arrow
profile_image
Hermione
od 6. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Zdravím,
mám neustálý problém s padání vlásů.. Je mi 23 let.. Bylo to už lepší, ale momentálně je to zase šílené. Pro každém mytí vlasů mi padá šílené množství vlasů jsem z toho zoufalá, už jendou jsme byla prakticky skoro Plešata a po dvou letech se to konečně trošku spravilo a teď mám strach, aby to nebylo znova používám tablety Curapil už druhy měsíc a šampon Milva s kofeinem a k tomu tu vodicku, už ale došla, tak jsem začala používat vodu alpecin.. Ale zatím nic nevidím máte prosím nějaké rady? Opravdu jsem zoufalá

arrow
profile_image
VeronikaEma
od 2. 9. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

4

Zkus methionin z lékárny, ten si tady spousta holek chválí. Já teda mám naprosto stejný problém. Od tý doby, co jsem přestala kojit, tak mi šíleně padají vlasy. Hlavně po mytí, to je fakt hrozný. Několikrát jsem kvůli tomu i brečela. Snažím se je mýt si je aspoň obden, ale hodně se mi mastí, takže je to utrpení. Byla jsem na krevních testech, kdy mi dělali test fakt skoro na vše - fosfor, zinek, záněty v těle, krevní obraz a já nevím, co ještě, bylo toho hodně. Plus na ŠŽ (s tou se léčím od 1 a vše v naprostém pořádku. Takže na jednu stranu super úleva, ale na druhou wtf? Tak proč mi to tak padá. Snažím se vlasy vůbec nečesat, mám je smotané do volného drdolu, jinak mě totiž všude lechtají spadnuté vlasy. Jsou mimochodem všude. Divím se, že na tý hlavě něco mám. Jakmile si prohrábnu vlasy, tak mi zůstávají chuchvalce. No hrůza. Ostříhala jsem se na mikádo a nic. Teď beru Gynex, rybí olej, zinek, mám Alpecin a uvidíme. Jo a neodbarvuju 13 měsíců. Tak jen ať víš, že v tom nejsi sama.

arrow
profile_image
karade
od 13. 12. 2017
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Tak co já vím Curapil a podobné tabletky na růst vlasů je třeba brát delší dobu. Já si třeba všimla až po půl roce braní Curapilu, že mi v koutech, na temeni a nad čelem rostou nové vlasy. A jinak jsme na tom podobně, padají mi chuchvalce vlasů, vůbec je nečešu, snažím se mýt velmi jemně, stejně vždycky plný odpad ve sprše mých vlasů... Naštěstí já je mám hodně husté, ale vypadávají mi z jednoho místa, takže výrazná pěšinka... ale nějak se to spravuje tím že rostou ty nové vlásky, jsou ale docela jemné oproti mým starým vlasům.
a jinak ještě zkus i ty tabletky z drogerky, ale chce to fakt dlouhodobě.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

zkus trichologa a jdi na krevní testy, často padají vlasy, že mají ženský nějaký zánět ve střevech...

arrow
profile_image
Teniska
od 13. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj, tak nejhorší padání vlasů a to jsem fakt měla už holý místa na hlavě mi způsobila hormonální antikoncepce.Tak jestli máš horm.antinu zkus vysadit a přestanou ti padat vlasy pokud je to tím , já přišla málem o všechny vlasy.Potom jsem vysadila prášky a bylo po padání. .

arrow
profile_image
Zoukalka
od 3. 4. 2017
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Mě s padáním vlasů pomohla kadeřnici kdysi...Ale už je to hodně dlouho tak si ani nepamatuju jaký přípravek mi na to doporučila...Ty kadeřnice by podle mě taky měli alespon trochu vědět

arrow
profile_image
slimatko
od 5. 11. 2015
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

21

Reaguji na VeronikaEma: po porodu nebo ukončení kojení zažívá tělo takový šok z poklesu hormonů, že je padání vlasů nevyhnutelné, vlasy jsou enormně citlivé na hladinu estrogenu. Proto někomu začnou padat při nasazení, vysazení ha, v přechodu.. Atd. A nevyhne se tomu žádná žena která porodí. Takže ses stříhala zbytečně.. Spraví se to samo až se zase hladina hormonů vyrovná.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené