Cituji saluska: No asi bych na základě jednoho případu nějaké buchty co seděla doma na zadku netvrdila, že přibírání po HA je mýtus a že ten kdo ji začne brát změní svůj životní styl.

Nechci se tedy s nikým dohadovat, ale faktem zůstává, že přímá spojitost mezi používáním HA a přibíráním nikdy nebyla dokázána...Ale už mlčím

arrow
profile_image
hot babe Fergie
od 23. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji venysek1: s Jeanine

to je vlastně jako Yaz ne?

jinak já jsem nic nepřibrala po Evře (náplasti) ale po dvou letech mi najednou dost začly otékat nohy a i něco málo jsem nabrala, nepřikládala jsem to HA ale létu a zmrzlinám...ale mýlila jsem se, pak jsem ji vysadila a kg šla najednou rychle dolů!
Doktorka mi pak řekla, že za ty dva roky se mi mohl změnit organismus a proto jsem až po tom začla nabírat vodu - v létě jsem měla nohy jako slon

arrow
profile_image
venysek1
od 5. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Kočka Šklíba: Tak sorry dámy, že jsem měla názor!
Konkrétně tak soudím podle kamarádky

Tvuj názor ti nikdo nebere, ale soudit tak všechny podle tvé kamarádky, mi přijde moc

Cituji saluska: A jak tedy vysvětlíš to, že ženská přibere po tom, co přestane brát Jeanine a začne brát Logest? Změnila životní styl spolu se značkou HA?

Já přestala brát pramino, začala jeanine a 10kg bylo hned dole a životní styl jsme nezměnila. Prostě na každého to pusobí jinak, někdo se zavodní po téhle, někdo po jiné a někdo po žádné! kamarádce doktorka řekla, že dokud bude brát antikoncepci, tak prostě neshodí kg a jestli se jí to povede, tak bude muset hoooodně makat. Když vysadí uplně HA, pujde to "samo". Ať je to jak chce, prostě si myslím(a ze své zkušenosti vím), že po HA se někdo "obalit" muže a nedá to dolu i kdyby se na hlavu stavěl

Cituji venysek1: Tvuj názor ti nikdo nebere, ale soudit tak všechny podle tvé kamarádky, mi přijde moc

no, já to nesoudila JEN podle ní, ale to jsem tu vysvětlovala, ale nebylo to k diskuzi, takže to bylo smazáno...
whatever, jedeme dál

arrow
profile_image
Andreika
od 4. 12. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji SandraP: Obecně si myslím, že s tím může souviset právě i cena antikoncepce.

to si nemyslím ........já beru (a vždy jsem brala antikoncepci ,,tu dražší,, kolem 1.000,- ) a během dvou let jsem slušne natekla .... přibrala jsem 15kg ....takže si nemyslím že by se tloustlo jen po těch levných.

arrow
profile_image
Swen
od 7. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Andreika
Taky jsem měla HA za 1.000 a deset kilo bylo nahoře ani sem nemrkla..

Každopádně mi nový gynekolog říkal, že nejhorší HA jsou ty tříbarevné...

arrow
profile_image
hot babe Fergie
od 23. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Swen: HA jsou ty tříbarevné

to jsou které?

arrow
profile_image
Swen
od 7. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

hot babe Fergie
No já jsem měla Pramino. Jsou to takové ty jak je první řádek tabletek bílý, druhý třeba světle modrý a třetí tm. modrý. Předepsal mi pak Harmonete, je to prý nejšetrnější HA bez nadbytečných hormonů a jsem s ní naprosto spokojená ale je to individuální

arrow
Neprodává v Bazaru

Ahoj, já beru teď Qlairu, pomohla mi na migreny.. jinak fakt mám o 5 kilo víc, než když prášky neberu( voda).. tohle by měl být valeriát estrogenu, ten nezatěžuje tolik játra.. jsou v něm dokonce 4 barvy tabletek. a jen dva dny se bere bílý prášek s cukrem.. mělo by to kopírovat cyklus.. z těch dost druhů, co jsem kdy brala, je tohle nejlepší.. aspoň na tu moji šišku bolavou a vrátila se mi chuť na sex.. H.

arrow
profile_image
capueira
od 9. 9. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Každému asi hold sedí něco jiného:/... já brala Belaru asi rok a něco, a nabrala jsem asi 2-5 kilo, což není asi až tak moc ale vzhledemk tomu, že jsem se po ní cítila pořád unavená( takže nebyla ani nálada něco dělat ), oteklá, byla náladová a přecitlivělá, tak mi doktorka doporučila yaz. Sice jsem moc nebyla nadšená , hlavně z pořizovací ceny, ale musím uznat, že jako bych splaskla - to asi ten odvodnovací efekt nicméně jsem si ní moc spokojená, ted už mám postavu jako než jsem začala HA brát. Sice ji beru teprv půl rok ale ani vedelší účinky ztm žádný

arrow
profile_image
anfaro
od 22. 9. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

vim, že je to asi trochu mimo mísu.. ale nedávno jsem četla článek od MUDr. Lebenharta, špičkovýho homeopata (mýho bráchu totálně vyléčil z atopickýho ekzému, kterej ho trápil 22 let), kterej upozorňuje na to, jaký je antikoncepce svinstvo.. "v souvislosti s nemocnými dětmi bych chtěl ještě upozornit na vliv hormonální antikoncepce, jež je tak bezbřeze psána ženám již od 15 let. Opět k radosti farmaceutických gigantů. Pokud jsou brány před početím, může mít dítě mnoho zdravotních komplikací. Opakovaně se to prokazuje na energetických vyšetřeních a při homeopatické léčbě. Syntetické hormony jsou po cytostaticích dle mých zkušeností ty nejškodlivější chemické léky. Ženy, které je berou delší dobu se stávají prakticky neléčitelné, neboť byly jejich vlivem zcela odtrženy od přírodních regulačních mechanizmů.." atd.. já beru anti od 17ti, je mi 26.. před dvěma roky jsem vysadila asi na 4 měsíce, jenže se mi zhoršila pleť, každej měsíc strach, jestli to dostanu, tudíž sem na to svinstvo najela zpátky. Po přečtení tohodle článku už opět přemýšlim o vysazení.. beru YAZ, můj "úžasnej" gyndař strašně rád doporučil a vychvaloval s tím, jaké minimum hormonů obsahuje.. každý tři měsíce litr z peněženky.. a potvrzuju, že jakmile jsem v těch 17ti začala brát, krásně jsem nakynula.. ne že bych byla nějak tlustá, ale oteklá..

arrow
profile_image
radana
od 14. 9. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já po antikoncepci přibrala vždycky,ať jsem měla levnější,nebo dražíší kolem 1200 korun. Na moje tělo to byla zrada a taky se mi náležitě odvděčilo pěkným kynutím.

arrow
profile_image
micpulka
od 13. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

ahoj holky, já teď řeším co dělat...prezervativy vážně nějsou řešení když má člověk vztah, a antikoncepce mě už děsí po všech zkušenostech. Takže když to vezmu tak, jaké máme možnosti:

1) náplasti Evra
2) Kroužek Nuvaring
3) hormonální antikoncepce

Je to vše, co připadá tak nějak v úvahu, že?
Tan kroužek mě děsí, takže to asi ne. Náplasti zvažuji kvůli tomu, že mi to přijde že si to přímo nervu do těla, ale asi to je jen pocit protože ty hormony do toho těla stejně jdou, jen to nepolykám:/ Takže to vyjde asi nastejno, jako brát hormonální antikoncepci, že?

Já bych chtěla jen antikoncepci, po které nebudu nateklá, přecitlivělá a bez ztráty ,,apetitu,,

Tak co dělat?

arrow
profile_image
radana
od 14. 9. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji micpulka: Tak co dělat?

V tomhle případě bych se poradila s lékařem a všechno s ním probrala.

arrow
Neprodává v Bazaru

po antikoncepci se teda přibírá!a to hodně..měla jsem tu nejlepší..s nejmenším obsahem horonu..ktera nemela zavodnodnovat a bala bla..dalsí užasné vlastnosti měla.. Přibrala jsem a to jsem se hybala snad ješte vic než před tím..Po necelých dvou letech jsem ji vysadila a ještě ted to dávám dolůů.jde to těžce těm,kteří byli předtím hubení..Ale jde to..

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené