arrow
Neprodává v Bazaru

Ahoj holky,
chtěla bych Vás moc poprosit o radu, dala jsem do reklamace foťák bez záručního listu, prodavačka ho přijala, a souhlasila jsem s delší reklamační dobou, že si ho nechají zaslat ze společnosti. Nevíte náhodou jak dlouho to může trvat? Už je to přes měsíc. Děkuji za každou radu.

arrow
profile_image
Mistress
od 28. 7. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj,
a zkoušela jsi volat tam, kam jsi ho dala na opravu? Nějak se mi zdá nelogické ptát se na takový dotaz na omlazení místo prodejny, kde ho reklamuješ.. Kdo jiný by to měl vědět líp než oni...?

Druhá věc by byla, kdybys tam volala a oni tě odbyli. Podle zákona je lhůta 30 dnů, pokud jsi odsouhlaila delší reklamační lhůtu, tak se to řídí podle ní. Záleží na tom, s jakým prodloužením jsi souhlasila. Pokud jsi odkývla prodloužení na neurčito, tak se nediv.. já bych jako jedinou možnost viděla vyřídit to v prodejně.

arrow
Neprodává v Bazaru

Mistress
Vím, že jsem jelito, dala jsem ho na reklamaci do Elektrowordu, a napsáno je to v reklamačním protokolu, a souhlasila jsem s delší reklamační lhůtu, jenže je otázka kolik je ta doba, můžou mi třeba vrátit i po roce..... Volám tam týden co týden. Vím, že omlazení není prodejna, ale zajímalo mě spíš, jestli se s tím někdo setkal.

Takže sis nesjednala konkrétní datum, do kdy to musí opravit?

arrow
Neprodává v Bazaru

aurecon
Ne, ono to jde, sjednat si datum?

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené