arrow
profile_image
Sanny93
od 19. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj

Přesně před rokem jsem si koupila za prodloužení smlouvy (na 2 roky) u T-Mobile telefon za zvýhodněnou cenu. Teď po roce se mi na něm postupně během cca měsíce začaly objevovat závady. Chtěla bych dát telefon T-Mobilu reklamovat.

Máte někdo zkušenost s reklamací telefonu u T-Mobile?
A myslíte, že dostanu při kladném vyřízení reklamace nový telefon?

Děkujíí

Cituji Sanny93: myslíte, že dostanu při kladném vyřízení reklamace nový telefon?

S největší pravděpodobností ho nejdříve pošlou "do opravy" a mezitím ti dají nějaký náhradní.

arrow
profile_image
Lucy09
od 2. 8. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Dají ti určitě náhradní telefon a tvůj telefon ti opraví nebo pokud to je větší závada, tak ti dají telefon nový. Mě nefungoval reproduktor u mobilu a vyměnili mi mobil za nový.

arrow
profile_image
im4fun
od 7. 4. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

já neustále reklamuji naše firemní telefony (BlackBerry) a zatím nám je vždy vyměnili (za náhradní se prý platí)

arrow
profile_image
Lucy09
od 2. 8. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na im4fun: Já myslím, že se platí za náhradní telefon pouze v případě, že není koupen v rámci prodloužení smlouvy.

arrow
profile_image
Sanny93
od 19. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Já mám od nich Sony Ericsson Xperia X10 - je to už přece jen rok stará záležitost, co jsem si ho koupila... ten už ve své nabídce telefonů teď ani nemají, tak si říkám, jestli jim na výměnu ještě na skladech nějaký zbyl...?

arrow
profile_image
Lucy09
od 2. 8. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Sanny93: Tak třeba ti nabídnou výměnu za jiný telefon v té samé cenové kategorii jako je ten tvůj.

arrow
profile_image
Sanny93
od 19. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Lucy09: A ty jsi ho měla doma už jak dlouho?

arrow
profile_image
Lucy09
od 2. 8. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Sanny93: Skoro rok

arrow
profile_image
mmenie
od 13. 6. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Opraví ti ho a v době opravy ti půjčí náhradní. Nový ti nabídnou až po třetí reklamaci. Teda buď nový telefon stejného typu, nebo vrátit peníze

arrow
profile_image
Sanny93
od 19. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Lucy09: A ještě jedna otázečka Ty jsi taky musela 3x reklamovat, jako píše mmenie?

arrow
profile_image
Lucy09
od 2. 8. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Sanny93: Ne nemusela, ale to bylo pro to že jsem měla neopravitelnou závadu

arrow
profile_image
mardererova
od 28. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj, telefon by Ti měli vzít na reklamaci všude na prodejnách T-Mobile, ale nejrychlejší opravu budeš mít na značkové prodejně, které najdeš tady : https://www.t-mobile.cz/web/cz/residential/ospolec nosti/prodejni-mista?p_p_id=PointsOfSale_WAR_tmmpp ortlets&p_p_lifecycle=1&p_p_state=normal&p_p_mode= view&p_p_col_id=column-2&p_p_col_count=2&_PointsOf Sale_WAR_tmmpportlets_javax.portlet.action=SEARCH
ale jestli nemáš okolo žádnou značkovou prodejnu, tak to nevadí, jenom se může stát, že to nebude tak rychlé, stačí přijít jenom se záručním listem. Na opravu je zákonná lhůta 30dnů a na náhradní telefon máš nárok.

arrow
profile_image
adrusii
od 28. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reklamovala jsem a všechno bylo ok, náhradní mi dali a asi do 3 týdnů jsem ho měla zpět... bez problému

arrow
profile_image
vladka33 mojeid
od 6. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji mardererova: na náhradní telefon máš nárok.

Na náhradní telefon není nárok, je to vstřícný krok, jak psala Monus, nemusí mít žádný k dispozici.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené