1. . .6789101112. . .2930
arrow
profile_image
enka
od 23. 5. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj, potřebovala bych něco, na podporu sliznic, 16 let si kapu umělé slzy, mám sicca syndrom, myslela jsem, že bych koupila Sarapis soja, ale ve 33 letech, nevím jestli je to vhodné, a co kapky? Ted kapu Hypotears plus sdu, myslíš že jsou dobrý? Mám nízky bílý krvinky.

arrow
profile_image
sequanka mojeid
od 17. 11. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj, chci se Tě zeptat, jestli se dá volně koupit něco účinějšího než fastum gel, před měsícem jsem si ošklivě narazila koleno..a ortoped mi doporučil tohle...i na můj tenisový loket, ale někdy mám pocit, že to moc nezabírá.

arrow
profile_image
ivise
od 8. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

pro Thunder:

je super, že takhle nabízíš pomoc, já mám zkušenosti s lékarnicema většinou špatné, resp. nesnaží se moc poradit, zdá se mi, že podají to, co se jim zrovna namane pod nos Mám problém, kterej mě trápí od minulýho roku - na rtu mi zůstalo zarudnutí po oparu, které pořád pálí a loupe se, co bys mi na to doporučila? zkoušela jsem infadolan, framykoin nebo excipial, po všem se mi spíš problém zhoršil, víc to pálilo a ještě víc zarudlo. Teď na doporučení holek zkouším od Avéne - cicalfate, myslíš, že je to dobrá volba? jinak se mi zhoršil problém po celých rtech, začaly se mi šíleně loupat a vysušovat, zkoušela jsem na ně kdesi cosi, různé balzámy a loje,ale výsledek nic moc. Teď zkouším lipobasi repair - dle některých výborná věcička, ale mám po ní jakoby rty napnuté, musím si každou chviličku mazat, někde jsem četla, že se její účinek projeví až po delší době...byla bych ráda, pokud máš nějaký tip. Děkuju

enka
Ahoj,
tento problém jak sama víš, je celkem složitý a těžko řešitelný. Za zkoušku by spíš stál Sarpis bez soje, se sojou v tvém věku není vhodný. Jinak Hypotears schvaluji...těchto kapek a gelů je taková hromada a je potřeba jen zkoušet. Škoda, že nemůžu poradit něco zázračného. Jinak zkus třeba navštívit i homeopata, někteří lidé mají dobrou zkušenost s homeo lékemn Bryonia, ale je ho více ředění a to přesně ušité na míru by ti měl určit homeopat. Za zkoušku taky sotjí

sequanka
Ahoj, Fastum gel není špatný, ale každý reagujeme na určité léky různě, takže se klidně může stát, že ti nepomáhá. Zkus něco silnějšího, velice dobré zkušenosti jsou s Prontoflexem nebo Elmetacinem, oboje jsou spreje, dobře se vstřebávají. Můžeš stříkat po zranění nebo při jakékoli bolesti (jako ten tenis.loket).

Thunder

ahoj,
tak bych se taky chtěla připojit k dotazům, snažila jsem se to celé pročíst abych se neptala na něco znovu, tak snad to tu ještě není...

Chtěla bych se zeptat na nějakou výživu na klouby , beru retinoidy (curacne) a nemělo by se na to cvičit, jenže to porušuju a chodím pravidelně do posilovny..Nekdy mě bolí v kyčlích a jsem ráda že jdu...Mamka mi koupila Gelatinu Plus, stačí to? V lékárně nam toho nabízeli hrozně moc a vůbec jsme nevěděli co vzít..

pak bych měla ještě jeden dotaz, vím že jsi říkala že nejsi přes ty léky na recept ale tak aspon to zkusím
Od té doby co beru ty retinoidy mám pořád rýmu, už skoro půl roku, je spíš taková vodnatá a někdy mě pálí i oči.. Myslíš že to s tím může mít něco společného? Nebo že se mi prostě v tu samou chvíli rozjela nějaká alergie?

Jo a ještě jeden...
Co říkaš na svíčky na čistění uší? mám v pravém uchu asi špunt a neslyším na něj, snažila jsem se ho vyčistit tyčinkama ale asi jsem to jen zatlačila dál..Myslíš že mám zkusit ty svíčky a vytáhnout to tím a nebo jít rovnou na ušní?Prý by mi tam to ucho asi propláchli a bylo by po problému..

Děkuju za odpověd a přeju krásnou neděli (:

ivise
No co s tebou? Problém je v tom, že nevíme co to způsobuje a zda to souvisí s oparem, který jsi měla,to by ti řekl lékař. Každopádně to může značit nedostatek Riboflavinu, ten si kup a dlouhodobě ber (neublíží i kdybysme se netrefily). Cicalfate je velice dobrý nápad a i ta Lipobase. Jen nevím který z nich teda zkoušíš. Lipobase je hodně oblíbená, jen mě udivuje, že máš po ní napětí...když je právě proti němu. Taky mě napadá, zda nemáš příliš vitaminu A ve stravě a dost ho je i v tom Infadolanu, zda se ti neloupe kůže proto. A ještě můžeš zkusit na rty nějaký balzám s kanabisem, ten si pacienti moc chváli proti loupání a oparům. Třeba Cutishelp. Akorát se obávám, že samy na to nepříjdeme, v čem je problém.Držím palec

Kotatkosarinka
Ahoj...všechny problémy co popisuješ budou způsobené Curacné, je to velice pravděpodobné a odezní jakmile ho přestaneš brát. Gelatinu klidně ber, je dobrá...každý z té hromady přípravků má něco do sebe. Akorát se obávám, že nepomůže. A už vůbec dokud budeš cvičit. Prostě ti uleví hodně NEcvičení a úplně se ti uleví až ukončíš léčbu Curacné. To jsem tě nepotěšila co?

Ušní svíce jsou skvělé a vřele je doporučuju. Pokud je ušní zátka příliš velká a zoxidovaná, tak možná nepomůžou, ale zkusit to můžeš. Přinejhorším ti to na ušním propláchnou jak jsi psala. Ale pokud na to trpíš, tak bych si svíčky pořídila i potom co se "špuntíku" zbavíš a používala je sem tam aby se ti "špuntík" zase neudělal.Taky je bezva sprej do uší Audiclean, klidně jako denní hygiena uší. Vatičky do uší nejsou uplně vhodné, obvykle se jimi maz posunuje akorát hlouběji do ucha.

Thunder
Čtu se zájmem Tvoji poradnu a jsem opravdu potěšená, že věnuješ tolik času a odborných znalostí tomuto fóru. Všichni si Tvého přínosu zde velmi ceníme. Děkuji, hašlerka.

hašlerka
Děkuji

Thunder
fakt skvělá poradna, už jsem tu také našla radu pro mého prcka Jen si myslím, že teď místo mateřské budeš na plný úvazek přilepená na netu, hehe.

arrow
profile_image
Ronie
od 23. 11. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Thunder
Ahojky,opravdu výborné téma.Taky bych měla menší dotaz.Je rozdíl mezi Ibalginem a Apo-Ibuprofenem.Nebo je to jen ve výrobci?Děkuji

lollo
Kdepak, to jen tak vypadá...ale vždycky se najde chvilka a nemusím tu sedět to by ani nešlo...

Ronie
Rozdíl je jednak ve výrobci a taky ten "Apo" je šetrnější na žaludek...ale jinak hlavní účinná látka je stejná a stejně tak použití.

arrow
profile_image
ivise
od 8. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Thunder: Cicalfate je velice dobrý nápad a i ta Lipobase.

Děkuju za rady. Od pátku jsem se snažila kombinovat Cicalfate - jen na to postižené místo po oparu a Lipobasi - to na celkové rty, nevím, jestli jsem udělala dobře. Každopádně jsem Lipobasi dneska musela vysadit, protože se to nedalo, rty mě po ní šíleně (ale fakt šíleně!!) pálí a jsou jakoby napuchlé, takže asi nesnesu nějakou složku z ní nebo fakt nevím....chtěla jsem se zeptat, jestli si můžu tím Cicalfate mazat celé rty a používat to několikrát denně na promaštění rtů (kupodivu tu mast snesu a rty mě po ní nepálí) nebo by to spíš nějak uškodilo? Riboflavin zkusím, ale denně užívám b-komplex a zinek a to dlouhodobě a výsledek žádný. Nevím, jestli mám ten cutishelp zkusit, zkoušela jsem konopný balzám od Saloosu a ten stejný problém - pálení rtů, takže šel pryč...

arrow
profile_image
ivise
od 8. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Thunder: to by ti řekl lékař

Právě že neřekl, byla jsem snad už pěti kožní lékařů a většinou NIC nevěděli. Jenom pořád opakovali "to je divný, musíte si to sama vyzkoušet, na každého působí něco jiného" nebo další "skvělý" názor byl "asi na rty nic nesnesete, tak si to prostě ničím nemazejte"...fakt úžasný, zkoušela jsem to jeden a půl den bez namazání a myslela jsem, že se zblázním, jak jsem měla rty stažené, oschlé a vypadalo to zkrátce děsivě, až mi začaly praskat...

Ahoj hodně často mívat afty a opary.existuje něco na to?Slyšela jsem,že afty jsou také způsobeny nemytým ovocemA potřebovala bych něco na podporu imunity.Děkuju.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené