arrow
profile_image
Potak
od 7. 9. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahojki mám problém velký problém mám lysiny po celé hlavě a moc mě to trápí,nevím co s tím .Prosím prosím poradte mi co mám používat za přípravky na rychlý růst vlasů,nebo nosím vlasy pořád seplé jinak by to šlo dost vidět.Je to hrůza!Jsem fakt dost zoufalá a utrápená.Je mi 29 let a jsem na MD kojím a mám na rukou atopický ekzém.napište děkuji. Petra

Ahoj,
Minulý rok na podzim mi začaly padat vlasy. Brala jsem hodně prášků i homeopatika zároveň a nevím co přesně mi pomohlo. Letos na jaře se padání znovu objevilo, padají mi už měsíce, vyzkoušela jsem kde a co a nic nezabírá. Navštívila jsem lékařku, napsala mi Alpicort a odebrala krev. Alpicort nezabral a krev a štítnou žlázu mám v pořádku. Poté jsem šla ke kožní, ta mi příkázala vlasy ostříhat těsně pod uši, to jsem ale neuděla, protože bych vypadala jak debil (mám je pod lopatky). Doporučila mi vmasírovat do vlasů každý den žloutek a opět Alpicort, ten jsem si již nekoupila, protože mi předtím nepomohl. Teď se mi padání rozjelo ještě víc a já už nevim na koho se obrátit a co dělat. Nemám žádné psychické problémy, příčina není zjištěna. Někde jsem četla, že jedna holka psala, že jí vlasy začaly padat po jablečném octu. Já ho nedávno začala pít. Když jsem ale dala do vyhledávače jablečný ocet a vypadávání vlasů všude vyjely odkazy, že jablečný ocet zamezuje padání. Jsem opravdu zoufalá.

Potak
Peti nechci tě strašit,ale pokud už máš na hlavě lysiny,běž ke kožní...aplikaci kterou ti doporučuji,se říká sněženíjinak si nech určitě vyštřit krev...bohužel vlasy jsou převážně hormonální záležitostí,tudíž můžeš opravdu mít klasickou rodovou plešatost...pak už pomůžou jedině speciální kliniky...držím ti palce a proč to píšu?sama bojuji dva roky s extrémním vypadáváním,vlasy jsou po mně opravdu všude,léčila jsem se na štítnou žlázu,ale nic nepomohlo ve finále mi zjistili špatnou funkci příštitných tělísek,které mi nejen nabouraly výrazně parathohormon,ale také vytáhly vápník z kostí...mám půl roku po operaci,vlasy extrémně krátké a zatím nepociťuji změnu,tedy výraznou,ale věřím,že prostě bude lépe

arrow
profile_image
Kovbojka
od 28. 7. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Adelka prdelka

Biohar se vtírá do vlasové pokožky, mrkni na www.biora.cz .
Já jsem s ním maximálně spokojená.

Dýňový olej kupuju v Bioobchodě, ale kdyby něco, tak se dá sehnat třeba na www.dynovyolej. cz.

arrow
profile_image
kockodan
od 26. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Mně začaly vlasy extrémně padat po vysazení antikoncepce - tedy hormonální problém (štítná žláza ok, ověřeno). Koupila jsem si proto šampon Plantur 39. Je určen pro ženy po menopauze - upravuje právě to padání způsobené hormonálním kolísáním - mně je 3é ale myslím, že po vysazení HA je v tělě podobný chaos, tak že by to mohlo pomoci. Zatím zkouším, mám pocit, že padání se částeně omezilo, ale více vypovídající reference budu moct dát až po delší době. Taky by mohly vadit silikony ze šamponu, tj. chemie, zvlášť, pokud vlasy fénujete - zalezou dovnitř vlasu a pak je vlas poškozený. Na přír. tělovou a vlasou kosmetiku chci přejít časem, až vyplácám otevřené výrobky a u vlasů až zlepší stav (pokud) tento šampon.

arrow
profile_image
Potak
od 7. 9. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahojki dneska jsem byla na krev kvůli tomu padaní tak jsem zvědavá.Chodím zatím na ozařování a mám nějaký krém na ty lysiny ale je to o nervy fakt.Těším se až budu chodit s rospuštěnými vlasy!!!
Už nevím co to je mít je rozpuštěné.Dcera 10 let je ze mě taky neštastná a bojí se o mě je to zlatičko,ale já jí pořád uklidnuji ,že to bude v pohodě.Petra

arrow
profile_image
Pikola
od 20. 3. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Taky mi poslední dobou padají šíleně vlasy. Teď jsem byla ve stresu, bohužel jsem i potratila.. Myslíte, že by se to mohlo spravit až začnu brát HA? Tuším, že to bude těma hormonama, začalo to padat těsně po.
Taky jsem si po dlouhé době obarvila vlasy pernamentní barvou, to jsem tomu taky asi moc nepřidala..

Koupila jsem si Biosil, přijde mi, že mám hezčí nehty, ale ty vlasy..

arrow
profile_image
Kovbojka
od 28. 7. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Holky,

já zas prostě jen musím doporučit ten dýňový olej,
Fakt to zkuste, nic za to nedáte. Stojí pár kaček a mě pomohl už snad za 3 týdny. Teď mi vlasy padají tak to deseti při mytí, což se paráda.

arrow
profile_image
Potak
od 7. 9. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Určitě dýňový olej koupím a kde že to ho mám koupit?Hned zítra jdu pro něj.!!.Protože to mám dost vypadané skoro půl hlavy no děs.Taky jsem bylo dost ve stresu celý rok!Tatínek mi onemocněl a ještě dcera chodí do gymnastiky a jezdí dost na závody a to je dost stresující.Brávám sebou 2 letého syna.Hrůza je to drak.Takže lítání kolem něj i dcery.Závody bývají i přs celý víken a to je záhul!!!

arrow
profile_image
Kovbojka
od 28. 7. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Potak

mě taky začaly vlasy brutálně padat po porodu. Ještě k tomu dostudovávám, takže o stres není nouze.

Já ten olej kupuju v Bioobchodě, ale myslím, že by mohl být v každém solidnějším obchoďáku. Zas taková vzácnost to neni

Nebo se dá objednat na odkazu, co jsem už psala. A rozhodně mrkni na www.biora.cz na přípravek Biohar.

arrow
profile_image
Potak
od 7. 9. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

No nevím jestli ho tady u nás seženu máme tady zdravou výživu nebo můžu skusit lekárny ne?Děkuji jinak si ho objednám přes internet

arrow
profile_image
Kovbojka
od 28. 7. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Potak

doufám, že ti taky pomůže. Nic na mě nezabíralo, ale z tohohle jsem nadšená. I kadeřnice si všimla, že mi podrůstají nový vlasy.

arrow
profile_image
Kovbojka
od 28. 7. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Potak

jo a nepsala ji taky, že trpíš na exzém? Na to se doporučuje zevně a údajně ho dost zmírňuje. Jen je trochu nepříjemný, že je takový tmavě zelený a trochu barví kůži.....

arrow
profile_image
evu
od 8. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Mě začaly padat vlasy po skončení kojení. Taky mě to vyděsilo, protože to byly každej den hrozný chuchvalce. Doktor mi řekl, že je to hormonální, že se prostě hormony po těhotenství a kojení musí srovnat a nasadil mi HA.
Kadeřnice mi doporučila tablety ANACAPS, po měsíčním užívání mi vlasy začaly podrůstat a teď, po využívání třetího balení vlasy už nepadají a jsou daleko pevnější. Navíc se mi o hodně zlepšily nehty.
A možná se i ty hormony konečně uklidnily.

Kovbojka
Jak ten olej prosím používáš?

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené