arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji hallie: Lekár mi prepdísal Qlairu s tým, že apetít by sa mal vrátiť

Tak já beru Qlairu už asi 5 měsíců a apetít teda žádnej. Kdybych nemusela, tak to nepotřebuji vůbec a to jsem na to kdysi mylsela pořád.
A ty návaly žravosti mám taky. Ráno jsem snědla celý žlutý meloun a teď pojídám Toffifee a to bude za chvilku oběd, pak zas něco. Pořád musím něco jíst a proto jsem dost přibrala na břichu. Problém je v tom, že nevím zda je to kvůli HA nebo se prostě jen nevím kontrolovat a musím pořád žrát.

arrow
profile_image
hallie
od 19. 3. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

kačulík

No, pokiaľ ide o apetít, asi už nič nemôže byť horšie ako Yadine a Jeanine - pre mňa. Takže Qlaira je predsa len o niečo miernejšia - už dokážem mať chuť na sex aj dvakrát týždenne Hádam sa vrátim čoskoro do normálu. Dnes som volala lekárovi a opísala som mu, čo a ako, povedal, že musím počkať, lebo prvý mesiac to môže byť kadejaké - napríklad teraz som na konci tretieho týždňa začala špiniť. Povedal, že si telo musí zvyknúť na nové tabletky, nech ešte vyberiem dva mesiace, ak sa dá a keby sa to po troch mesiacoch nemenilo, tak zmeníme. Uvažujem nad Yasminelle, ale dúfam, že to nebude treba. Žravka mi trochu opadla, začala som chodiť na spinning, takže dúfam, že nejako priberanie vykompenzujem. Za tri týždne som nabrala 4 kilá, ale vraj je to aj z toho spinu, nafúkli sa mi aj svaly. Je pravda, že keď som sa vážila včera, mala som zase o dve kilá menej a dnes som v pohode dopla rifle, čo mi pred pár dňami robili problémy. Takže som sa rozhodla, že ešte tomu dám čas.

arrow
profile_image
Adela
od 16. 3. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji coltisha: Holky, mám za sebou deset tablet a samou blbou zkušenost. Před mens.týdenní špinění, pořád mě pobolívá hlava

Ahoj, tak moje zkušenost je po třech měsících bohužel stejná, vysadila jsem ji, dám si měsíc, dva pauzu a pak zkusím něco jiného. Neustále mě po ní bolelo břicho, půl měsíce špinění a další půlka regulérní menstruace, navíc strašná únava, je to moje první antikoncepce, takže možná je moje tělo v šoku a časem by se to srovnalo, ale další měsíc bych to už nevydržela

arrow
Neprodává v Bazaru

Ahoj, po 6ti měsícíh píšu zkušenost s Qlairou.. za prvé, blbost brát tyhle prášky bez pauzy při přechodu z jiné antiko. to je jasné, že to v půlce dostanete, jsou to slabé prášky, navíc první dvě obsahují jen estradiol. Tělo je navyklé, že je pauza, tak si ji tam prostě zase dá, sice o něco déle ale dá. Já dala pauzu a beru ji už přes 6 měsíců a jsem maximálně spokojená, nemám už ty příšerné migrény 5 dní, mám šílenou chuť na sex, to se mi vrátilo něco, co už jsem neměla mnoho let, užívala jsem logest. Takže nadšení úžasné, jen nesmím mít žádné zažívací potíže, to je bohužel hned znát. Pro mě jednička H.

arrow
profile_image
hawkei
od 4. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Pěkné, co tady čtu. Sem si říkala, že jsem egzot. Qlairu beru třetí měsíc. Mám špinění skoro stále krom 3 dní středně silné menstruace. Jinak pleť, vlasy, chuť na "slovo, který tady nemůžu použít - má 3 písmena...", váha v normě - ač mám nafouklejší podbříšek - teď v zimě to v kalhotech není znát, ale nechce se mi do plavek. Migrény nemám - ale menší bolest hlavy velmi často - což je otravný. Do nohou dostávám křeče, ale nijak silný - opět čistě otravný. Nu a tlak v podbříšku, jako bych to měla dostat mám skoro pořád. Moje MUDr. mi řekla, že mám počkat ty 3 měsíce - abych si "zvykla" - ale už 3. měsíc končí a nevím - jsem prostě celkově citlivější a bolavější a nepřijde mi, že by se to zlepšovalo...

Cituji hallie: pokiaľ ide o apetít, asi už nič nemôže byť horšie ako Yadine a Jeanine - pre mňa

Holky, já do nedávna brala Jeanine asi 9let-už nevím přesně (a před tím x let jinou) a sex jsem mohla mít několikrát denně. Myslíte, že je to vážně tou HA? Nemůže to být tím, že každý máme jiné libido a HA to jen zvýrazní?

arrow
profile_image
veeeruuu
od 8. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahooj holky... tak do ted jsem byla s prášky velice spokojená.. beru je přes půl roku, ale menstruaci jsem měla dostat až za týden v pondělí... a dostal jsem ji už dneska, nikdy se mi to nestalo... až ted... tak jsem z toho taková nesvá... je to normální, nebo něco není v pořádku?Prosím o Vaše názory... děkuji

arrow
profile_image
Sophia
od 16. 12. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Je to každého věc, ale když jste se svojí HA spokojené, tak neměňtě, pokud Vám ji nabízí doktor, tak z toho má jedině provize. Jinak mám QLAIRU 7 měsíců, nepřibrala jsem, jsem furt stejná, stejně jako tak, že to "mám". Jen poslední měsíc neustále špiním, a to mi docela začíná vadit.

arrow
profile_image
hallie
od 19. 3. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji saluska: já do nedávna brala Jeanine asi 9let-už nevím přesně (a před tím x let jinou) a sex jsem mohla mít několikrát denně. Myslíte, že je to vážně tou HA? Nemůže to být tím, že každý máme jiné libido a HA to jen zvýrazní?

podľa mňa každý reaguje na rôzne druhy HAK inak. ja mám normálne libido v poriadku, priateľ bol nadšený naším veľmi častým sexom, pri dlhodobom užívaní HAK mi to začalo klesať a dnes si na sex ani nespomeniem ako je deň dlhý. Kamarátka to isté, bola nešťastná, lebo sa jej to stalo ešte aj na začiatku vzťahu, jeden deň sa priateľa nemohla nabažiť a o mesiac chladná ako ľad. Vysadila, apetít sa vrátil.

Ale chcela by som zaktualizovať skúsenosti s Qlairou. Musím prejsť na inú, definitívne. Po troch mesiacoch užívania mi apetít, ktorý sa na chvíľu vzchopil, zase zmizol, je to ešte horšie ako s Jeanine. Nálady mi už nekolíšu, pravidelne som v PMS, vybuchujem, som zlostná, cítim sa totálne natlakovaná nervozitou. Prvý mesiac som špinila, ten ďalší som mala dosť nepríjemnú aj bolestivú menštruáciu. No a totálne sa mi zhoršila pleť, tak, ako som ju už mala krásku a vypiplanú, ju mám teraz nanič. Plus samozrejme zase priberanie. Doberiem tento plát a idem na niečo iné. V pondelok chcem volať lekárovi a vyskúšať Yasminelle, ak nepomôže ani tá, zrejme sa fakt vrátim k Yadine a začnem užívať nejaké afrodiziaká alebo čo

Vzdávam sa. Doberiem, čo mám a prechádzam na Dianu. Veľká nespokojnosť z mojej strany, čo sa tejto antikoncepcie týka. O cene ani nehovoriac...

arrow
Neprodává v Bazaru

Ahoj,
tak Qlaira jednoznačně nejlepší,co jsem kdy měla...beru od 16-ti od Jeannine po Mercilon a Yasminelle,ale Qlaira je nejlepší...Cítím na sobě,že je hodně mírná, o pleť se musím hodně starat a jde to,po vysazní jiné jsem byla jak když mi bylo 13,velký červený boláky,fuj..Tahle má nevýhodu,že nemůžeš vynechat měsíčky,ale opravdu trvají jenom 4 dny,bez bolesti,žádná nálaovot,ani zmenšní ani zvětšení prsou a řekla bych mírný úbytek váhy...Prostě s mým tělem to jakoby nic neudělalo,a proto bych řekla,že je výborná,že necítím,že jí beru..Za sebe určitě doporučuju,cena odpovídá kvalitě..

arrow
profile_image
Cl4rk4
od 28. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Dnes beru 1. tabletu a před tím jsem nikdy HA neměla, tak jsem zvědavá. Snad se na mě nevyřádí všechny nepříznivé účinky....

arrow
profile_image
Geri mojeid
od 19. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Musím říct, že se mi po ní viditelně zvětšily prsa. Což je pro mě super účinek. Bolesti hlavy zatím nemám... Pro mě palec nahoru

arrow
profile_image
mysensesfail
od 29. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Zdravím holky, má některá z vás zkušenost u této antikoncepce s posouváním menstruace? Někdy se mi stává, že si menstruaci potřebuji oddálit. Dnes mi ji doktorka předepsala (dříve jsem měla Vreyu - na akné, které již nemám) a přijde mi, že posouvání bude nemožné... nebo minimálně hodně složité.

arrow
Neprodává v Bazaru

Já posouvám tím, že beru z druhého plata ty střední žlutý prášky, jsou od 18. do 25. dne.. je to jen pár prášků a ten zbytek vlastně můžeš vyhodit, ale pokud potřebuješ posouvat, nic jiného ti nezbyde.. já to takhle občas aplikuju.. H.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené