arrow
Neprodává v Bazaru

moderátorka

Cituji guessLOVE: Telebanking má prý 6 číslic a Bezpečnostní kód 8 číslic... a hold potřebuju jak Telebanking tak Bezpečnostní kód..

takže to, co jsem tam zadávala byl bezpečnostní kód, protože jsem zadávala sedmou číslici...

Cituji guessLOVE: A pro nový vygenerovaný bezpečnostní kód jsem si musela zajít z toho důvodu, že jsem ten předchozí (úplně první při zřizování) ztratila..

tak to je potom ale ěnco jiného, to je logické, že vše musí jít odznova jako při zařizování a musí se čekat na doručení........

Ale je fakt, že ten telebanking po ěm ymslím při tom hovoru taky chtěli......Takže nezbývá než počkat, než to dorazí....

arrow
Neprodává v Bazaru

moderátorka

Cituji guessLOVE: Klientské číslo mi zůstane stejné ?

To by mělo zůstat stejné....

arrow
profile_image
petula88
od 28. 8. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Já když si to zablokovala, tak jsem si to po telefonu zase odblokovala, já v tom teda žádnou vědu nevidím...

Reaguji na petula88: Ono, věda by to taky nebyla, kdybych si pečlivě uložila ten první protokol pro první přihlášení, kde byla všechna hesla Jenže za hloupost se platí..

Nedalo mně to a zavolala jsem tam před chvílí znova a tam mně sdělili, že mi banka nic poštou nepošle, takže bych čekala zbytečně a že mi teda oni z té infolinky do 3 dnů zašlou všechny údaje znova... Souhlasila jsem totiž i s novým klientským číslem..

Teda řeknu Vám, že zmatek je okolo toho až až Lepší je si takovéto důležité papíry schovávat..

arrow
profile_image
mrcošnice
od 9. 5. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na guessLOVE: No to je jasné, že schovávat Na to jsem přišla už několikrát. Takže na všechny lejstra z bank a pojišťoven, účty atd. mám vyhrazenou krabici a tam všechno uschovávám.

Reaguji na mrcošnice: Já si schovávám výpisy,smlouvy... ale tohle jediný jsem omylem prostě nejspíš vyhodila :-/

arrow
profile_image
Marianne.e
od 16. 11. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

To je zase spousta nesmyslů tady.. Když si to zablokuje..já už asi 4x, tak stačí odblokovat po telefonu. Problém bude u přítele, jelikož nemá pořádek v papírech. Pokud by měl heslo a kódy, které musel použít, když si internetbanking zakládal u sebe, stačil by pro ověření jediný telefon. Pokud to vyhodil nebo není schopen dohledat, musí na pobočku pro nové bezpečnostní heslo a ostatní údaje, které jsou potřeba mu také ZNOVU pošlou poštou, tak jako už mu je jednou poslali.

Reaguji na Marianne.e:

Přesně tak,snůška nesmyslů tady.

Ten kdo má binec v papírech,bude mít problémy vždy se vším.
Jinak je to velmi jednoduché.Po telefonu se odblokuje internetbanking na základě klientského čísla,vybraných pozic z hesla pro telebanking (S24 se dělí na internetbanking a telebanking,přihlašovací údaje mají všichni!,heslo pro telebanking se používá i pro úplně první přihlášení do internetbankingu,proto je důležité i pro odblokování - prostě se ta služba nastaví na původní hodnotu hesla).Bezpečnostní kód je uveden na protokolu.

Pokud toto všechno máte,služba bude odblokována po telefonu.Pokud chybí heslo pro telebanking nebo bezp. kód,pošlou vás z telefonu na pobočku pro kód.
Pokud chybí heslo pro telebanking,pošle se poštou - musí ale být bezp.kód.Klient.číslo zůstane stejné,pokud si ho nepřejete změnit.

Největší blbost,která tu zazněla je to,že pokud se zablokuje internetbanking,není přístup k bankomatu.Proboha!Do bankomatu chodíš s platební kartou,která s internet.bank. nemá ani zbla společného!

Reaguji na smarny:

Kdo ho nutí generovat každý měsíc nového heslo?Leda,že by se pořád dokola zablokovával a do toho ještě ztrácel heslo,které mu nově vygenerují.

Pokud je takový bordelář,tak mu nepomůže přejít do jiné banky.

To fakt člověk žasne,co jsou lidi schopní vyprodukovat za nesmysly...

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené