený pas a širší boky a vždycky se mi to líbilo a chlapy na to letí. Akorát jsem slyšela, že tělo se prý při braní hor.antikoncepce chová jako těhotné, tak mě napadlo jestli se právě neděje i to rozšiřování pasu....předem moc děkuji za odpověď

arrow
profile_image
Jully
od 14. 6. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Jako těhotné se nechová. Některá antikoncepce podporuje zadržování vody v těle a některá zvyšuje chuť k jídlu - z těchto dvou důvodů se může stát, že po ní trochu přibereš, ale to bys pravděpodobně nabírala celkově, a pokud máš typ postavy, jaký úvádíš, přibrala bys hlavně přes prsa, zadek a stehna, než že by ti zmizel pas

arrow
profile_image
RevlonV
od 27. 7. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

No mám právě předepsanou Yadine kvůli tomu abych nezadržovala vodu, tak snad nebudu mít smůlu a nebudu patřit mezi to jedno procento na které to má opačný efekt Já jsem i jednou někde četla, že právě to jak máme vyklenutý pas způsobuje hladina ženských hormonů...tak když bych brala antikoncepci, tedy měla zvýšený příjem ženských hormonů, tak bych mohla mít ještě výraznejší pas...je to vůbec možné? Jinak děkuji za odpověď

arrow
profile_image
Jully
od 14. 6. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji RevlonV: tedy měla zvýšený příjem ženských hormonů, tak bych mohla mít ještě výraznejší pas..

není to pouze vlivem ženských hormonů, ten je jen částečný - jak už jsem psala, tvůj typ postavy při zvýšení hladiny hormonů přibírá na prsou, bocích, zadku, stehnech. Takže ano, ten poměr mezi pasem a boky by se tím mohl ještě zvýraznit - ale zase nechceš vypadat ajko Věstonická Venuše, ne?
Yadine obsahuje drospirenon, pravděpodobně tedy příliš přibírat nebudeš (pokud vůbec něco).

Yadine jsem po 4 letech nedávno vysadila a kromě zvětšení prsou jsem si žádného přibírání kvůli antikoncepci nevšimla.

arrow
profile_image
AnnaE
od 5. 11. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já beru Vreyu a je fakt, že jsem přibrala cca o 7 kg, ale nevím jestli jsem víc jedla nebo se ve mě zadržovala voda. Teď mám zas o 4-5 kg méně (asi mám teď víc pohybu než jsem měla předtím). Jinak jsem se nijak "neoplácala" a to jsem ještě tajně (marně) doufala, že se mi zvětší prsa jako některým. Hlavně je to velmi individuální, záleží jak na druhu HA, tak na uživatelce.

arrow
profile_image
Lady Flame
od 17. 12. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Yadine jsem brala asi rok a žádné rozšíření pasu se nekonalo. Nepřibrala jsem a ani prsa se mi nezvětšila, nic

arrow
profile_image
berushka.kacenka
od 29. 5. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Yadine jsem brala taky, ale moc mi neseděla, takže jsem přesedla na Vreyu .. s tou jsem stoprocentně spokojená .. jediné mínus je zadržování vody, ale co jsem tak slyšela, tak to tak má většina holek .. ale nějaká extrémní přibývání na váze nebo změnu tvaru postavy jsem nikdy s hormonální antikoncepcí nezažila .. ale každá jsme originál ..

arrow
profile_image
katmarkovacz
od 11. 1. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já se s ničím podobným nesetkala, asi bych souhlasila s tím, že za to může voda a větší chuť k jídlu. Zkus si to hlídat. Kamarádka taky hodně přibrala. Radši se zkus poradit s doktorkou, který typ antikoncepce bys měla brát, v nejhorším ho prostě budeš muset změnit, kdyby měl nějaké výrazné negativní účinky...

arrow
profile_image
Floriana
od 29. 12. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Některé změny v těhotenství jsou podmíněné hormony (pleť, vlasy, prsa, srážlivost krve, chutě k jídlu...).

Ale zrovna objem pasu se mění jen a pouze kvůli tomu, že vevnitř roste plod a placenta a hromadí se plodová voda.

Takže jedině že bys zadržovala vodu, a zadržovala jí v celém těle (ne jen prsa, jako mají některé ženy to štěstí) - to by se ale po vysazení HA rychle vrátilo do normálu, samo od sebe.

arrow
profile_image
Sára2
od 29. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Brala jsem kdysi Yadine asi 2 roky a nepřibrala jsem myslím vůbec nic, tvar postavy stejný, akorád mi ze začátku a po vysazení zase padaly šíleně vlasy, zhoršila se celulitida a začaly se mi dělat křečáky, o migrénách ani nemluvím... drospirenon je dobrý, že fakt odvodňuje ale zase kdo má sklon k vráskám tak může mít problém, že má pocit vysušené pleti a přibývajících vrásek, další negativum u tohoto gestagenu je, že je zde nejvyšší hrozba plicní embólie (Yadine, Yaz)

arrow
profile_image
katmarkovacz
od 11. 1. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ono je to s tím tvarem postavy dost diskutabilní. V Dietě mě teď zaujal článek o hubnutí podle typologie postav (jablko, hruška apod.) - nicméně já ještě před rokem byla typická hubená chlapecká postava bez prsou, přičemž rok na to mám zadek, prsa - prostě ženské tvary. Nikdo by neřekl, že jsem někdy mohla vypadat jak basketbalista.
To samé s tou antikoncepcí - pokud se ti na začátku změní postava tak si myslím, že nebude problém ji zase postupem času vrátit do normálu. Jen to asi bude vyžadovat trošku víc sebeodříkání a práce.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené