arrow
profile_image
Samsi
od 28. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Zdravím holky Delší dobu jsem teď ležela v nemocnici. Doma jsem pak zahlédla svoje záda v zrcadle a zděsila jsem se. Jsou plné červených pupínků. Bohužel teď vůbec nevím co s tím, protože jsem v životě neměla akné, takže ani nevím zda to akné je. Je mi asi jasné, proč to vzniklo (nejen, že jsem tedy v horkém počasí trávila čas v neklimatizovaném nemocničním pokoji, ale hlavně jsem pak podstoupila operaci a nebyla jsem se týden schopna hýbat.. takže jsem jen ležela a má záda se vesele potila , no a hygiena taky slabá, když se člověk nemůže ani pohnout), každopádně teď nemám tušení co s tím Vypadá to fakt nevábně. Má dermatoložka má volno až za 14 dní a to já pojedu k moři a zrovna tam ty pupínky v plavkách vyniknou.
Tak pokud by některá z Vás měla zkušenosti nebo aspoň jakékoliv nápady, budu velmi vděčná

arrow
profile_image
valux
od 9. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Samsi: Je to akné nebo potničky?

arrow
profile_image
Samsi
od 28. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na valux: no to já netuším :/ ale mám za to že potničky svědí.. a mě nic nesvědí.

Reaguji na Samsi: Lepší by bylo kdyby si přiložila fotku, takže můžeme těžko něco radit, když nevíme co to je..

arrow
profile_image
Samsi
od 28. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Přikládám...

Reaguji na Samsi: To vypadá jako reakce potu s kůži + nedostatečná hygiena. Ať ti někdo udělá peeling zad a dej si na to masku(hydratační), urychlí to obnovu kůže. Mělo by se ti to zahojit za dobu jako klasické pupínky na obličeji(cca týden, možná trochu déle). Jinak hlavně nevymačkávat.

arrow
profile_image
eileen11
od 1. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Samsi:
Ahojky, to vypadá opravdu na klasickou opruzeninu nebo zapařeninu
Kup si Canesten nebo levnější Clotrimazol krém a maž 2x nebo 3x denně (ze začátku lepší 3x, po zmírnění 2x) a myslím, že do moře budeš v pohodě . Hlavně pozor, i když se to rychle zlepší, je dobré to mazat tak 2 týdny, nebo prostě co nejdéle, aby se to nevrátilo

arrow
profile_image
Samsi
od 28. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Děkuji Vyzkouším, snad to zabere

arrow
profile_image
erin
od 26. 8. 2006
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj,
vyrážka je svrab. Jdi za nějakým jiným doktorem, abys něla na to léky než pojedeš na dovolenou.
Náš doktor měl i vši od pacientů, já hnisavou vyrážku na rukách - impetigo.
E

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené