arrow
profile_image
beliveme
od 17. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

ahoj,
bohužel mám internet od Ufona,kdo ho máte,tak víte,jaké jsou s ním (a celou firmou) problémy....a tak by mě zajímalo,jestli se vám podařilo nějakou kličkou tento podvod ukončit?...smlouva mi bohužel končí až v květnu 2011,ale nehodlám dál platit 600 korun,za to,že internet se nepřipojí,soustavně již půl roku podávám reklamace,ale je to k ničemu i jejich technik potvrdil,že v naší oblasti je signál 0 a že tu ani nemají anténu,ale dám musím platit....díky za rady....

Reaguji na beliveme:
No, mohou použít ten argument (máš předpokládám přenosný internet), že o pokrytí jsi věděla (resp. na jejich webu mapa pokrytí je) a že na jejich straně chyba není (internet funguje, jen jinde). Pokud tedy modem funkční je, jen jsi mimo signál.
Možná bych zkusila službu nabídnout někomu jinému, kt. závazek převezme.
Nicméně zkusit to samozřejmě můžeš vypovědět, za to nic nedáš.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na beliveme:

Měla jsem podobnej problém s T-mobilem, internet mi bežel rychlostí 26 kb/s, ale měl běžet asi 1 Mb/s, tehdy jsem měl ještě mobilní internet. Po x reklamacích a volání na technickou podporu mi řekli, že z jejich strany je vše v pořádku, že mi to ruší něco tady poblíž, ale že oni tu rychlost 1 Mb/s negarantujou. A ve smlouvě jsem měla napsanou slíbenou rychlost AŽ 1Mb/s, jestli to má ufon stejně, nic s tim neuděláš, zkoušeli jsme to i přes právníky, ale maj ty smlouvy chytře napsaný a i jedno hloupý slůvko "AŽ" zmůže fakt hodně. Museli jsme platit, dokud neskončila smlouva. Na tvym místě bych je zkusila bombardovat neustálýma reklamacema, třeba ti dovolí od smlouvy odstoupit, ale myslím, že spíš ne...

arrow
profile_image
vilaamalka
od 18. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

tak je problém v modemu nebo v tom, že tam není signál? protože pokud v signálu, tak ti to neprojde, řeknou ti, že sis to měla zjistit, jak je na tom se signálem daná oblast.
P.S.: zkus raději aktuální verzi občanského zákoníku, §344 byl zrušen a ustanovení o spotřebitelských smlouvách se přesunula jinam
jinak bych ti hrozně ráda poradila, ale asi by to chtělo vidět tu smlouvu...
jsem studující a jsem z toho jelen

arrow
profile_image
Miasofia
od 30. 8. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji beliveme: že v naší oblasti je signál 0 a že tu ani nemají anténu

a proč sis pořizovala internet, když víš, že u vás není signál?
Tcháni ho mají taky a teď zrovna na reklamaci. Signál u nich je a docela silný, jenže ta ,,zázračná" krabička si dělá co chce. Nabízeli jim náhradní, ovšem za poplatek 600,- měsíčně
Jsou to vydřiduchové
Každopádně to odstoupení zkus!! Budu držet palce a dej prosím vědět, jak jsi dopadla, abych případně mohla varovat tchány před tím co je čeká.....

arrow
profile_image
beliveme
od 17. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Miasofia:
.....uvedu to tady celé napravou míru,jak to je....koupila sem si fofr internet od Ufona s nějakou rychlostí za 299,- korun měsíčně na dva roky...sám prodejce mi ukázal oblast,ve které bydlím,že signál je,vyhledal přímo moji adresu....internet šel asi půl roku s tím,že jsem se nedostala na youtube nestáhla si ani jednu mp3...po půl roce vypadl úplně...pořád se připojoval a nic...připojil se asi na 10 minut modem se vypnul a restartoval-takže sme několikrát reklamovali modem...ten se prý opravil tím,že byl chybný drát....ale signál stále žádný..tak sme několikrát reklamovali signál,tím mi bylo odpovězeno,že za signál Ufon neručí....podali jsme tedy reklamaci znovu 26.5.2010 volal nám technik s tím,že si sám změří hodnoty,ať zapojím přístroj atd. podle jeho instrukcí....sám uznal,že je signál nula,že v naší oblasti není ani anténa,že nemají ani pozemek pro anténu odkoupený...že tedy vše předá reklamačnímu a to se vyjádří,jestli bude sleva nebo zrušení smlouvy....dodnes se nikdo nevyjádřil,tak sem podala reklamaci na to,že se nikdo nevyjádřil....a oni mi odepsali,že reklamaci vyřešil technik po telefonu-tohle mě fakt dorazilo-myslím si,že tohle nemůžou...do telefonu mi může říct,kdo chce,co chce...pokud to neuvidím na papíru,tak přece nemohu brát reklamaci za vyřízenou.....a navíc po roce mi cenu navýšili na 599 korun,už nevím,jak dál

arrow
profile_image
vilaamalka
od 18. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ono záleží, cos podepsala v té smlouvě. Jestlis podepsala to, že ti po čase navýší (můžou navýšit) cenu i to, že za signál neodpovídají, tak jsou vysmátí. Jinak jestli nemáš jak doložit, že ti tvrdili, že je u tebe signál OK, můžou si taky vykládat hory doly.
Ale to písemný vyjádření po nich určitě chtěj dál.

arrow
profile_image
Miasofia
od 30. 8. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji beliveme: fofr internet od Ufona s nějakou rychlostí za 299,- korun měsíčně

no potěš, to mají tcháni taky....

Cituji beliveme: pořád se připojoval a nic...připojil se asi na 10 minut modem se vypnul a restartoval

jim se to taky jakože pořád připojuje......

Cituji beliveme: volal nám technik s tím,že si sám změří hodnoty,ať zapojím přístroj atd. podle jeho instrukcí

tcháni dostali za úkol třikrát denně měřit sílu signálu a ještě nějakou hodnotu, poprvé byl špatný modem, teď to reklamujou už podruhé!

Cituji beliveme: signál nula,že v naší oblasti není ani anténa

tak to oni si to nechali změřit ještě před nákupem a signál teda není bůhví co, ale je (teda údajně, podle Ufona tam je...)

Cituji beliveme: po roce mi cenu navýšili na 599 korun

tak tohle jestli udělají, tak jim tchán rozbije kancelář Ale stejně je to sprosťárna!! Myslím, že nebudou mít radost... Na druhou stranu ,,dobře jim tak" , pořád chtěli na internetu ušetřit a nakonec to vypadá, že se jim to pořádně prodraží

arrow
profile_image
annette
od 21. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

S internetem od Ufona jsou jen problémy. Mamka ho kdysi taky "výhodně" nakoupila, vůbec jsme nic nerozjeli (a to jsme měli tu nejrychlejšá verzi a bydlíme ve velkoměstě), stále to vypadávalo i na dlouhé hodiny a dny a nakonec to nešlo úplně. Když jsme tedy chtěli odstoupit od smlouvy s tím, že firma jaksi neposkytuje co má, byl s tím hrozný problém. Nejprve po nás chtěli myslím 4000 Kč za odstoupení od smlouvy a když jsme to odmítly zaplatit s tím, že protistrana nedodržela podmínky smlouvy o poskytování internetu dali to advokátovi, který po nás chtěl hned 8 000 Kč. Nakonec jsme jim to zaplatili (těch 8000Kč) protože jsme byli znechuceni to dál řešit, nicméně víme, že s nima už nikdy smlouvu neuzavřem a nikomu je nedoporučíme.

arrow
profile_image
Miasofia
od 30. 8. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji annette: po nás chtěl hned 8 000 Kč

cože??
Tak to je síla..... Hlavně, že jste se ho zbavili...

arrow
profile_image
Mia_Sofia mojeid
od 3. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Vzor výpovědi smlouvy o poskytování služeb od Ufouna. Ke stažení zde http://www.isccz.eu/files/news/2008/01029_vypoved_ smlouvy.pdf
(po ukončení doby platnosti smlouvy)

Mohl by mi někdo poradit už nám vypršely ty dva roky a chceme zrušit ufonuv internet, jenže ufon se k tomu vůbec nemá. Kontaktovat je nadlidský ukon, furt mi tvrdí, že se mi ozve technik a je to měsic a furt nic. stači tedy vyplnit ten vzor výpovědi, co jste sem dali za odkaz? A u bodu dva stačí dát bez udání důvodu nebo tam musím zaškrtnou něco jiného? Děkuji mockrát.

arrow
profile_image
Veselka10
od 20. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Veruskha: Ukončení Ufona je skutečně na dlouhé lokty. Chtějí si zákazníka udržet za každou cenu...kdyby změnili přístup jistě by jim to šlo lépe.
Já jsem po dlouhých dohadech nakonec smlouvu jako takovou neukončila...výpovědní lhůta, placení dalších měsíců..., ale přešla jsem na tarif za nula.
Vyřízeno po telefonu, aktivováno během chvilky. Takže jsem ušetřila další zbytečné poplatky. Teoreticky jsem stále jejich klient, prakticky je modem někde v šuplíku a mě konečně nechodí faktury za služby, které nechci.

Asi t

Cituji Martulik21: zrušila osobně

To bude nejlepší už mě nebaví zasílat doporučeně výpovědi, protože oni mi stále tvrdí, že jim nepřišly, podací lístky ode mě vidět nechtějí a furt mi trvdí že jakmile přijde, že se mi ozvou. Jsem z nich už opravdu vyřízená. Nechci s nimi mít už nikdy nic společného. Doufám, že někde poblíž nějaká pobočka bude.

Cituji Veselka10: přešla jsem na tarif za nula

ale to je jen na telefonováni, ne? Já mám jen internet.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené