arrow
profile_image
Katelin
od 30. 6. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Moje otázka je myslím jasná.. jedu na dovolenou, 9.8. prášky mám začít jíst 2.8. .. vychází to do 17.8.. chci se ujistit, že to opravdu nedostanu po ukončení. Píše se že do 2 dnů by se to mělo objevit, ale může se stát že i dříve.. A tampony moc nesnesu, byla jsme před měsíce na operaci, měla jsem rozdělený poševní vchod a nemohla tampony používat, takže na ně ještě nejsem zvyklá, a nechci u moře moc experimentovat. Norethisteron bere i mamka, a využije jen 14 prášků snad.. tak jestli bych nemohla po dobrání mých používat její.
Děkuji moc.

arrow
profile_image
misa_sisa
od 25. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

co já mám zkušenost, tak je klidně ber déle, ale počítej s tím, že ke konci to trochu pocítíš... Já je teď brala 14 dní a poslední 3 dny jsem cítila v podbřišku docela tlak a cítila jsem se lehce nafouklá, měla jsem průjem a celkově jsem se cítila jako bych to měla dostat nebo jsem to dokonce už měla. Nicméně to nebylo nic šílenýho a nedostala jsem to Vysadila jsem v sobotu ráno a dostala jsem to v úterý večer a první noc byla pekelná. Měla jsem 2 brufeny a stejnak jsem bolestí nespala a celkově mám teď menstruaci fakt silnou, až mě to děsí.
Jestli je začínáš brát 2.8., tak bys to jinak dostala tak 5.-6.8 ne? Možná bych zvážila, jestli by nestálo za to ji normálně mít a ty poslední 2-3 dny, kdy je menstruace slabá, to zvládnout s tamponama a po zbytek dovči mít klid

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené