arrow
profile_image
zdeninka
od 17. 7. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Zdravím,
chtěla bych se Vás zeptat na názor a rady ohledně reklamace televize. Celá historie by byla celkem zdlouhavá, takže to zkrátím. Dva dny po koupi nové televize, přestala fungovat, tudíž jsme ji šly ihned reklamovat, dostali jsme ihned novou. 5 měsíců na to jsme reklamaci museli opakovat, televize byla opravena ( v záručním listě je uvedena oprava), na dokladu o zaplacení je uvedeno, že proběhla prvně výměna za novou televizi a poté další reklamace, kdy se televize opravovala) v reklamačním protokolu je sepsáno, že se jednalo o druhou reklamaci.
Nyní se opět trable s televizí opakují, jako dnes. Televize byla zaplá asi půl hodiny a najednou se z ničeho nic vypnula (nejednalo se však o výpadek proudu) a nešla přes dvě hodiny zapnout, nerozsvítila se ani kontrolka. Tohle se stalo od poslední reklamace, která proběhla skoro před dvěma roky za poslední dobu asi 3x.
Ale jaký je vlastně můj dotaz a důvod, proč diskuzi zakládám?
Bohužel nemám žádné dobré zkušenosti s reklamací v obchodě, kde jsem televizi koupila. Navíc se bojím, že když je televize na konci záruky a prodejce má 30dní na vyřízení reklamace, bude se vyřízení úmyslně prodlužovat a nakonec nám televizi vrátí bez jakékoliv výměny či opravy.
Má vlastně smysl jít televizi reklamovat, když nyní funguje a vady jsou vždy jen dočasné?
Pro mne samozřejmě ano, ale spíš mi jde o to, zda-li nebudu vypadat jen jako "podvodník", který chce novou televizi a tím si i prodloužit dobu záruky na výrobek.

arrow
profile_image
DerrtyGirl
od 17. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Určitě ji běžte reklamovat, i když je to před koncem záruční doby. A záruční doba se prodlužuje o tu dobu, po kterou je zboží na reklamaci. A to, že je vada občasná - zákon schválnosti to zařídí tak, že ji reklamovat nepůjdete a po vypršení záruční doby se bude kazit pořád

arrow
profile_image
zdeninka
od 17. 7. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

snad jsem to napsala srozumitelně, je to totiž o sobě samo dost komplikované i pro mě všechno to papírování.
ještě mě napadá jeden dotaz: nemám nárok na vrácení peněz, když by se jednalo o třetí reklamaci?
Ta televize mi nadělala více starostí jak užitku

arrow
profile_image
zdeninka
od 17. 7. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji DerrtyGirl: zákon schválnosti to zařídí tak, že ji reklamovat nepůjdete a po vypršení záruční doby se bude kazit pořád

přesně toho se bojím nejvíc, že to začne zlobit častěji a nebo se nakonec televize vypne definitivně..

nejedná se o televizi za 20tisíc, ale rozhodně nechci za půl roku řešit koupi nové..

arrow
profile_image
bedrunela mojeid
od 11. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

reklamovat, hned

arrow
profile_image
DerrtyGirl
od 17. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Nárok na vrácení peněz bys měla po třetí reklamaci, ale muselo by se jednat o jednu a tu samou závadu. Ale určitě ji reklamuj. A kdyby dělali problémy, tak se obrať na ČOI

arrow
profile_image
Emma_Belle
od 27. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Utíkej reklamovat - co nejdřív! záruka se prodlužuje, jak bylo psáno i přes reklamaci.
S tím vrácením peněz je to nějak tak, že po třetí reklamaci (nebo při čtvrté, přesně si nepamatuji), máš nárok na odstoupení od kupní smlouvy (kdysi jsem řešila podobný případ, ale je to už dávno). Doporučuji najet na stránky ochrany spotřebitelů, tam je to dopodrobna vysvětleno, popř. si tam napsat, jak postupovat v tvém případě - odpovídají do dvou dnů

arrow
profile_image
Kessy
od 24. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Myslím, že už teď máš nárok na vrácení peněz, o stejnou závadu jít nemusí.

arrow
profile_image
zdeninka
od 17. 7. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

je to pro mě dost obtížné už jen proto, že nemám řidičák a tak vždy když jsem ji jela reklamovat a pak si ji šla zas vyzvednout, vždy jsem musela říct někomu z okolí aby mě dovezl a vyhovovalo to časově mě i "řidiči".
Tu televizi bych už nejraději neviděla! nestojím o její opravu, protože vím, že bude následovat zas jiný problém na funkčnosti..

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

VIP

Abys dostala peníze, tak 3x ta samá závada, či 4x různá závada. Každopádně běž reklamovat. Pokud se výrobek do 30 dnů neopraví, tak máš ihned nárok na nový výrobek, či vrácení peněz. Prodejce nemůže jen tak si těchto 30 dnů prodlužovat.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

VIP

Reaguji na Kessy: Nemá nárok na peníze - jelikož prvně dostala novou televizi a pak byla pouze jedna reklamace Tudiž na tu novou televizi byla pouze jedna reklamace, což je prostě málo.

Musela by ta TV teď být neopravitelná do 30 dnů, aby dostala peníze

arrow
profile_image
zdeninka
od 17. 7. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji tyweee: jelikož prvně dostala novou televizi a pak byla pouze jedna reklamace

to je právě to v čem je to komplikované, oni sami v obchodě nebudou podle mě vědět co a jak..jelikož na účtence je poznámka, že jsem dostala novou a pak (2.reklamace) že proběhla oprava.. ale když jim ukážu reklamační list, který jsem dostala po té opravě, je tam uvedeno, že se jedná o druhou reklamaci televize..(což vlastně druhou reklamací není, protože jsem dostala novou př první reklamaci)

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

VIP

Reaguji na zdeninka: Tak to jsou oni pěkný blbci, jelikož ti měli dát nový reklamační list. V tom případě tam vem pouze reklamační list a pokud se bude jednat o tu samou vadu, tak požaduj peníze

arrow
profile_image
Emma_Belle
od 27. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na zdeninka:

s tím dojížděním - dle zákona při odstoupení a uznání máš ze strany prodejce nárok na výplatu peněz na náklady s reklamací spojených (cestovné apod.) - tzn. lístky za mhd, popř. za benzín (to musíš samozřejmě dokladovat - ale vzhledem k tomu, že to máš tak komplikované, by ses asi musela dost dohadovat ještě na tenhle nárok (každopádně právo na to máš).

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené