arrow
profile_image
freulein
od 23. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj, prosím nevíte kolik je potřeba brát denně noretisteronů na oddálení? Mám pocit, že mi totiž gynekoložka řekla, že stačí jeden a není nutné brát dva ráno a večer jak je v návodu.
Díky moc, jedu na dovolenou a nechcu moc riskovat

arrow
profile_image
domissek
od 12. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Já teda tuto dovolenou brala jeden ráno a jeden večer tak jak mi řekl doktor a vše bylo v pohodě.....

arrow
profile_image
Karoll
od 11. 8. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahoj taky sem brala ráno a večer po 1 prášku.

arrow
profile_image
freulein
od 23. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Aha, no já právě už nestihnu jít na gyndu a nějak jsem to špatně vypočítala, tak se bojím, že mi to nevyzbyde a fakt jsem měla pocit, že mi doktor říkal, že stačí jeden, ale už si nejsu jistá. Takže asi ne

arrow
profile_image
Misy
od 25. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Já beru vždycky dva, případně prej můžu i tři, kdyby bylo nejhůř. O jednom řeč nebyla. Naštěstí to snáším dobře...

Kdysi mi gynekolog předepsal jeden denně a nepomohlo mi to. Takže dovolená nic moc.

arrow
profile_image
milow33
od 8. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

ráno a večer jeden

arrow
Neprodává v Bazaru

Brala jsem ráno 1 a večer 1.a v pohodě

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

ahoj, budu potřebovat oddálit menses kvůli svatební cestě, četla sem ale, že je po něm holkám blbě, ale když se to bude brát týdne, tak by snad to nemuselo mít tak strašný účinky? máte někdo zkušenosti s vedlejšími účinky? a špiní se při tom braní?

arrow
profile_image
verysek111
od 25. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na josipa: Bere se 1ráno a 1večer,tři dny před datem menstruace.Musí se brát tak dlouho,dokud na té dovolené jsi.Přestaneš až na zpáteční cestě a během 1 maximálně 2dnů to dostaneš.Když začneš včas,špinit nebudeš.Můžeš brát třeba 2 týdny.Nikdy mi nic nebylo,ale není to dobré využívat často.Přece jen to je zásah proti přírodě.

Zdravím, já také potřebuji oddálit menses kvůli dovolené a tak jsem objednaná k doktorovi, akorát nevím, jeestli dostanu zrovna tento přípravek, ale to je asi jedno. Sestřička mluvila o nějakých prášcích. Ale chci se zeptat na vedlejší účinky, jestli vám po tom nebylo špatně, nebo se neudělalo velké akné, a jestli vám to v pohodě zabralo?

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené