Radull
Tohle jsem mívala po Microgynonu, třeba jsem si fénovala vlasy a začala brečet, šílený stavy, až jsem se bála, že slítnu do nějaký deprese. A libido mi taky zmizlo...

arrow
profile_image
Radull
od 26. 4. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

sarahpentium
no to je přesný, já prostě začnu brečet i u zpráv o počasí málem! a jak jsi to vyřešila? vysadila?

Radull
Přešla na jinou, na třicítku

arrow
profile_image
Radull
od 26. 4. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

sarahpentium
Když já prášky už nechci, takže asi vysadím úplně

Radull
Jestli si to můžeš "dovolit", pak je to nejideálnější

arrow
profile_image
Radull
od 26. 4. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

no právěže ani moc nemůžu, právě řeším co je lepší, zad mít antikoncepci a s ní spojený ty problémy, co jsem psala nebo být bez ní a zas mít nervy, že otěhotním a nepravidelný menzes - což bez antikoncepce mám dost

Radull
Já když neberu prášky, tak se mi vrátí moje nesnesitelný bolesti, kdy mám opravdu pocit, že snad umřu, necítím půlku těla, křeče všude, takže já bez HA ( i přes problémy ) určitě nemůžu být...

arrow
profile_image
Radull
od 26. 4. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

sarahpentium
no je to na prd bolesti sice bez Ha nemám, ale ta nepravidelnost - třeba 2 měsíce to nedostanu...ale asi mi to přijde lepší než si tělo ničit hormonama, který mají negativní vliv na tolik věcí

arrow
profile_image
Laura S
od 26. 3. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Radull

myslis, ze atnikonc. tebl. skutocne tak velmi skodia? ja ich beriem uz 8 rokov a necitim, ze by mi nejak uskodili. A moja gynekologicka mi povedala, vraj nie su take skodlive, ako sa o nich rozprava...

arrow
profile_image
Radull
od 26. 4. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Laura S
no dost mě ovlivňovaly ty hormony a to jsme měla se sníženým obsahem..přibrala jsem, bolelo mě pořád břicho, bolel mě sex, něměla jsem na něj ani chuť, prostě celkově jsem se citila špatně. po vysazení super, prášky už prostě nikdy

arrow
profile_image
danyjelka
od 29. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

ahoj holky, neberete nektera Cilest? chci se zeptat ohledne zdrazeni - do cervna jsem kupovala asi za 287 Kc a vcera najednou presne o stovku drazsi... se mi to zdalo moc, ale ta zenska v lekarne jen pokrcila rameny, ze pry to vyrobce zdrazit mohl.
maj tam ceny jak v samosce, jen lepitko s cislem, ani carovej kod, nic. tak by me zajimalo, jestli opravdu za tri mesice o stovku zdrazil, nebo se to nekomu v ty lekarne zdalo moc levny, a placnul tam stovku navic...

ta stovka navic me jako nezrujnuje, jen mi to prislo zvlastni...

dik.

arrow
Neprodává v Bazaru

danyjelka
no tak to koukám nejsem sama která na lékárnici zírala jak na zlodějku, jsem tak tápala v paměti jestli jsem ji nekupovala levněji když jsem šla k pokladně na férovku se 3 stovkama a ona na mě vybalila skoro 4

arrow
profile_image
danyjelka
od 29. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

twix

to jsi me uklidnila. doufam ze jsme nebyly ve stejny lekarne ))

arrow
Neprodává v Bazaru

danyjelka
tak pokud jsi nebyla v ústí tak ne

Holky, potřebuju poradit. Beru Cerazette a mám již delší dobu tyto problémy: horší pleť, mastící se vlasy, přibírání na váze a snížená chuť na sex. Na druhou stranu zmizela migrena, menstuaci taky nemám ... tak nevím, co s tím. Dobírám poslední platíčko, tak bych asi brala změnu. Co byste mi doporučili na základě vaší zkušenosti? Samozřejmě se půjdu poradit s gynekologem, ale chtěla bych znát váš názor. Díky

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené