arrow
profile_image
mi.misule
od 13. 5. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Dobrý den,
ráda bych se zeptala jaké máte zkušenosti s reklamací bot od značky Tamaris. V pátek jsem si koupila (v Brně v kousek u zastávky Skácelova) letní sandále a po první vycházce v tentýž den se podrážka začala odlepovat a ač jsem chodila normálně po chodníku, tak se i dost odřely špičky (to bych snesla). Nejradši bych, aby mi vrátili peníze, i když mají nárok na opravu, a koupila si jiné botky. Bojím se, aby mi reklamaci vůbec uznali. Prosím, jaké máte zkušenosti?

Reaguji na mi.misule: Mamka pracuje v Labotě, kde tuto značku prodávají a vždy ochotně pošlou věci na reklamaci, ale co s nimi dělají tam už neovlivní a snaží se boty dát dohromady a opravit tak nevím jestli by Ti vrátili peníze. Ale chce to tam zajít co nejrychleji, protože po jednom dnu si vážně asi špičky neokopeš, ale po více uý ano..

arrow
profile_image
onsall mojeid
od 6. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Určitě bych je reklamovala, pak jsou tu dva případy:
1. opraví je a vy si je budete muset nechat ( pak se možná stane že se znovu rozpadnou ), v tom případě byste pak měla právo na vrácení peněz
2.nebudou je moci opravit- v tom případě předpokládám že vás budou nutit si vzít ty samé ale úplně nové takže si vezměte peníze na které máte právo.
Několikrát se mi stalo že mi nechtěli vrátit peníze a nutili mě vzít si nový výrobek. ( ne přímo s těmito boty )

arrow
profile_image
mi.misule
od 13. 5. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Tak jsem tam došla, prodavačka byla krajně nepříjemná nutila mě si tam kápnout lepidlo, čímž bych ztratila i do budoucna jakoukoliv další možnost na reklamaci a okapané špičky po jednom použití nechtěla vůbec uvést do záruční smlouvy. Od Tamarisu jsem měla několik bot a tyto jsou první, které jsem reklamovala. Příště si boty radši koupím ve větším nákupním centru, tam většinou prodavači nejsou až takto nepříjemní a neochotní. Docela se obávám, aby sama p. prodavačka si nevzala do rukou opravu mých bot. Budu si muset dát pozor na protokol od reklamace. Tak uvidím, jak to dopadne.

arrow
profile_image
onsall mojeid
od 6. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na mi.misule: No bohužel takováhle neochota je teď hodně viditelná. Prodavači potřebují prodat. Jinak můžete doufat že se body rozpadnou protože tu špici jistě neopraví nebo že by bya vada neopravitelná a koupit si nové boty. Nebo se přiklonit k tomu že si dokonce nahrávat daný rozhovor s tím že prodavačka vám nechce zanést jisté reklamace do reklamačního listu a později to použít.

arrow
profile_image
mi.misule
od 13. 5. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Tak to dopadlo dobře, poslali mi úplně nové boty

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené