arrow
profile_image
mity
od 6. 6. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji cosmica: A nanášt se má těsně nad řasy tj.co nejblíže k nim..a samozřejmě na suché

No, já se snažím, ale když těsně nad řasy, tak mi přijde, že namáčím vlastně jen tu kůži, a když to dám kouskem na kůži, kouskem na řasy, tak mám od toho mokré i ty řasy, které se tím namočí.Taky mám trochu zrudlé oči po ránu, ale do očí mi to nevniklo. Když mrknu na postup na latisse, přijde mi, že taky nanáší na řasy.co myslíš?

arrow
profile_image
cosmica
od 17. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

prostě ke kořínkům řas

arrow
profile_image
IceSnowGirl mojeid
od 3. 6. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

jste hloupé...

arrow
profile_image
Lillylilly7
od 3. 9. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

A ty jsi chytrá, viď.

arrow
profile_image
mity
od 6. 6. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji IceSnowGirl: jste hloupé...

Odsoudit je velice snadné a ubohé.Pokud se Ti toto téma nelíbí, nečti ho a nepřispívej do něj.Zbytečně urážíš.Jestli máš kvalitní názor , proč jsi nás takto nazvala, ráda si ho přečtu.V opačném případě....

cosmica
Tak dneska jsem si dala řasenku( po týdnu nemalování se, byla jsem s malým doma, měl angínu) a světe div se, řasy až skoro u obočí, ty světlé konce jsem prostě neregistrovala, ještě by mohly pěkně zhoustnout, ale i tak mám radost

arrow
profile_image
Sejkr
od 7. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji IceSnowGirl: jste hloupé...

Nooo, za to tohle je projev inteligence... Nemusíš souhlasit, ale neurážej!

arrow
profile_image
sestřička2286
od 12. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Nazdárek, mám jeden dotaz- jedno balení kapiček Lumigan mi vystačí na kolik týdnů? Když je budu používat jak mám- tj 1x denně?

arrow
profile_image
sestřička2286
od 12. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji IceSnowGirl: jste hloupé...

Slečna má nejpíš řasy až k obočí, to se jí to mluví...

arrow
profile_image
mity
od 6. 6. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

sestřička2286
Ahoj, mělo by Ti vystačit na měsíc.Ale mám pocit, že mně třeba nevystačí, dávám skoro 2 kapky na každé oko- řasy, dělám horní, i dolní.
A mám zajímavý efekt, často se mi stává, že se mi mění barva očí, někdy mám modré, podruhé šedé, někdy zelené, prý je to hormony, a stává se to u některých lidí.Od doby, kdy používám lumigan se moje barva ustálila na zelené, je to zvláštní čistá světle zelená barva, vypadá moc dobře, snad mi zůstane

arrow
profile_image
sestřička2286
od 12. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji mity: Ahoj, mělo by Ti vystačit na měsíc.Ale mám pocit, že mně třeba nevystačí, dávám skoro 2 kapky na každé oko- řasy, dělám horní, i dolní.
A mám zajímavý efekt, často se mi stává, že se mi mění barva očí, někdy mám modré, podruhé šedé, někdy zelené, prý je to hormony, a stává se to u některých lidí.Od doby, kdy používám lumigan se moje barva ustálila na zelené, je to zvláštní čistá světle zelená barva, vypadá moc dobře, snad mi zůstane

Já mám taky proměnlivý oči- takový divně modro- šedý a uprostřed do žluta, jestli je to hormonama, tak to vysvětluje vše, protože já je mám děsně rozházený,takže na tom asi něco prvdy bude .
Na měsíc říkáš.. No, tak to abych si postupně sháněla, protože jsem četla, že ideál je snad 12-16 týdnů a pak už nerostou..
No, tak jestli máš oči jako v albu, tak poděkuj matce přírodě

Cituji Sejkr: IceSnowGirljste hloupé...

Nooo, za to tohle je projev inteligence... Nemusíš souhlasit, ale neurážej!

Tak teď jsem se od srdce zasmála!
Taky nechápu co tím chtěl básník říci.. Já se osobně toho Lumiganu taky trochu bojim, ale nějak si neumim předtstavit, jak by měl vadit mě, nakapán v cizím oku- ať si každý dělá co chce..

arrow
profile_image
cosmica
od 17. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji mity: A mám zajímavý efekt, často se mi stává, že se mi mění barva očí

tobě se kapky dostávají do očí¨, že se ti mění barva? když se kapky přílíš často dosatnou do očí, může to způsobit ztmavnutí očí...tak pozor na to

arrow
profile_image
mity
od 6. 6. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji cosmica: tobě se kapky dostávají do očí¨, že se ti mění barva? když se kapky přílíš často dostanou do očí, může to způsobit ztmavnutí očí...tak pozor na to

ne nemyslím, že se mi dostávají do očí, vím, že oči po tom mají tmavnout, ale mně světlají, do světle zelené- docela šok pro někoho, kdo mne vidí po dlouhé době, všichni si myslí, že mám čočky.Ale já si nestěžuju, barva je to krásná a pro mne nezvyklá.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

No,já už kapky používám 4týdny a je to změna..vím,že by se to nemělo,ale...uvidíme jak to bude vypadat,až kapky vysadim

arrow
profile_image
sestřička2286
od 12. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji katze: No,já už kapky používám 4týdny a je to změna..vím,že by se to nemělo,ale...uvidíme jak to bude vypadat,až kapky vysadim

A co nějakou fotečku? Já si půjdu pro kapky dnes, tak jsem zvědavá.. A když ukončím kůru, tak za jak dlouho mám Lumigan zase používat, aby řasy zůstaly dlouhé a jak dlouho? To mám zase začít a použvat 12 týdnů?

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené