arrow
profile_image
Beebeeb
od 21. 3. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahojte holky, už delší dobu trpím akné které mám jen na čele. Jsou to takové ty nezanícené pupínky které nemají žádný otvor, jakoby jenom bouličky které nejdou vymáčknout ale na tom čele ty hrbolky jsou vidět.. má některá stejný problém? Prosila bych o radu nebo zkušenosti jak se jich zbavit.. celkově mám jinak pleť skoro čistou,jednou za čas se mi nějaký větší pupínek udělá.. Vyzkoušela jsem hromadu peelingů, masek a pleťových vodiček ale bezvýsledně.. ://
Myslíte, že by to mohla vyřešit i antikoncepce?

mě na to pomohl Duac gel od kožní do 3 dnů mi ty pupínky zmizely a už se nevrátily

arrow
profile_image
mowiska
od 2. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Antikoncepce ti asi pomůže.. ale až vysadíš, tak to bude znovu. Antikoncepce problémy s akné pouze utlumí, ale nevyléčí.

arrow
profile_image
Domi.Nika
od 27. 2. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Hlavně je nepropichuj a nemačkej (jako jsem dělala dříve já haha), tím, že se propíchnou se pak ta infekce dostane do krve a udělá se ti jich mnohem více...

Cituji Marrianne: Duac gel od kožní

To je asi na předpis, volně v prodeji se sehnat nedá?

arrow
profile_image
Beebeeb
od 21. 3. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na mowiska: ano já vím že pouze utlumí jde o to, že si ji brzy půjdu zařizovat, tak se ptám jestli tomu třeba také částečně může prozatím pomoct..

Reaguji na Domi.Nika: nedá ale napíše to každý kožní lékař bez poznámek

Já to mám momentálně taky, takovou jako kdyby krupičku, ale já to mám z hormonů, protože jsem cca před 1,5 měsícem vysadila antikoncepci. Tak se mi to udělalo na zádech, na hrudi, na čele...no fakt hrůza. Používám kosmetiku Gérnetic, ale chodím s tím i na kožní, momentálně používám Aknemycin. HA jsem začala brát kvůli pleti a teď už bych ji nikdy nebrala. Musím to holt vydržet a počkat, až se mi ustálí hormony

arrow
profile_image
de_la_magorissima
od 21. 8. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Před třemi a půl měsíci jsem vysadila antikoncepci a tohle se mi udělalo taky. Teď už je to tedy lepší, ale pořád nemám čelo takové, jaké jsem měla před vysazením. Hormony jsou na to asi fajn, ale jak už tady psaly holky, po vysazení se ti to nejspíš vrátí. Já s čelem nikdy neměla problémy, spíš jsem měla pupínky na bradě, ale teď je teda nic moc i čelo. Snad se to úplně upraví.

arrow
profile_image
Sellina
od 28. 2. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Já používám Bioderma Sebium Global nebo tak nějak a zatím dobrý, HA mám vysazenou asi dva měsíce a neuvěřitelně mi to pomáhá. Ostatní výrobky z týhle řady jsem nezkoušela, tak nevím.

arrow
profile_image
Vintage
od 26. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Já mám takové minipupínky taky a kdyby jen na čele, na bradě, na ramenou, na zádech, od puberty až do současných 21… . Zhruba dva měsíce nazpět jsem přešla na novou kosmetiku, již zmíněný GERnetic a od té doby se to zlepšuje. Nepoužívám nic přímo na akné, postará se mi o to kosmetička jednou za tři týdny, doma mám jen základní set. Připadá mi tedy jako dobrá kombinace tato kosmetika plus něco od dermatoložky .
K antikoncepci - brala jsem ji dříve, pleť jsem měla hladkou jako nikdy, ale po vysazení se to poměrně rychle vrátilo do původního stavu.

arrow
profile_image
Beebeeb
od 21. 3. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Holky tak já přemýšlím o té Biodermě, četla sem i recenze tak se zítra půjdu zeptat do lékárny

arrow
profile_image
Pucmelinka
od 18. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Mně se občas udělají takové pupínky taky na čele, od kožní mám mastičku Locacid... A opravdu mi to vždy po pár dnech mazání zmizí...

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené