Nebyla hodnocena

mám koupenou letenku na 19.srpen!a přílet 31.srpna.Věřím stále,že vše proběhne v pohodě ..................ale to jsem asi jediná

columbina
od 2. 1. 2009

Nebyla hodnocena

Já jsem s nimi dnes letěla do Splitu a vše v pohodě, odletěli jsme přesně. Vracím se zpět v srpnu tak doufám, že do té doby vydrží
jinak vloni jsme s nimi byli s přítelem v chorvatsku 3krát a vždy ok.

fool
od 14. 2. 2009

100%
26    0
Číst hodnocení

Já jsem odlétala koncem června z Vídně do Barcelony a 10. července zpět. Při cestě tam jsme měli dvě a půl hodiny zpoždění, zpátky už jen jednu. Jinak vše v pořádku.

danveny
od 15. 2. 2009

Neprodává v Bazaru

já jsem letěla 21.7. do Neapole ...zpět jsem měla odlet 26.7. v 16. hodin,ale den dopředu mi zavolali,že se bude odlítat v jednu hodinu v noci ....napřed jsem z toho byla trochu nešťastná-při představě cestováni v noci ... ale nakonec jsem si vlastně prodloužila pobyt a jeli jsme ještě s přítelem k moři ...byla to paráda.Letadlo letělo ve dvě.
Na palubě letušky říkaly,že jim to zabavené letadlo prostě chybí,ale dělají,co můžou.Já jsem s nima lítala docela dost ...škoda.měli zajímavé destinace

tuzka
od 10. 3. 2009

Neprodává v Bazaru

Mí rodiče vyjeli včera se SE a v pohodě, moje sestřenice jede příští týden. Rodiče se vrací za měsíc, tak snad se vrátí

lenibuska
od 11. 2. 2009

Nebyla hodnocena

Taky jsem s nimi nedávno letěla na Sardinii. A 21.7. zpátky. Tam s náma letěla i Daniela Peštová s dětma Jasně to neni žádná jistotka, ale bylo to uklidňující, pro takový cvoky, co se bojí lítaní a zároveň toho, že nikam nepoletí, jako jsem já Jinak měli jsme zpoždění vždycky asi 30 minutek. Ale jinak vše OK, doufám, že vydrží. Asi by bylo lepší změnit vedení.

Neprodává v Bazaru

Jsou před krachem ale zatim litají jak můžou. Prišly o 3 letadla ze 7 - čili zbylé 4 letadla musi litat na vice linkach a tim padem je casto zpoždění. Litam s nimi take velice casto - a zatim se mi to za ty penize ale stale vyplaci. Let mi jeste nikdy nezrusili a parkrat jsem cekala 2-3 hod. s cimz je treba pocitat u každé nízkonákladové společnosti. Mají to i v regulích,že si vyhrazují právo na zpožděni nebo posunutí letu na jiný den bez nahrady (např.ušlých zisků). Takže pokud někdo letí na důleźité jednání rozhodně by neměl riskovat let s nízkonakladovou spolecnosti, ale s ČSA apod.

markie
od 8. 2. 2009

Neprodává v Bazaru

Jenom pro upřesnění.Přišli o 3 letadla z 10. Ja s nima lítam taky často a vždycky okey.Až minulou sobotu jsme na letišti v A'damu čekali víc jak 5 hodin.Co já,dám si kafe a jdu si párkrát zapálit,ale co všechny ty mami s malýma dětma že!

nějakou dobu už skyeurope sleduju, a když to tady čtu, tak vidim, ze je to tak 50 na 50 jestli odletíme v září do athén..tak doufám co taky zbývá

Zpáteční cesta byla zajímavější, zpoždění sice žádné, ale letadlo bylo zapůjčené od Air Moldavia, typ Tupolev s rokem výroby 1979. Do letadla se vcházelo schůdky vedoucími do ocasové části letadla, mezi již spuštěnými motory. Případní fotografové byli letištní službou úspěšně zaháněni zpět do řady. V letadle se modlavské letušce stalo fopá při uvítání, kdy chtěla přivítat pasažéry, ale musela hledat nápovědu u kolegyně, s kým že to vlastně letí - tedy Sky Europe. Zajímavostí u tohoto typu letadla bylo, že piloti nebyli v kabině, tedy v klasické kabině, ale byli schovaní za šoupacími dveřmi.
Ve Vídni stejně jako při odletu s námi letadlo dojelo až daleko, do nejzazší části letiště, kde nás čekal autobus, který nás vezl k odbavení, které se ten den ještě uskutečnilo, byl čtvrtek minulého týdne, v pátek už bychom měli smůlu viz. odkaz výše.

letím zítra z Prahy do Trevisa.Tak snad poletím

Cituji Rozárka23: Takže odlet z Vídně do Soluně měl zpoždění 40 min, letadlo měli vypůjčené od Air Slovakia, kteří jak jsem si zjistila mají už svou letku velmi starou.

Jen technické poznámky:např žádné letadlo typu Tupolev nemá vstupní schůdky v ocasní části letadla, To mívala některá letadla typu JAK. To, co s emůže jevit jako nahozené motory, je připojený pozemní zdroj, který vám zajistí, aby letadlo během nástupu cestujíccíh např klimatizovalo..Motory by nastoupit "nedovolily".

P.S Nejsem žádným fanouškem SE..

sunset

Nejsem odborník, ani se v typech letadel nijak moc neorientuji...popsali jsme letadlo přítelově kamarádovi, který letadly doslova žije a ten nám ho označil takto...Přikládám jednu fotku, třeba se tedy odhalí jeho pravá identita
No doletěli jsme v pořádku.... a SE už ne-e.

Vypjen letadlo

nonicka
od 9. 6. 2009

méně než
10 příspěvků

Naši leteli z Bratislavi do Londýna 08.08.09 a mali letieť o 18:45. Nakoniec odleteli o 21:15 ciže meškanie. Žiadne upozornenie, že bude meškanie...
Domov mali letieť 18.08.09 o 21:30 z Londýna. A nakoniec odleteli 19.08.09 o 01:00. Total unavený, naštvaný - no des...žiadne vysvetlenie, nič..Jo a dali im v Londýne 4 librový voucher...smiešne, ne...kde chce táto spoločnosť dospieť, ani nechceme vedieť...len vieme, jedno, že so Sky europe naposledy...

Rozárka23
Rozárko, já zas nejsem takový odborník na typy letadel, ale Tupolev to určitě není...ono je to celkem jedno, létat s Sky je prostě v této době přinejmenším riskantní volba,ale určitě ne z hlediska bezpečnosti. Mají problémy, to má ale dnes spousta firem, já s nimi nelétám, nehledě na to, že na trhu je spousta low costů, které mohou Sky E konkurovat cenou, i když to víš, ta cena bude vždy odpovídat komfortu...dodržování bezpečnostních standardů se ale není třeba bát. Ahoj

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!