Ahoj, holky,
v důsledku nemoci jsem nabrala během dvou let hrozně kil navíc. Teď se mi podařilo velkou část shodit, ale ještě tak 15kilo bych potřebovala. Tak mě napadlo, že bych zkusila běh. Potřebuji poradit, zda je vhodný na shazování kil nebo zda mám raději zvolit jiný sport. NECHCI ovšem posilovat, to až budu mít postavu takovou, jakou si představuji, teprve pak chci posilovat. Takže bych opravdu chtěla jen nějaký pohyb, který mi dost pomůže k shazování kil. Samozřejmě dietu mám a dodržuji ji, jezdím k paní doktorce Cajthamlové, dost mi pomohla.
Děkuji za všechny rady a příspěvky .

arrow
profile_image
MadGirlNancy
od 15. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Tak v první řadě ti doporučuji koupit si měřič tepu, aby ses při pohybovala v pásmu hubnutí tuků. A činnost si zvol aerobní, to už je pak jedno co. Já osobně preferuji spinning, pokud si nedáváš veliké zátěže, nic se ti nezvětší. Sama jezdím 3krát týdně a paráda. Pěkně svižně, ale v pásmu hubnutí - hlídat si tep. Držím palce.

Reaguji na MadGirlNancy:
Zrovna včera jsem ho pořídila! Měla bych se prý držet u 125 - 135 tepů...
Děkuji moc, musím to do léta zvládnout.

Koupila jsem ho v Hervisu a ten tep mi řekla paní doktorka, ale min. týden to zrovna říkal Havlíček v pořadu "Jste to co jíte", jak se to počítá, zkus si to najít na primě a pusť si to .

arrow
profile_image
PardGalen
od 24. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ano, běh je k hubnutí vhodný. Stejně tak i další sporty jako je běh na lyžích, jízda na kole, veslování, chůze, plavání, aerobik. Vybírej podle toho co tě baví a co je pro tebe dostupné. Také není na škodu to občas střídat.

Reaguji na Lojzínka:
Prosím, jaká byla cena?

Reaguji na marketinka:
Vzala jsem si ten nejobyčejnější a byl za 600,- Kč. Pak měli ještě kolem 1.200,- Kč a ten počítal i kolik se spálí kalorií, ale ten jsem nechtěla.

arrow
profile_image
PardGalen
od 24. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na panda08:
Ale jo i to stačí. Lepší něco než nic a raději denně patnáct minut než jednou za měsíc hodinu. Samozřejmě o něco déle by bylo lepší, ale to záleží na tom jak se ti to hodí. KAždý pohyb má smysl.

Reaguji na panda08:
Momentálně mám asi 76kg a to jsem měla vždycky 50. Ale jsem z velké části zavodněná. Teď už si myslím, že běhat můžu, ale před dietou to bylo ještě horší. Už se z toho chci vyhrabat a mít zase krásnou postavu. Za těch 30min denně mi to stojí..

arrow
profile_image
PardGalen
od 24. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji panda08: a dnes se nemůžu hnout..

Začátky jsou těžké. Hlavně pomalu, bezespěchu, klidně to můžeš proložit chůzí. Newbo běžet i pomaleji, ale klidně o to déle.

Klouby dost šetří správná technika, jinak ta nadváha zase tolik nevadí.

arrow
profile_image
angeeel mojeid
od 10. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji panda08: 15 minut stačí

Já bych teda řekla, že 15 minut je málo. Nejlepší by bylo tak 45 minut.

arrow
profile_image
PardGalen
od 24. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na panda08:
Intervalový trénink není špatný a občas je vhodné ho zařadit, ale dělat ho každý trénink a zvláště teď mi nepřijde vhodné. Nejdřív se naučte běhat, získejte trochu fyzičku a pak přidávejte sprinty. Samozřejmě v jednom či dvou výbězich si několik sprintů dát můžete. Postupně pak můžete přidávat třeba i sprinty do kopce.

arrow
profile_image
PardGalen
od 24. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na panda08:
Rozumim, ale rozhodně není pravda, že čím rychleji tím lépe. Ono jde totiž o to co tím tréninkem chce rozvíjet, ale to už je na jinou diskuzi.
Pokud tě trénuje měl by běžet s tebou a trochu tě motivovat a udávat tempo, což takhle nedělá. Jestli ale spolu pouze běháte zkus se s ním domluvit, že poběží podle tebe.

tak to mám za sebou, docela super pocit a ten přístroj na měření tepu je taky věc . snad se do toho brzy dostanu

arrow
profile_image
Kattia
od 26. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Přidávám se k nadšeným běžcům - začátečníkům
Jestli můžu poradit, zkuste běhat v noci. Pokud to srovnám s ránem, v noci mi to jde vážně o hodně lépe! A taky když neběžím sama. Nevím čím to, ale v noci uběhnu bez problému 1 cestu, zhruba 2,5 km, třeba jen s kratšíma přestávkama, zpátky to více střídáme s chůzí. Ve dne je to ale děs, jsem hned zadýchaná a tolik mě to nebaví. V noci se na to asi lépe soustředím, nevím...
Botky jsem kupovala v A3 Sportu, mají jich hodně ve slevě Adidasky jsme sehnala za polovic, asi za 650.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené