Ahoj chtěla bych se zeptat mám doma URL ale bez toho posilování rukou jen říditka.... a cchi se zeptat k čemu všemu slouží a co se zpevnuje a či něco zhubnu .... používám ještě pás na břicho který obepnu na suchý zip a jezdim denně 30 min ... ale chtěla bych vědět více podrobností či je to jen na nohy zadek břocho celé tělo nebo na co děkuji

No nejsem žádný odborník, ale řekla bych že je to na ruce (ovšem větší smysl má prý jen když si na ně dáš závaží - rada trenéra) a asi i na záda a pas, říkám to teda podle toho kde jsem cítila svaly při běhání - mám doma cross od kettlera.

(ps.: pokud chceš zhubnout víc, tak přidej alespoň na 35 min, hubnout se obvykle začíná až po té půl hodině )

Reaguji na Apolina: no ten pásje stahovací se stáhne co nejvíc a poti se v tom jak svin... jak jezdim na tom crossu ale mám to práve bez tech ruk ty velké trubky nebo co to je páky na ruce nemám jen to at se chytnu a šlapu nohama ve stoje jako ... a práve nohy mě docela bolí stehna ale hýbu se celým tělem či to zabírá i na boky břicho ruce spíš ne těma nedělám nic jen držim a zadek či to má vliv

cvičím první den ted mi právě přítel říká že bych neměla tak dlouho že nebudu chodit ráno tak nevim či to nevadi že hodinu s přestavkama 10 min 3 ma..

no jestli teprve začínáš tak postupně ja začínala na 20 minutách a přidávala 5 minut až po týdnu a jinak mně bolely víc stehna a zadek když jsem se držela těch držadel co se nehýbou - nevím jak to nazvat, prostě to co tam máš ty a je to i logické, když jedeš i rukama, tak ulevuješ nohám a to věřím, já se jednou zabalila do igelitu a po cvičení jsem byla mokrá jak dveře od chléva

a ze začátku jsem si dávala pauzu dva dny v týdnu, svaly si musí taky odpočinou já teda předtím nic nedělala, takže odpočinek byl potřebný

toto mám právě že to není na ty ruce jen nohy: )

Já právě jendou za týden dvakrát cvičim 150 sedy lehy ale chcoi zapojit nohy zadek a jak bude teplo brusle at se trošku zpevním právě či zhubnu z tohopár kileček a zadek zvětším zpevnim nožky a boky: )

záleží co potřebuješ hubnout nebo posílit mně bylo doporučeno se nedržet pokud chci hubnout i břicho (jelikož středem těla se prý drží rovnováha, takže je nutné zatínat i svaly břišní a zádové), ale nevím jestli to nebyl kec, zkusila jsem to jen párkrát

a když budeš cvičit pravidelně tak zhubneš, u mně to fungovalo dobře

Reaguji na Apolina: zatáhnout :F já nezatahuji nic jsm volen jen břicho sepnu tím pasem stáhnu a jedu

URL mám toto na břiše a právě stojím držím se šlapu myslíš že když se pustim na 25 min tak to zabere i na břicho já ho práve při cvičení necítím že by to nějak působilo spíše nohy stehna zadek nic nějak necítím jen ty stehna asi to dělám špatně což :d

tak ten pás to asi vyřeší no to já se budu muset dát na modlení abych do léta shodila to co jsem teď za půl roku přibrala

noo můžeš to vyzkoušet, sama uvidíš jestli se ti svaly zatínají nebo ne mně to zas až tak jiné nepřišlo, jen to bylo kupodivu pohodlnější než se držet

Reaguji na Apolina: takže myslíš že na ten zadek to zabíra i když to necítím u posilováni nějak jen ty stehna chtěla bych bříško kapku zpevnit zadekkk a nohy

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené