Ahoj, asi od října se snažím zhubnout, změnila jsem stravování, přestala jsem hlavně jíst smažená jídla a sladkosti. Chodím do posilovny a dělám sportovní cheerleading, takže pohybu mám dost. Tak pořád přemýšlím v čem je chyba. Že nejdřív jsem dokonce přibírala a ted se mi váha zastavila a nechce jít dolu. V tom mě napadlo, jestli to neni tím, že s ním velké množství knäckebrotů. Hlavně večer... řikala jsem si, že je to suchý, bez tuků, z tmavý mouky, je v tom spousta vlákniny, to mi neuškodí Jenže holky, ted jsem se koukla a jeden ten plátek má 170 KJ a když jich sním za večer třeba 6 ... Když je přestanu jíst a taky nesním k večeru třeba 4 kiwi, myslíte, že se váha konečně pohne dolů?

arrow
profile_image
bedrunela mojeid
od 11. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

ovoce večer určitě ne, ovoce je vhodnější jako dopolední sváča.
Na večer potřebuješ bílkoviny, proteiny.
Možná bys udělala líp, kdyby sis dala kousek masa se zeleninou než chroupat suchý "polystyren" a zazdít to sladkým ovocem.

a není to třeba v tom, že nabíráš svalovou hmotu místo tuku? já bych třeba ani nekoukala tolik na kila, ale spíš na obvod kolik máš centimetrů

Reaguji na bedrunela: Maso nejím, vůbec

Reaguji na dulinka123: Jenže já na sobě vidím, že na sobě mám ten tuk, rosol a prostě fuj fuj fuj tělo

arrow
profile_image
bedrunela mojeid
od 11. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji DaZzlinka: Maso nejím, vůbec

tak jiné bílkoviny ( nejlépe a ideálně vajíčka, ty mají nejkvalitnější bílkovinu )

Psala jsi jen o knäckebrotu. Těžko soudit, může být chyba jinde v tvých stravovacích návycích. Ale nemusí.
Taky jak psala dulinka123, není směrodatná váha, ale cm.

Musíš mít denní příjem dostačující na to, aby ti fungoval bazální metabolismus. Klasickou rovnici výdej musí být větší než příjem, abys zhubla, určitě znáš.
Vyloučit cukry, a alkohol.

arrow
profile_image
Liama
od 31. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Já si dělám třeba k večeři obložený talíř, kde mám zeleninu a sýry.

Knackebrot občas jím taky, ale dám si ho třeba jako odpolední svačinu, dám si třeba 2-3 se sýrem+zelenina.

Jak už tady byly zmiňovaný vajíčka, tak ty jsou dobrý, nebo si udělej zeleninový salát se sýrem cottage a k tomu třeba jen 2 knackebroty.

arrow
profile_image
izabel2011
od 8. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ovoce jez hlavně ráno na snídani a na svačinu. Večer se jíst ovoce nemá.
Zkus si dát spíše nějaký zeleninový salát nebo rybu.

Já myslím, že se ti časem podaří shubnout. Nesmíš se, ale příliš upínat na kila.
Pokud cvičíš a hlídáš si to, co jíš, tak dříve nebo později poznáš, že máš třeba volnější kalhoty nebo tričko.

arrow
profile_image
bedrunela mojeid
od 11. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Ziralka:
nebudu se hádat, vajíčka ale není nutný takto omezovat.
Vegetariánům se doporučuje jíst vajíčka pravidelně, v bílku je nejkvalitnější bílkovina.
Ale rozumím, že každá můžeme mít jiný názor.

Nebo kvalitní proteinový koncentrát, a přidávat si jej do jakéholi jídla - většinou jsou ze soji. Lze sypat do jogurtu, pomazánek atd.. nebo rozmíchat ve vodě a vypít jen tak.

arrow
profile_image
citeria
od 4. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Podle mě je knackebrot nejlepší pečivo na hubnutí. Já jsem zhubla, když jsem ho večeřela, tak třikrát týdně. Táta takhle shodil 20 kilo, samozřejmě ještě jinak změnil návyky, ale večeřel většinou knackebroat. Ale šest mi jich přijde dost, já si dávám dva s lučinou, šunkou, kozím sýrem, cottage.. K tomu na kolečka papriku, okurku a mrkev. Hlad nemám a je to dobrý Spíš je špatně jíst večer ovoce, já chodím spát k půlnoci a ovoce jím nejpozději do tří, čtyř. Taky jsou dobrý k véče salátky, ryby.. Ještě mě napdalo, jestli špatně neposiluješ. Opravdu je důležitá správná tepová frekvence a hodně lidí to podceňuje.

arrow
profile_image
Liama
od 31. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Taky to záleží hodně jaký kdo má metabolismus...někomu stačí málo, někomu hodně.

U mě to je tak, že stačí, abych 3 dny jedla míň a lehčí jídla a mám o kg míň, moje kamarádka udělá to samý a váha se jí nehne.

Opravdu záleží na tom, aby jsi jedla pravidelně 5-6x denně, sacharidy dopoledne a navečer spíš bílkoviny + pohyb + vodu a uvidíš.

Jéé, vy jste tak hodné, že mi radíte ) Děkuju! určitě si dám bacha na to ovoce.. Jedla jsem ho s dobrym pocitem, že do sebe cpu vitamíny a jím zdravě a ono je to špatně Ted tu večeřim okurku s rajčetem a cotagge... musim říct, že jsem se to bála ochutnat cotagge jsem ještě nejedla a když jsem ten kelímek otevřela... no.. nevypadalo to zas tak hezky

arrow
profile_image
BellaEJ
od 9. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Na ovoce večer bacha, obsahuje hodně cukru, obzvlášť tvé zmiňované kiwi.

Reaguji na Ziralka: Mně to připomíná balkán, akorát je to bez chuti.. vyzkouším ho k snídani třeba s medem a oříškama a cornflakes ) a nebo se ho naučím jíst samotný jako ty

arrow
profile_image
Liama
od 31. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Ziralka:

tak to jsem nevěděla, že je žloutek riziková potravina. Ještě, že mi nechutná

arrow
profile_image
Liama
od 31. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Ziralka:

no jo cholesterol, děkuji.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené