Reaguji na petra3252: Ano je to tak, vrámci EU se nic neclí ani nedaní, takže cena zaplacená Asosu je cenou konečnou, v Čr se nic nedoplácí.
Reaguji na petra3252:
ano, ano nic se nedoplácí, já teda nákupům v zahraničních evropských e-shopech plně podlehla
, nejvíce GB a Nizozemí, raději si připlácím poštovné a vše v pořádku zatím přišlo, jinak z Asos už se mi to podruhé nestalo, všechno jako na drátkách, ale ne obyčejně, vždy jen doporučeně ![]()
Mohu se zeptat, na jakou adresu jste jim psali? Očekávám už 14 dní balíček a stále nic
Psala jsem jim na care@asos.com a ihned mi odpověděli, že mám počkat do 12. ledna. Bohužel balíček do té doby nedorazil, tak jsem jim psala znovu a už mi přišel jen automatický e-mail
Cituji ASOS: Dobrý den, oznamujeme Vám, že jsme obdrželi Váš e-mail a člen týmu péče o zákazníky v současné době zkoumá Váš dotaz. Snažíme se, aby se odpověď k vám dostala do 24 hodin, ale do té doby můžete najít odpověď v naší Nápovědě, protože poskytuje informace o většině otázek. Není třeba, abyste odpovídali na tento e-mail, jen chceme, abyste věděli, že pracujeme na zajištění řešení a budeme s Vámi v kontaktu velmi brzy.
Já jsem jim teď psala přes tento formulář: www.asos.com/infopages/pgecontactcare.aspx
Čekám už měsíc na zboží v celkové hodnotě 2 400,-.
Myslela jsem si, jak ušetřím, když zvolím standardní poštu a zatím balík nepřišel, takže nejspíš přijdu i o peníze 
Cituji Pralinkaaa: Myslela jsem si, jak ušetřím, když zvolím standardní poštu a zatím balík nepřišel, takže nejspíš přijdu i o peníze
Předsudky, předsudky, ještě jsi jim ani nedala možnost odepsat a už víš, jak to dopadne. Asos je poctivý eshop, tak počkej až to pořeší.
Nevíte někdo v kterých případech za nedoručené zboží proplácí peníze/pošlou nové zboží?
Některé jste tu psaly, že vám z asosu odpověděli, že zboží bylo ztraceno jejich dopravcem....já jsem dělala na začátku února 2 objednávky (cca s 5-tidenním odstupem) a zatím nebyla ani jedna doručena. Už jsem jim psala ohledně obou objednávek na customer care a tam mi odpověděli, že obě byly doručeny v pořádku do čr a že jedna měla přijít 12.2. a druhá 15.2 a že u jedné mám počkat do 21. 2. (což je zítra) a u druhé do 27.2. a pak jim dát vědět.
Zajímalo by mě, jestli někdo neví, zda mi vrátí peníze, i když je chyba na straně českého přepravce (jak jinak)? A jak podle čeho poznají, že mi zásilku opravdu nedoručili, když ji není možné v čr nijak sledovat?
Taky napíšu svou čerstvou zkušenost, z Anglie jsem neobjednávala poprvé, jenže poprvé z Asosu. Zboží jsem 31.7. objednala a 1.8. bylo odesláno Standart delivery (zdarma) na mou adresu do ČR, s tím, že dodání je do 7 dní. Po 14 dnech (14.8.), se stále nic nedělo, poslala jsem jim zprávu přes dotazník na jejich stránkách, do dvou dnů mi odpověděli at počkám další 3 working days, takže do 20.8. což je dnes. Mezitím jsem volala na poštu, zeptala se sousedů a nikdo nic nevěděl, takže dnes jsem jim opět psala, že zboží nikde, tak co teď. Pomerně rychle mi odpověděli s omluvou a vysvětlením, že se můj balíček musel někde cestou ztratit a posílají mi nové zboží i s náklady na dopravdu zdarma s tím, že do 29.8. bych ho měla mít doma, pevně doufám, že ho tentokrát pošlou expresem přes DPD s "Track number" a balíček konečně dojde
...
Ahoj holky, tak doufám, že jak to tady pročítám, mi balíček pošlou znova.. Obejdnala jsem si boty a balíček měl dorazit 21.11. balíček 2.12. nikde, napsala jsem jim o vrácení peněz nebo zaslání znova, tak jsem zvědavá...Pěkně mě to naštvalo
Ahoj, máte prosím některá zkušenost s tím, že by Asos nekomunikoval v případě, že po měsíci a půl stále nedorazil balíček? Je to už taková doba, v neděli jsem jim psala a do teď žádná odpověď, bojím se o peníze, jsou to skoro 4 000 Kč 
Reaguji na livmar: Reaguji na Mrsetnies: Holky, tak jak to dopadlo s objednávkami na Asosu? Vratili zpět peníze?
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.