Dnes jsem byla na botulotoxinu čela. Vše proběhlo jako vždy. Odjela jsem domů a sestřička mi volala, ať se vrátím, že se mnou musí něco prodiskutovat. Přijela jsem a doktorka, ze mi tam omylem dala ještě mesocain. Dala mi na sebe číslo, abych jí každou chvíli psala sms, jestli mi něco není. Něco mi vysvětlila, ale znáte to. Asi radši neřekne vše. Proto se ptám: co se může stát?

Děkuji moc za rady.

arrow
profile_image
Kikulina
od 28. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

to je anestetikum, myslím, že se dost pravděpodobně nestane nic

Reaguji na Kikulina: Volala kvůli tomu po všech čertech, měla hrozný strach, takže si myslím, že to jen tak asi nebude.

arrow
profile_image
Kikulina
od 28. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Tak si zavolej ty sama na toxikologickou službu, nebo do nemocnice, ale fakt mi není jasné, jak injekční anestetikum může ublížit, pokud není v nějaké extrémní sloní dávce. Mesocain se užívá naprosto běžně při drobných kožních zákrocích.

Možná kvůli případné alergii,při koktejlu dysport a mesocain
každopádně je vůbec atestovaná pí. doktorka?
I když jasně jsme lidé a každý se může splést(i tak mi nejde ale do hlavy,že si nezkontroluje co natahuje do jehly

Reaguji na prorsum: No ona mi ještě dávala výplň do jizvy - a do rtů, takže se asi holt "sekla". Byla jsem u ní už po několikáté a vše v pořádku. Snad to bude v pořádku. Vrátila mi za to i všechny peníze - což samozřejmě velice potěší, ale raději bych byla bez komplikací. Říkala, že se může stát, že botox vůbec nezafunguje a nebo že mi poklesne čelo. Ale měla strach i z toho, aby mi nebylo špatně.

arrow
profile_image
win
od 27. 9. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Podle mě se botoxu dává, tak malé množství, že ani toho anestetika nemohlo být tolik. Takže se podle mě taky nestane nanejvýš nic...

arrow
profile_image
clara
od 17. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Dobrý den, nevite někdo co je s pani doktorkou Pajerovou. Už dlouho neordinuje, tak jsem byla na botoxu v Asklepionu a vypadám jak monstrum.
Děkuji za odpověd.
Klára

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené