arrow
profile_image
CAT_LADY
od 16. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahoj holky
mam prosbičku,kousíček před Silvestrem jsem si v Tally Weijl koupila vysoké černé kozačky na podpatku. Měla jsem je od té doby jen párkrát na sobě a začala se mi u jedné dost silně odlepovat podrážka. Chci tam s nimi zajít ale nejsem si tak úplně jistá jak to tam chodí s reklamací? .. Myslíte že mi je vezmou?

Děkuji

já vůbec netušila, že v Tally Weijl mají botky vždycky jsem tam viděla max. balerínky...ale určitě by ti je měli vzít pokud máš lísteček... je to přece jen nějákej měsíc...

arrow
profile_image
Luciel86
od 21. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Já myslím, že jo. Nikdy jsem tam neměla problém s žádnou výměnou, tak si myslím, že pokud máš účtenku, tak v pohodě. Vedle kasy mají nějaké poučení o reklamaci, že neberou běžné onošení, ale když jsi je měla párkrát, tak máš na to nárok.

arrow
profile_image
CAT_LADY
od 16. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

dobrá tak to ráda slyším zítra bych tam hned zašla ) a uvidím ..

arrow
profile_image
Lindin
od 4. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji CAT_LADY: CAT_LADY

pak dej vědět, já nakupuju v Tally Weijl docela často, tak bude fajn vědět, jak se tam staví k reklamacím (já měla zatím štěstí a nic jsem vracet nemusela, ale jejich botky jsem nezkoušela)

arrow
Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

určitě tam s něma zajdi, Tally Weijl neTally Weijl.. jednou si za ně zaplatila a meli by něco vydržet ! záruku na ně máš, jen paragon a šup do obchodu

arrow
profile_image
sweetty
od 20. 12. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ze zákona máš dvouletou záruku na vrácení poškozeného spotřebního zboží většinou ti hned vrátí peníze/příp. si můžeš vybrat jiné zboží za stejnou cenu, občas taky v obchodech tohoto typu dávají reklamační lístek s tím, že do cca měsíce rozhodnou, zda je zboží reklamovatelné či nikoliv (zboží se posílá na centrálu). Až poté ti nabídnou výše zmíněné možnosti

arrow
profile_image
Lindin
od 4. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji sweetty: do cca měsíce rozhodnou, zda je zboží reklamovatelné či nikoliv (zboží se posílá na centrálu)

jj, takhle rádi fungují zejména čeští obchodníci u Tally Weijl bych spíš rovnou čekala vrácení peněz - doufejme

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené