arrow
profile_image
Innes
od 27. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahoj, budu ráda, když mi někdo poradí. Asi před 14ti dny jsem dávala na reklamaci telefon v záruce od T-mobilu. Dnes se ozvali s tím, že je zkorodovaný a oprava bude stát 1700,- (mám od nich telefon za korunu na tarif). Opravu jsem zamítla a oni si chtějí nechat naúčtovat 300,- za zřejmě vzniklé náklady. Mají na to právo? Mně jako laikovi to přijde absurdní, platím zvýšený tarif, abych měla mobil za korunu a pak mám zbytečně platit takové peníze za nic. Děkuji za rady.

arrow
profile_image
Misy
od 25. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

A to tě neupozornili dopředu, že v případě nezáruční opravy (koroze) se k tomu budou vztahovat nějaký poplatky?

arrow
profile_image
Alisss
od 4. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Pokud je v záruce a za vadu nemůžeš ty, nic by jsi platit neměla. Pokud jsi vadu způsobila ty - jak psala Misy, třeba koroze, kdyby ti telefon spadl do vody, měli by tě na to upozornit a oznámit ti, že budeš platit dopředu. Zkus zavolat nebo napsat ČOI, určitě ti lépe a ochotně poradí

Cituji Innes: Opravu jsem zamítla a oni si chtějí nechat naúčtovat 300,- za zřejmě vzniklé náklady.

Bohužel nárok mají, ale měli tě dopředu upozornit. Měla jsem něco podobného s foťákem (respektive vrácení do 14 dní od nákupu) a buď ráda - mě si za to naúčtovali 10 procent z ceny (tj. 15 tisíc)

arrow
profile_image
GrilledChicken
od 15. 10. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já si teda myslím, že by po tobě nic neměli chtít. Já jsem mobil reklamovala několik let zpátky taky u T-Mobilu a nic po mě nechtěli, taky mi nabízeli opravu. A rozhodně tě měli předem upozornit a zeptat se jestli souhlasíš s těmi případnými 300Kč.

arrow
profile_image
Innes
od 27. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Misy:
předem mě právě neupozornili, zkusím napsat na tu čoi a uvidím
10% z ceny bych brala, když stál 1Kč

arrow
profile_image
Misy
od 25. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji GrilledChicken: Já si teda myslím, že by po tobě nic neměli chtít. Já jsem mobil reklamovala několik let zpátky taky u T-Mobilu a nic po mě nechtěli, taky mi nabízeli opravu.

Jenže na zkorodování telefonu se nevztahuje záruka, takže jde o mimozáruční opravu, která samozřejmě zadarmo nebude.

arrow
profile_image
Innes
od 27. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Misy:
ano, to ale samozřejmě nemůžu vědět předem
navíc mi přijde, že na korozi se dá svést skoro vše, aspoň u nich mi to přijde častá praktika

arrow
profile_image
Misy
od 25. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Innes: Jo, to mi taky přijde, že na to svádí skoro všechno. Každopádně ti to měli říct před tím, než od tebe mobil vzali. Já jsem dávala spravovat foťák a na férovku mi hned řekli, že i když to nepůjde, tak to bude za 500,-.

arrow
profile_image
Innes
od 27. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Misy:
zkusila jsem napsat přímo na t-mobil
škoda, že tu není někdo, kdo by se v tom po právní stránce vyznal

arrow
profile_image
Renataxyx
od 8. 3. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Innes: 10% z ceny bych brala, když stál 1Kč

Co kdyby ti uznali reklamaci, telefon si nechali a vrátili ti peníze za telefon Dostala by jsi 1 kč !

arrow
profile_image
Innes
od 27. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Renataxyx:
no kdyby mi k tomu zrušili tu smlouvu, na který je vázaný, byla bych nadšená
no jak píšeš ty, tak by to bylo furt lepší, než platit 300 a mít nepoužitelný mobil

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené