arrow
profile_image
Mončina
od 28. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Dobrý den, curacné beru asi měsíc, dení davku mam 25mg.
za tento měsíc jsem ale stihla přibrat už 5 kg a to se v jídle krotím čím dál víc a přitom váha stále roste, jsem z toho dost nešťastná nemáte někdo zkušenosti jestli je to následkem curacné nebo je chyba jinde?

arrow
profile_image
Charlotteee
od 5. 8. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

ahojky,
brala jsem taky curacné, váha se mi ani nehla..A jinak akné vyléčeno s 100% učinkem..jen to chce trpělivost )

To se mi zdá divný, zkonzultovala bych s dr, jestli to může ovlivňovat nějak... já nic, leda tak "zhubnutí", jak mi to ztenčilo kůži
píšou vůbec možnost přibírání v příbaláku?

arrow
profile_image
face
od 3. 1. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

18

a neni to třeba z antikoncepce? pokud si ji kvůli tomu začala brát a před tím si ji nebrala?
o přibírání na váze totiž snad neni ani nic v létáčcích o vedlejších účíncích

arrow
profile_image
Mončina
od 28. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

antikoncepci beru už dýl a bez problému
docela mě to děsí doufám že nenastal žádny jiný problém
a ke zlepšeni pleti snad taky dojde už jsem ale netrpelivá

arrow
profile_image
face
od 3. 1. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

18

aha, tak to opravdu jedině poptat se doktora.. jinak zlepšení se určitě dočkáš, teda doufám, já teda nic účinějšího na akné neznám. chce to čas

Cituji mufallo: já nic, leda tak "zhubnutí", jak mi to ztenčilo kůži

trvale?

arrow
profile_image
Smirny
od 17. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj, brala jsem curacné od půlky letošního února, do půlky srpna a nepřibrala jsem ani deko. A pomohlo mi to moc, zatím je to v cajku, ale jsem teprve měsíc po skončení léčby. Zlepšení nastalo asi po 4 měsících. Jsem zvědavá, jestli už mi ta pleť bez pupínků vydrží na "věčné časy"

arrow
profile_image
KatyMax
od 25. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

zdravím, já mám také dojem že jsem při braní Curacné přibrala, jelikož mě trochu bolely klouby tak jsem tolik nechodila cvičit, přikládám tedy vinu tomu. Antikoncepci jsem při tom nebrala. Ale jinak také hrozně chválím tyhle prášky, za ty tři měsíce mám super pleť (teda až na nějaké ty jizvičky z minula) a všem co mají horší akné to vřele doporučuju!

arrow
profile_image
germ
od 29. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

čau začal sem brát curacné(3 den) chci se zeptat jaký máte zkušenosti se zvýšenýma tukama a jaterní hodnoty po pár měsících? měli jste s tím někdo problém? Mám v rodině vysoký cholesterol tudíž i větší riziko, mám se snažit držet nějákou dietu a pod.?

já bych to zatím nehrotila, počkej na první kontrolu. Zdravým jídlem ale určitě nic nezkazíš

arrow
profile_image
FiFa20
od 17. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Sakra, co bych za to dal, kdybych přibral něco z toho roacc

leda z nedostatku sportu, který bys kvůli roacc event. musel omezit, ale to asi není ten správnej matroš na přibrání

Ahojky, no já taky přibrala, ale nevím jestli to je tím lékem samotným, nebo tím, že jsem unavená a necvičím... Každopádně to za to stojí, můžete se podívat na moje fotky v galerii. Neexistuje nic lepšího než Roaccutane!!

arrow
profile_image
toples
od 7. 12. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

ráno bych měl brát jednu 20mg tabletu..kterou já nespolknu ..myslíte že bych mohl brát ráno 2x10mg?

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené