arrow
profile_image
lutomas
od 22. 2. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj s akné bojuji už hodně ale hodně dlouho byla jsem snad u 4 kožních lékařů a pořád nic, vše mi dělalo na pokožku zle už jsem to chtěla vzdát .Po čase se mi na pokožce na licni kosti udělala velká boule takže mi nezbývalo než opět navštívit kožní šla jsem ale zase jinde doktorka byla super prvni mi dala nějaké antibiotika a potom skynorem ale pořád se to nezlepšovalo nasadila mi tedy prášky roakutan a to bylo něco plet se mi zlepšila na tolik že akne mi mizelo a další už se nevytvářelo po dobrani těch leku mi předepsala differine a taky mi doporučila antikoncepci na akne minervu a da se říct že plet mám dobrou až na ty jizvičky které mi zůstaly

arrow
profile_image
Daniska
od 11. 4. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Přispěji též do diskuze s Differinem. Od ledna (jednou měsíčně) chodím na IPL na stahování pórů a zbavení pigmentových skvrn. Teď, když je sluníčko (nebo spíš není :´( ), tak v pauze do podzimu používám Differine. Doktorka mi vysvětlila, že se musí používat delší dobu (ne hned jako někteří z vás vysadit po týdnu, že to nefunguje..), cca rok. Pokud začne svědit a loupat, tak začít používat obden a doporučila mi koupit si od La roche posay Effaclar H - tj. hydratační krém na pokožku oslabenou léčbou na akné.
Takže doporučuji nevysazovat Differine, když začne mírně svědit/pálit, spíš jen upravit dávkování, to, že vám to doktorka nevysvětlila, je bohužel špatný. Takže jeden den do T-zóny aplikuju Differine, druhý den Effaclar H - a výsledky se začínají po měsíci klubat.

Jo a k té pigmentové skvrně ze sluníčka - s Differinem se nemá chodit na přímé sluneční paprsky, má se používat na noc. A přes den se mažu PF 50, kvůli zdravější pleti, boji proti rakovině, boji proti pigmentovým skvrnám od akné,..
Jen jsem si potvrdila, že po dvou kožních doktorkách jsem si našla fakt super kožní, která to se mnou prokonzultuje..ovšem, za všechno se platí

arrow
profile_image
martin.nov92
od 24. 2. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Zdravím, tak já se taky podělím se svou zkušeností.
Je mi 21 let, dřív jsem akné moc neměl, ale cca poslední rok a něco se mi to rapidně zhoršilo (možná je to i ze stresu, přestěhoval jsem se do anglie; a možná i z práce - pracuji v McDonalds :/).
Takže, dřív jsem používal skinoren, ten mi docela pomáhal, ale vždy po vysazení se mi akné vrátilo. Cca před 4 měsíci mi paní doktorka předepsala differine - mě pomáhal skvělě - sice jsem se ráno probouzel trochu oschlej , ale přes den jsem se mazal La Rochey Possay a to mi pokožku trochu zklidnilo.
No, ale asi tak na konci 3.měsíce používání differinu, jsem se jedno ráno probudil s nateklýmy očními výčky , takže jsem differin vysadil a po vysazení se mi pleť zase zhoršila.
Už nevím, co mám používat, nejradši bych vzal šmirgl papír a ten ksicht si obrousil , po akné mi zůstali sem tam malé jizvyčky, a fleky .
To je všechno .
PS: Pozor na differine, dokonce v letáčku je napsáno, že po 3 měsících se má další používání konzultovat s lékařem a že bezpečnost pro pokožku je je ověřená po dobu 6 měsíců! takže pozor na to! asi bych to rok radši nepoužíval jak píše slečna/paní výše .

arrow
profile_image
Teri97
od 4. 1. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Je možný, že bych po differine gelu měla větší flíčky,jizvy po akné?

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené