arrow
profile_image
lenkam13
od 22. 9. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji aloki: nereaguje ani na spor, ani na negativní komentář, ani na emaily, a pak se uráčí poslat to, co má

Nebo byl možná doopravdy v té nemocnici a na Aukru byly vidět přihlášení proto, že účet využívá více lidí, jak ti psal...

Ok, obnovení komentáře by umožnit mohli... Ale co se týče vyřešení sporu, to stále vidím stejně...

Jen můj pohled...

Reaguji na lenkam13:
Když je v účtu více lidí, tak mě někdo z nich mohl informovat. Pokud ho používají, mají být sehraní. Jeden člověk přece o druhém musel vědět, že je v nemocnici. Také mi mohl na email odepsat slušně, já to také udělala. A mohl napsat své jméno. Snad je slušností, když někomu píšu "sprostý email" aspon napsat jméno na konec emailu. Tak se přeci emaily posílají, s nějakým podpisem.

Každý má nárok na svůj pohled. Neberu ti ho. Na aukru nakupuji a prodávám 8 let. Né vždy vše proběhne OK. Něco prostě odpustím a neřeším, něco jiného s kupujícím/prodávajícím vyřešíme. Tohle byl první spor za 8 let, kdy Aukro mělo skutečně jednat a né jen psát slušné emaily, které si někde jejich zaměstnanci z předem připravených šablon okopírují. Navíc nevyužívám jen Aukro, ale i portály ze světa a tak jsem naivně předpokádala, že to tam funguje podobně.

Kdybych věděla, jak na Aukru ve skutečnosti funguje jejich služba ochrany kupujících, tak tam jisté transkakce vůbec neprovedu a kupuji si tam věci jen do určité částky. Jejich klamavá reklama mě uvedla v omyl. A mohu být ráda, že jsem přišla jen o tuto sumu, to mám ještě štěstí.

Jde o to, že Aukro slibuje ochranu, ale nakonec nárokuje takové podmínky, že se na náhradu málokdo, jestli vůbec někdo kvalifikuje. A pak se ohání 3 případama, kdy někomu něco vyplatili.

Aukro nemůže posoudit, kdo za co může. ANO, ALE!! Proč to může dělat Paypal, Visa, Dhgate a další? Ano mají jiný rozpočet a o to jde. Aukro nemá na to, aby ochránilo kupující, a tak se každou oprávněnou stížnost snaží vyoutovat. Konečným výsledkem je, že miliony lidí (ted aukro používá 2.5 milionu) si myslí imaginárně, že nakupují a prodávají bezpečně, a proto Aukro používají. Aukro na této imaginární bezpečnosti vydělává z provizí! Věřím, že stejně jako já, tak i mnoho jiných by tam jisté obchody neprovedlo, kdyby vědělo, jak se věc má. A tak je to vlastně klamavá reklama, podložená právnickými skulinkami a kličkami, které nakonec Aukro chrání. Pro mě to prostě nadále není solidní společnost.

arrow
profile_image
Pupu
od 10. 10. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ano to můžu potvrdit...Aukro kupujícího nikdy neochrání...já zaplatila za zboží po Týdnu,14 dní,měsíc a zboží mi paní neodeslala a nekomunikovala..volala jsem na aukro tam mi řekli at sní jdu do centra sporů a snažím se to vyřešit..nic jsem neviřešila peníze nikde za týden na to jí odstavili účetpeníze nikde a kvůli 200kč jí ani nemůže nikdo stíhat...a taky aukro hodně podražilo uvažuji že se na prodej vykašlu

arrow
profile_image
lenkam13
od 22. 9. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Pupu: Tohle už mi přijde jako problém, který měli vyřešit... Tady jsou totiž důkazy - maily bez odezvy, prodejce nemá žádný podací lístek či cokoliv, čím by se oháněl, že zboží odeslal... Tak aspoň, že šlo jen o 200 Kč

arrow
profile_image
Moon20
od 19. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já jsem s aukrem také nikdy neměla problém. A také si myslím, že zakladatelka reagovala unáhleně.
Nicméně, řekla bych, že cílem této diskuze je co nejvíce pošpinit Aukro, protože žádný jiný význam diskuze nemá
Jediná rada pro zakladatelku: Tak už tam prostš nenakupuj

Nevím, v čem jsem se unáhlila. Popsala jsem svou zkušenost, tak jak byla. Poškozování Aukra by to bylo v případě, pokud by byl můj příběh lež. Navíc aurko určitě poškodit nemohu, tak moc si nevěřím. Psala jsem i o tom, že nadále nebudu Aukro využívat, tak moc nechápu rady, abych tam již nenakupovala.

Pro ty, co to nepochopili Cílem diskuze je upozornit na špatnou ochranu kupujících!

Pokud odhalím něco, co se mi nelíbí a s čím nemohu nic dělat a co my přijde jako klamání, tak aspoň upozorním ostatní. To poctivý člověk dělá!

Mě na této diskuzi přijde zajímavé, že
A) za to, že se snažím ostatní varovat, aby se nespoléhali na ochranu kupujících, jsem tu odsuzována

někteří zde považují za normální posílání rozbitích věcí

C) obhajují tu Aukro a do mě se navážejí lidé, kteří nikdy problém na Aukru neměli, tedy takový problém, kdy by se do hry měla zapojit i ta tzv. "ochrana kupujících".

D) lidé, kteří měli problém a potřebovali "ochranu kupujících", mají podobné zkušenosti jako já

Jinak, s tím mobilem to dopadlo takto. Včera jsem ho chtěla dát do zastavárny za pár kaček, jestli ho nechtějí třeba na ND. Paní v zastavárně si ho prohlížela a přišel jí telefon divný. Tak vytáhla ten samý, co tam měla, je to totiž celkem populární model a ukázala mi ho. Oproti tomu, co mi ukázala, měl ten můj takový gumový kryt a byl ohebnější. Nevím, jak to popsat, ale ten můj telefon se dal prostě trochu ohnout. Takže jsme dospěli k názoru, že se jedná asi o čínskou napodobeninu.
Hledala jsem na Ioffer.com, jestli tam náhodou nenajdu také "originální" telefony a fakt že jo. Tak jsem mobil vyhodila, protože je k ničemu.

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji Minnies: Cituji lenkam13: Promiň, ale...nenapadlo tě, že mobil mohl být rozbit po cestě nezodpovědným chováním přepravců? To se jí tu snažím celou dobu vysvětlit, ale slečna už má závěr hotový, byl pro prodejce i když na to nemá důkazy, to prostě nemá smysl někomu takovému vysvětlovat, když má svojí hlavu..Cituji lenkam13: Nenapadlo by mě, abych jí hned psala negativní komentář, myslím, že ses unáhlila a nedivím se, že se s tebou prodejce pak nechtěl bavitPřesně tak, ať žijí unáhlené komentáře...

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji aloki: Takže jsme dospěli k názoru, že se jedná asi o čínskou napodobeninu.Hledala jsem na Ioffer.com, jestli tam náhodou nenajdu také "originální" telefony a fakt že jo. Tak jsem mobil vyhodila, protože je k ničemu.

Pokud bys ale doložila že je to padělek,jak říkáš,tak by aukro prodejce bloklo a řešilo to.Já teda nevim,osobně jsem nějak znechucená aukrem nebyla,jelikož se opravdu tým snažil spor nějak řešit.

Cituji aloki: Mě na této diskuzi přijde zajímavé, žeA) za to, že se snažím ostatní varovat, aby se nespoléhali na ochranu kupujících, jsem tu odsuzována

Nevnímám to tak,spíš většinu zaráží Tvé reakce,tak to na mě působí,ne že by to tu nikdo nechápal..

Cituji SOLU: Pokud bys ale doložila že je to padělek,jak říkáš,tak by aukro prodejce bloklo a řešilo to.

Musela bych to doložit znaleckým posudkem, který je dražší než sama škoda a tak se mi to nevyplatí.

Cituji SOLU: Já teda nevim,osobně jsem nějak znechucená aukrem nebyla,jelikož se opravdu tým snažil spor nějak řešit.

Spor jsem se snažila řešit bez pár dní měsíc. Nevím o kolik více času jsem tomu měla dát. A můžeš mi věřit jednu věc, až narazíš na podvodníka, tak s ním nevyřešíš nic. K řešení jsou nutné obě strany.

Cituji SOLU: Nevnímám to tak,spíš většinu zaráží Tvé reakce,tak to na mě působí,ne že by to tu nikdo nechápal..

Mě zase překvapují reakce zde, jakoby někdo vůbec nedokázal přijmout myšlenku, že se na aukru může vyskytnout podvodník. To mi to měl napsat, že je podvodník, abych zjistila, že mě okradl? Samozřejmě, že to nikdy nikdo nenapíše. A proč jsem měla obvinovat poštu, když mi dával důvody k podezření jen prodejce a to už od samého začátku? Po zaplacení na mě 11 dní nereagoval a den co den byl přihlášený ve svém účtu a přitom tam neměl žádné transakce. Jeho transakce podle komentářů jsou už v archivu, poslední transakce před tou mou, vložena do archivu v listopadu. A když tam neprobíhají žádné obchody, tak proč tam je tolik lidí přihlášených, podle jeho slov využívá účet mnoho lidí, ale co tam dělaj, když nic nenakupují ani neprodávají? Má transakce proběhla již minulý rok v prosinci, a do ted se mu neobjevil žádný nový komentář, ani on sám žádný neudělil, a tak proč se k jeho účtu přihlašovalo tolik lidí?

Já už diskuzi končím. Je to marné vysvětlování. Jen pozor na podvodníky i v reálném světě, vytetované to na čele mít nebudou.

Poslední věc:

Cituji SOLU: Já teda nevim,osobně jsem nějak znechucená aukrem nebyla,jelikož se opravdu tým snažil spor nějak řešit.

Špatně jsem to poprvé přečetla Četla jsem, že ses to snažila řešit ty.

U mě ze začátku také, i při prvním i druhém sporu se tým snažil. Psal mi že urgentoval prodejce atd, že je jim líto, že jsem se s takovým případem setkala. Ale jak přišlo na konečné rozhodnutí, tak to dopadlo, jak dopadlo. Jen mi napsali at se obrátím na policii, podám občansko právní spor atd. Ale už nic nepsali o tom, co dělat, abych získala ochranu kupujících.

Když jsem jim psala, že jejich navrhované řešení mohu udělat, když budu nakupovat kdekoliv jinde a čím mě tedy chrání, tak teprve pak mi napsali, at jdu podat trestní oznámení a nechám si vypracovat znalecký posudek.

arrow
profile_image
panmeloni
od 29. 12. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Kupovat mobil na jakémkoliv bazaru je hloupost, nikdy nemáš záruku. Mobil mohl někdo vytopit a pak ho prodat, protože ví, že časem fungovat přestane, ale zatím se tváří ok. Bohužel je to vždy slovo proti slovu. Vezmi, že opravdu jsou tací, co telefon zničí (netvrdím, že se jedná o tento případ, nemyslím si to, spíše mi přijde, že to byl vytopený telefon) a vyžadují vrácení peněz. Jak může třetí strana říci, kdo byl v právu?
Jednou jsem měla tu čest vidět znalecký posudek na telefon podle autorizovaného servisu zoxidovaný. Soudní znalec byl ročník 1930, popsal telefon z venku a ani jej neměl rozebraný a řekl, že telefon nevykazuje známky zasažení tekutinou, aby došlo k oxidaci...
Telefon a elektroniku obecně (pokud má vyšší hodnotu) vždy kupovat od těch co si nedovolí reklamace šidit.

arrow
profile_image
farahh
od 22. 7. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji panmeloni: Kupovat mobil na jakémkoliv bazaru je hloupost, nikdy nemáš záruku

to jednoznačně.

Reaguji na panmeloni:
S tím souhlasím, mám poučení pro příště.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené