arrow
profile_image
Verci
od 13. 2. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahoj, máte někdo zkušenost s reklamací platby do zahraničí, která byla provedena platební kartou? Jedná se o případ, kdy byl udělán nákup v zahraničním internetovém obchodě a zboží nedorazilo. Slyšela jsem, že reklamace je možná. Zajímalo by mě, jaký je postup. Díky.

arrow
profile_image
Haniccino
od 19. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Jestli to byla debetní karta, tak to podle mě nepůjde, taková ochrana se většinou vztahuje jenom na kreditní kartu, a to jenom nad určitou částku. Zkus pohledat na stránkách banky, která ji vystavila, nebo si zavolej na zákaznický servis.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené