arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Naughtycat: musíš počítat i s tím, že časem clip-in trochu prořídnou

Kvalitní vlasy prořídnou tak 2-5 gramů ..

arrow
profile_image
Lady Flame
od 17. 12. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji pettite94: tak si asi tyhle vlasy nevyzvednu .. myslíš,že z toho budou nějaké problémy ?

No tak ty jseš teda dobrá. Objednáš si vlasy, o kterých nic nevíš a pak se rozhodneš, že si je raději nevyzvedneš... opravdu "spolehlivá" kupující Btw - neuškodilo by přečíst si obchodní podmínky.

arrow
profile_image
JanickaH
od 8. 3. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Já jsem si clip in vlasy z budsvudna objednala a jsem spokojená. Jednalo se tedy o hustší set v délce 50 cm, takže spíš bych doporučovala ty husté. Paní, tuším Alena provozující tento eshop, je milá a umí poradit.

Objednat a neodebrat zboží... no myslím si svoje.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Holky, tak se do ní hned nepouštějte..
Každý děláme chyby - jak malý tak i velký ..

arrow
profile_image
Lady Flame
od 17. 12. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji CandyD: Holky, tak se do ní hned nepouštějte..

Tak schválně, kdyby si např. tady od tebe někdo něco koupil, ty jsi mu to poslala a pak bys zjistila, že si to ten dotyčný ani neobtěžoval vyzvednout, protože se ti balíček vrátil, co bys dělala?

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Lady Flame: Tak schválně, kdyby si např. tady od tebe někdo něco koupil, ty jsi mu to poslala a pak bys zjistila, že si to ten dotyčný ani neobtěžoval vyzvednout, protože se ti balíček vrátil, co bys dělala?

Tak jasně, je jasný že e-shop, který má denně několik objednávek (nevím kolik) a například já, kdybych prodávala jedny clip in.. tak mi to vadit bude.. ale takový e-shop .. no nevím no,,
Já to pochopila tak, že zakladatelka, jim napíše email o zrušení.. nenapadlo mě, si zásilku nevyzvednout, to by bylo trochu trapný no ..

arrow
profile_image
pettite94
od 26. 2. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Lady Flame: psala jsem jim mail,že si zboží nevyzvednu a oni mi napsali,že se nic neděje,jen mám zaplatit poštovné takže v klidu

arrow
profile_image
pettite94
od 26. 2. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na pettite94: navíc když "chytře" neuvedou gramáš hned pod inzerát,ale uplně do jiné rubriky tak je to taky docela složité .. každopádně se nic neděje,jen jim pošlu peníze za poštovné

arrow
profile_image
pettite94
od 26. 2. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na CandyD: určitě z těch Lovelyhair vypadají opravdu dobře a díky

Cituji Lady Flame: No tak ty jseš teda dobrá. Objednáš si vlasy, o kterých nic nevíš a pak se rozhodneš, že si je raději nevyzvedneš... opravdu "spolehlivá" kupující Btw - neuškodilo by přečíst si obchodní podmínky

Anebo se zeptat na zkušenosti před objednáním. Jsem si všimla, že je to ted docela "moderní" nejprve objednat a pak se teprve zeptat na Omlazení.

Cituji CandyD: je jasný že e-shop, který má denně několik objednávek (nevím kolik) a například já, kdybych prodávala jedny clip in.. tak mi to vadit bude.. ale takový e-shop .. no nevím no,,

A jaký je v tom rozdíl? I ty, i ten shop, s tím máte práci a výdaje.

arrow
profile_image
pettite94
od 26. 2. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na mishka999: myslím,že se tu rozjela konverzace o něčem jiném laskavě se věnujte tématu diskuze toto je moje věc

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji pettite94: psala jsem jim mail,že si zboží nevyzvednu a oni mi napsali,že se nic neděje,jen mám zaplatit poštovné

Aspoň že tak!
Potom pošli foto!

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené