arrow
profile_image
Hawaia
od 12. 8. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj chtěla bych poprosit ty co se zabývají právem o pomoc.
Jde mi o záruční dobu na rostliny (konkrétně strom), který jsem koupila na podzim přes zásilkovou službu a který se neujal. Mám právo jej nyní reklamovat, platí pro kytky stejná záruční doba 2 roky nebo je to jinak. Děkuji

arrow
Neprodává v Bazaru

VIP

u kytek nevím, u zvířat je to asi jen půl roku

nevím, jak bys peokazovala, že strom odešel proto, že byl špatný a ne proto, že ses o něj špatně starala či ho vysadila na pro něj nevhodném místě

jinak určitě mají reklamační řád

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Hawaia
Já mám takový POCIT, že rostliny se snad mohou reklamovat jen do 24 hodin...

arrow
profile_image
Hawaia
od 12. 8. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Ladie: jen do 24 hodin

no ten strom na podzim nevykazoval žádný vady, byl už vlastně ve vegetačním klidu takže bez listí a nedalo se nijak poznat jestli se ujme nebo ne.

Cituji matadi: jinak určitě mají reklamační řád

v reklamačním řádu je uvedo pouze to že se řídí platnými právními předpisy - tak nevím, nejspíš to vůbec zkoušet nebudu, ale zjímalo by mě to

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené