Ahoj holky, příšerně mě pálí pochva a mám ji nějak nateklou...Vůbec nevím, od čeho to je a co to je.Možná je to z bazénu,antibiotik nebo z holení...Ale zajímá mě, jestli mám jít na gyndu nebo na to zabírá něco domácího ??

arrow
profile_image
Bruce78
od 10. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

VIP

V lékarně ti dají volně prodejné tablety, čípky a mast, která se prodává... Uklidní ti to a zítra jdi k doktorovi.. Nemusí to bát nic a může ti to zabrat,ale taky ne... Určtě bych si skočila...

Já mám něco podobného cca 2x do roka a zavádím Fermalac vaginal plus tu mast a mám za 2,až tři dny pokoj..Ale já mám od lékaře potvrzeno, že je to nezávadné..

Všeobecně platí, že pokud je výtok z pochvy kyselý ( je cítit kysele, chutná kysele ) je to zdravý výtok a není se čeho bát - pokud tě to neobtěžuje...

Ale pokud se pálivej výtok stane chronický,už ti nepomůže nic ...

Jinak pokud bereš antibiotika, nebo antikoncepci - může to být z toho,ale taky nemusí ... Zajdi si zítra k doktorovi...

Ahojky, děkuju moc...No to právě nemám výtok, "jen" mě to strašně pálí a moc se nemůžu hýbat...Jinak skoro nic, ale pálí to i na pohmat...

Děkuju, zítra tam asi zajdu

arrow
profile_image
milow33
od 8. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Jestli jsi brala antb, tak je to z toho pořádná mykóza , kup si lactobacilus acidophilus kapsle, mastičku Canesten, ale chtělo by to i od gynekologa tablety na vkládání.

arrow
profile_image
cocci
od 10. 3. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

vypadá to na zánět, bud vulvy nebo pochvy, můžou to být kvasinky ale i přemnožení laktobacili (ty špatný), pomoct by měl výplach tantum rosa to je volně dostupné v lékárně nebo gyno-pevaryl...každopádně co nejdříve k doktorovi at udělá stěr a uvidíš co to je...doporučuju nechat si napsat globulky s boraxem, kdyby tě to chytlo příště, zabírají na toto parádně, je to i dobrá občasná prevence, ale jsou právě jen na předpis...

Holky vy mě děsíte No jo, zítra tam zajdu, snad to bude ok...Děkuju moc za rady !!

arrow
profile_image
cocci
od 10. 3. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

ještě mě tak napadlo,při braní antibiotik příště preventivně fermalac čípky do pochvy a do bazénu jedině s tamponem na který kápneš pár kapek tea tree olejíčku, to tě ochrání před bacily i před chlorem, který dráždí sliznici a pak kvasinky udělají to pálení.

Ok Na bazén teď už určitě nepůjdu, bude to asi z toho nebo z těch antibiotik...Ale brala jsem nějakej Lindex na mikroflóru, ale jak je vidět, tak asi nezabral

arrow
profile_image
Rosamunda
od 6. 2. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

při atb je to klasika.. občas to taky mívám, v takovém případě si kupuju GynoPevaryl čípky a mast, je to volně prodejný lék..k doktorovi si zajdu jen v případě, že by to nepomohlo..
taky při atb beru Lactobacilly, ale pro kandidozu to zjevně neplatí..co mi minule pomohlo, koupila jsem si bylinné kapsle Grepofit a kvasinky se nekonaly

arrow
profile_image
JennynQa
od 23. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Na 90% to bude vaginální mykóza, trpěla jsem na to jednu dobu často...
Může Tě potrápit po užívání antibiotik, příčinou může být i přehnaná konzumace sladkého, bazén nebo sex... Určitě skoč na gyndu, předepíšou Ti čípky a mast, tohle zabere brzo
Jinak pokud bys na to trpěla často, doporučuju papat brusinky Pomáhá to.

Cituji Rosamunda: zrovna jsem dobrala druhé balení

Přesně, přišlo mi že doktorka to jen tak flákla od pasu a měla jsem 3x antibiotika...Tak to bude asi z toho..

Děkuju moc za tipy, ale asi půjdu na gyndu, tenhle problém mám poprvé, tak radši...

arrow
profile_image
cocci
od 10. 3. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

no přeci jen je to křehká rovnováha, kdo je na to citlivej tak stačí víc sladkýho najednou, stres, antibiotika a je to...ale stejný příznaky jako kvasinky mají právě ty špatný laktobacili, ale to se pozná až po tom co se udělá kultivace...hlavně teď nemýt mýdlem, jen vodou, max. lactacyd ale lepší bude jen ta voda...

arrow
profile_image
Rosamunda
od 6. 2. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

můj dr. mi říkal, že za ním nemám hned letět, mám si koupit volně prodejné léky a jen v případě, že to nepomůže, tak ho navštívit.. je fakt, že mi stejně vždycky předepsal to co si můžu koupit normálně v lékárně bez receptu.. takže ušetřím

arrow
profile_image
Rosamunda
od 6. 2. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Angie091: Přesně, přišlo mi že doktorka to jen tak flákla od pasu a měla jsem 3x antibiotika...Tak to bude asi z toho..

Děkuju moc za tipy, ale asi půjdu na gyndu, tenhle problém mám poprvé, tak radši...

tak to hodně štěstí, ať se dáš zase do rovnováhy atb jsou děs, beru je hrozně nerada, ale na zánět dutin je to asi už nutnost ))))

Cituji Rosamunda: můj dr. mi říkal, že za ním nemám hned letět,

Jj, tak uvidím zítra, jestli se to nezlepší a kdyžtak si půjdu něco koupit...Kdyby to nezabralo do víkendu, tak půjdu na gyndu

Jojo, taky jsem použila jenom vodu, i proto, že je to hodně bolestivý na dotek... Děkuju moc !!

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené