arrow
profile_image
olisak
od 13. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Luciene1: Když si chtěl někdo dojít třeba jen na záchod,skoro mu vynadala.Chápu,že by lidi měli sedět,když jsou turbulence,ale holt potřeba je potřeba.

Tomu se nemůžeš divit. Každý cestující má svá práva, ale i povinnosti. Jednou z nich (máš to v cestovní smlouvě a přepravních podmínkách každé společnosti) je dodržovat pokyny kapitána letadla ohledně připoutání. Pokud je vyhlášena turbulence, nikdy nemůžeš vědět, jak bude silná, kdykoliv se může něco stát. Proto třeba já osobně také cestující nepouštím na záchod. Kdyby se jim tam něco stalo, bude to na mě, protože já jako palubní průvodčí, nejsem na letadle primárně pro to, abych lidem nalívala kávu a čaj, ale kvůli jejich bezpečnosti a mám za ně v takových chvílích odpovědnost. Samozřejmě, když turbulence trvá opravdu dlouho, tak chápu, že někdo ze zdravotních důvodů prostě musí... ale je to o domluvě. Když člověk zazvoní a slušně se zeptá, řekne, že je to akutní...fajn. Ale neukázněné cestující, kteří se prostě zvednou, pásy nepásy, ignorují nařízení a drze se vydají na procházku letadlem a ještě obrací oči vsloup, když je upozorním, považuji za burany.

arrow
profile_image
Sára2
od 29. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji lucinkaf: Sára2
v tomhle máš pravdu a věřím, že u travel servisu by se to nestalo, tam nám zajistili místa i pro osm lidí tak, abysme byli pohromadě

ano, je to o tom, že když už se něco takového stane, tak od toho je palubní personál školen, psychologická školení jsou i o tom, jak lidi přesvědčit, že udělají dobrý skutek a budou tak hodní a místo si třeba vyměni aby matka s dítětem mohla sedět pohromadě a ne říct, že jí do toho nic není. Opravdu u Travelu nám pilot během cesty povídal, kde se právě nacházíme, díky němu jsem viděla i z letadla pyramidy - u ČSA bylo jedinou starostí personálu zatáhnout závěs vpředu a aby tam nikdo nelozil nejlíp ani na WC.
Takže u mne Travel byl jednoznačně lepší, na ČSA jsou prý stále stížnosti, to mi řekla paní v cestovce, některé velké cestovky prý už zvažují jestli budou nadále s ČSA lítat.

arrow
profile_image
Sára2
od 29. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji olisak: Tomu se nemůžeš divit. Každý cestující má svá práva, ale i povinnosti. Jednou z nich (máš to v cestovní smlouvě a přepravních podmínkách každé společnosti) je dodržovat pokyny kapitána letadla ohledně připoutání. Pokud je vyhlášena turbulence, nikdy nemůžeš vědět, jak bude silná, kdykoliv se může něco stát. Proto třeba já osobně také cestující nepouštím na záchod. Kdyby se jim tam něco stalo, bude to na mě, protože já jako palubní průvodčí, nejsem na letadle primárně pro to, abych lidem nalívala kávu a čaj, ale kvůli jejich bezpečnosti a mám za ně v takových chvílích odpovědnost. Samozřejmě, když turbulence trvá opravdu dlouho, tak chápu, že někdo ze zdravotních důvodů prostě musí... ale je to o domluvě. Když člověk zazvoní a slušně se zeptá, řekne, že je to akutní...fajn. Ale neukázněné cestující, kteří se prostě zvednou, pásy nepásy, ignorují nařízení a drze se vydají na procházku letadlem a ještě obrací oči vsloup, když je upozorním, považuji za burany.

souhlasím s tebou, mě to přijde jako když se řekne - připoutejte se a usaďte se na svá místa, tak všichni honem musí ..... lidé nedbají vlastní bezpečnosti

arrow
profile_image
olisak
od 13. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Sára2
Je to tak. Hlavně on si každý pod slovem turbulence představí maličko houpání a řekne si: však co, to se mi nemůže nic stát... Ale zažila jsem situace, kdy se letadlo zničehonic propadlo o několik metrů, to se pak v kabině šijí rozbité hlavy apod. (samozřejmě extrémní situace, ale taky se stalo) Mnoho cestujících si myslí, že stevardky nemají na práci nic lepšího, než je prudit a držet připoutané na místech, ale ony ty holky jsou na palubě opravdu kvůli bezpečnosti, což si hodně lidí neuvědomuje, protože vidí jen, jak jim stevardka přinese jídlo a kafe... Nevidí to ostatní... Ale dost už o tom, ať nejsem mimo téma. Jen jsem chtěla upozornit na to, že to, že letuška během turbulence nepustí cestující na toaletu, určitě není správné měřítko pro hodnocení kvalit letecké společnosti.

arrow
Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Cituji olisak: Jen jsem chtěla upozornit na to, že to, že letuška během turbulence nepustí cestující na toaletu, určitě není správné měřítko pro hodnocení kvalit letecké společnosti.

Jasně,to byl jen příklad,ale ona byla protivná celou dobu,ne jen když chtěl někdo na záchod.Nehodnotím celou společnost,v prvním příspěvku jsem psala,že jsem s nimi byla zatím vždy celkem spokojená.Tahle cesta mohla být blbá náhoda.

arrow
profile_image
Freesee
od 30. 5. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji olisak: že letuška během turbulence nepustí cestující na toaletu, určitě není správné měřítko pro hodnocení kvalit letecké společnosti.

souhlasím..někteří si prostě jen chtějí vyzkoušet, jaký to je jít v letadle na záchod... tři hodiny, co se tak do těch dovolenkových destinací lítá, není zas tak dlouhá doba, aby člověk nevydržel chvilku posedět - bavím se teď o turbulencích, kdy má být člověk připoutaný.

JInak s TS jsme letěli dvakrát, jen jednou na zpáteční cestě jsme měli zpoždění - 5 hod, jinak letušky příjemné, jídlo dobré - teplé jídlo, houska s máslem a dezert (narozdíl od bagety v ČSA ).. takže za mě spokojenost. Jednu cestu jsme letěli novým (zřejmě) airbusem, a to bylo moc hezky vybavené a pěkné

arrow
profile_image
Freesee
od 30. 5. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

jo - a i když chodíme poslední k odbavení (kdybych musela vyskládavat kufr kvůli váze ) tak jsme seděli vedle sebe.

arrow
profile_image
Teresita
od 24. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Freesee: tři hodiny, co se tak do těch dovolenkových destinací lítá, není zas tak dlouhá doba, aby člověk nevydržel chvilku posedět

Pokuď nejsi jako já extrémně citlivá na klimatizaci, jen vlezu do letadla, tak se můj močák může zbláznit. Taky mi to není extra příjemný pořád courat, ale co nadělám.

A k věci ... TS mi přijde OK, cestovali jsme s nima několikrát (naposledy ale v r. 2005), zpoždění jen párkrát minimální.
Ne vždy za to navíc může letecká společnost.
To samé ale nemůžu říct o Smart Wings, které taky patří, pokud se nemýlím, pod TS.
Tam mi přišla úroveň dost nízká. Bylo to letos, tak doufám, že nespadla celková úroveň TS.

Teď lítáme s Air Berlin a tam je ta úroveň úplně jinde, tak jsem možná jen zmlsaná....

A k těm turbulencím - při jednom letu (s ČSA) to házelo víc než už bylo příjemné, samozřejmě jsme měli být připoutaní a letušky klábosily za závěsem a bylo jim fuk, že po palubě capká tak tříleté dítě sem a tam..... To jsem fakt nechápala.....

arrow
profile_image
elliss
od 22. 9. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Letěli jsme s nimi letos do Bulharska a celkem spokojenost-ani minuta zpoždění,spíš jsme letěli o něco dřív než bylo uvedeno,personál příjemný,podávalo se občerstvení,což jsem na zpáteční cestě ocenila,měla jsem příšerný hlad a potěšilo mě,že byly k dispozici noviny.Loni jsme letěli se Seagle air a bylo to taky v pohodě-ovšem letos s nima letěla kolegyně a měli docela brutální zpoždění..

my s nimi letěli v červnu na Kypr a zpět. Let proběhl uplne v pohodě, až teda na cestě zpátky jsme měli hodinové zpoždění, které bylo prý způsobené pozdním příletem letadla z destinace odkud letěl pro nás, určitě se nebojte

arrow
profile_image
Ronie
od 23. 11. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

My jsme letěli s Travel service v červnu do Egypta(tam i zpět) a nemůžu si stěžovat.Vše proběhlo bez problému a co se týče posádky tak taky super.Velice ochotní!Na cestě zpět,ale bylo vidět že pro některé letušky to určitě nebyl ten den první let,připadalo nám,že snad mají za ssebou nejméně 24hodin(ikdyž to určitě ne)ale byla na nich prostě vidět únava...to se na člověku pozná.A přesto byly velice ochotní,milý a odvedli svoji práci profesionálně.

arrow
profile_image
Natalie04
od 29. 5. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

V pondělí jsme se vrátili z Kypru a spokojenost - žádné zpoždění, personál naprosto v pořádku. Taky jsem měla obavy, kdysi jsme letěli z TS do Paříže a řekli jsme si, že nikdy více. Když ale člověk jede na dovolenou s cestovkou, leteckou společnost si prostě nemůže sám vybrat. Naštěstí bylo vše naprosto v pořádku

arrow
profile_image
ájina
od 23. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj, my s Travelem letěli už vícekrát a zkušennosti máme dost dobré. Samozřejmě, že nějaké to zpoždění být může, ale určitě to nebude nic hrozného. Přeju krásnou dovču.

my jsme taky letěli už tak 10x a vždy v pohodě, jednou jsme měli zpoždění, ale jak bylo řečeno, u charteru je to víceméně běžné

arrow
profile_image
Tija
od 28. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

My jsme s nima letěli taky už několikrát (naposledy před týdnem) a nikdy žádnej problém. Pravda, letušky občas nic moc, ale jinak spokojenost. Jediný mínus - málo místa na nohy.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené